FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Vraagje aan moderatoren (-)

darkness
Hoi, ik vroeg me af (als) ik misschien een hosting account zou krijgen wat dit inhoud. Op http://www.free-webhosts.com heb ik gelezen dat als je hier een account krijgt dat er dan PHP en MYSQL bij zit. Maar wat is File Size Limit* bij deze hosting ??? Bij Awardspace had ik maar 500 kb en soms moest ik dus een andere host erbij pakken om files die groter waren dan 500 kb. Dat is altijd erg vervelend.
Quote:
PS, Is vBulletin toegelaten??
BVD Jordy Kuijpers
Noukiesims2
Psst... je mag hier geen mp3's uploaden... als er een in je files staat, ben je je account kwijt!
Bondings
vBulletin is niet toegelaten. Muziek (mp3) is niet toegelaten behalve als je een speciale toelating voor hebt en je ze zelf gemaakt hebt, ik bedoel dat je er alle rechten op hebt om ze op je website te zetten.

Er is geen echt file size limiet voor uploaden met ftp. Met een browser is dat iets van een 5MB. Je kunt natuurlijk niet meer uploaden dan er plaats is, ik bedoel 250MB.
Lord Klorel
Als je een hosting account krijgt, dan ontvang je volgende zaken:

Quote:
* 250 Mb of space for your entire collection of websites.
* 10 GB of traffic each and every month.
* 1 free subdomain to be reachable in the whole world.
* Php and Perl scripting languages to fulfill all your programming needs.
* Cpanel (with Fantastico) or DirectAdmin to manage your hosting account.
* Mambo, phpBB, SMF, Xoops and Php-Nuke compatible web hosting.
* Unlimited MySQL databases for all your data.
* Unlimited subdomains and ftp accounts for all your websites.
* Unlimited POP3 Email accounts and forwarders for your correspondence.
* Unlimited parked and addon domains for your whole portfolio of websites.
* A great community to get support from.

Het enige dat je hoeft te doen om je account te behouden is actief te zijn op het forum (=posts maken in het forum) in ruil daarvoor ontvang je punten en Frih$.
Deze punten worden gebruikt als een soort van betaling om je account online te houden. Je ontvangt een bepaald aantal punten per posts volgens stijl en netheid. korte berichten met (ja, nee,...) zijn waardeloos.
De frih$ zijn een soort van geld waarmee je in het Marketplace Forum diensten kan vragen aan de andere Frihosters en voor de gevraagde diensten betaal je dan met de frih$.
Volgens hetgene dat ik heb gelezen, zal ooit met de frih$ extra disk space en dergelijke kunnen aankopen. Wanneer dit zal zijn is absoluut niet geweten. Alleen Bondings kan hierover een antwoord geven.

Ik hoop dat ik alles juist heb vermeld zo niet, aan de moderators om dit aan te passen.