FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Goeie oude "boenk" liedjes

deleenheir
Kennen jullie nog goede oude "boenk" liedjes

ik denk dan aan liedjes als:
brooklyn bounce - base beat and melody
DJ quicksilver - ameno
Jones & stephenson first rebirth
public domain - operation blade
........
golles
wat zijn boenk liejdes?
ik heb er nog nooit van gehoord,,,
Drodr
Inderdaad, ik ook niet, leg dat eerst maar ens uit Razz . Ik denk niet dat veel dat zullen weten Smile
wanroij
Als je luisterd naar die liedjes hoor je steeds boenk boenk boenk boenk...
Dat zal die wel bedoelen... "In mijn tijd" (klinkt zo lang geleden) waren er genoeg goede boenk boenk liedjes... Kzal binnenkort wel een paar nr's geven...
keempe
wanroij wrote:
Dat zal die wel bedoelen... "In mijn tijd" (klinkt zo lang geleden) waren er genoeg goede boenk boenk liedjes... Kzal binnenkort wel een paar nr's geven...
uhu ik begrijp wat je bedoelt maar niet echt mijn stijl sorry
Lady Elensar
@ deleenheir:

Boenk boenk liedjes.. komt dat ook een beetje neer op nummers van Metal Theo & Charly Lownoise?
Ik weet zo niet of ik de nummers die je gaf ken, dan moet ik ze eerst downloaden. Dus alleen 'boenk boenk' zegt me niet zoveel eigenlijk.
julianmollema
boenk liedjes zoals hardcore ?
wanroij
keempe wrote:
wanroij wrote:
uhu ik begrijp wat je bedoelt maar niet echt mijn stijl sorry

Is mijn stijl ook niet hoor Laughing Alleen vroeger zaten er wel lollige nr's bij ..
traxion
deleenheir wrote:

DJ quicksilver - ameno
........

lol ik voel me oud echt oud (ik ben 17)

brooklyn bounce kent iedereen tog nog wel

mss ken ik ze omdat k van de style hou.. eingelijk allemaal maar zulke muziek op men pc.. van trance tot speedcore en darkcore lkkr stuitere:D

voor de mensen die het niet kennen mental theo style.. het is tussen trance en dance (mss ietsmeer base). je moet der maar van houden.. het was de muziek die ze nou draaien in normale clubs de dance muziek van "vroeger" eigenlijk
Lady Elensar
Mental Theo & Charly Lownoise, wat ik al eerder noemde, is geen trance of dance hoor.. voor zover ik weet is dat happy hardcore. Wink (Met wat (happy/hard)trance erdoor heen misschien)
wanroij
Lady Elensar wrote:
Mental Theo & Charly Lownoise, wat ik al eerder noemde, is geen trance of dance hoor.. voor zover ik weet is dat happy hardcore. Wink (Met wat (happy/hard)trance erdoor heen misschien)

Iedereen kent Mental Theo & Charly Lownoise van de happy hardcore maar ze hebben hele harde hardcoremuziek gemaakt...
deleenheir
als je echt wil weten wat ik met boenk liedjes bedoel moet je diegene in de startpost maar een opzoeken en beluisteren.

Demeeste zijn van midden tot eind jaren 90.
James007
Eerste echte houseliedje: Double Vision – Knockin !

James Smile
v-d-online
Party Animals - Used & Abused
Heeft de ideale boenk boenk Wink
Rubstah
Als je Brooklyn Bounce al van de goede oude tijd vindt dan ben je echt niet oud, eerder een jong ventje.
Back in the days voor, wat jij noemt, "boenk"liedjes(noem het gewoon naar de juiste style binnen de house a.u.b.) denk ik aan DJ Paul Elstak, Party Animals, Charlie Lownoise & mental Theo etc. etc. en dan noem ik de bekendste op....
Jurado
deleenheir wrote:

DJ quicksilver - ameno
........

Dat zijn de meer bekendere liedjes, waar wel een beetje bass achter zit.

Jones and Stephenson : Kzou zeggen das echt een retro plaat. Terwijl Ameno een uitstekend nummer is.

Kzou zeggen kijkt eens in mijn lijstje met de favorieten:
http://users.telenet.be/lie_yang/Lie/music.html

Grtzz,
ApplePie
Misschien zijn dit wel een paar goede liedjes, niet altijd boenke boenke maar zeker wel muziek uit de jaren 90:

2 Unlimited - Jump for Joy
La Bouche - Be My Lover
Culture Beat - Mr. Vain
Jurado
ApplePie wrote:
Misschien zijn dit wel een paar goede liedjes, niet altijd boenke boenke maar zeker wel muziek uit de jaren 90:

La Bouche - Be My Lover
Culture Beat - Mr. Vain

Inderdaad ook goed en natuurlijk Snap-Rythm is a dancer
Vlien
Boenkliedjes... dan denk ik meteen aan van die marginale fuiven bij ons in de Kempen Laughing van het weekend nog per ongeluk op zoeen beland :p meestal wisselen ze de stijlen wel eens af, maar zaterdag was het toch wel erg, hoor! (Ik ben dus in geen geval een boenkmens.)

Euhm... "On the Floor" of zoiets? Maar da's misschien niet oud genoeg? "Alcoholic Party" schiet me ook ineens te binnen, moehaha. Ahja, en "Wanna Play House" van DJ Bart, geloof ik. *grin* ik en mijn broertje hadden daar vroeger een dansje op.
Geen commentaar Cool

Ahja Idea Sash! Maar da's misschien wel meer dance dan house...
ApplePie
Jurado wrote:
ApplePie wrote:

La Bouche - Be My Lover
Culture Beat - Mr. Vain

Inderdaad ook goed en natuurlijk Snap-Rythm is a dancer

Zeker en vast ook een goed nummer!
golles
ahh zeg dat dan meteen Razz

soms hou ik er wel van, ligt egt aan mn mood op het moment.
Jurado
Een erg goede van het moment is Dj Coone - Infected (Reverse Anthem)
Boles Roor
Oude boenk liedjes, ik weet niet of 2 Unlimited - No limit daaronder valt, maar was toch wel een heel leuk nummertje, nu nog wel eigenlijk. Zag het laatst op TMF. Razz Jeugdsentiment. Embarassed
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.