Het is weer begonnen. Expeditie Robinson, strijd der titanen.
Na een paar seizoenen bij Net5 is het nu bij Talpa beland.
Niet dat ik zo'n Talpa fan ben, maar ik vond het programma erg goed en ik ben benieuwd hoe het spel gespeeld gaat worden.
In deze variant zijn er 3 ex winnaars en verder allemaal ex deelnemers op een eiland in de Filipijnen gezet. Helemaal zonder eten, nog extremer dan het al was.
In de eerste aflevering is de meest extreme kandidaat al weggestuurd.
(misschien komt ie via een omweg toch weer terug, je weet het maar nooit) Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Er zijn nu nog meer dan zo'n programma's: Wie is de mol? en Peking Express zijn ook bezig.
Welk programma vinden jullie het best, spannends, leukst of juist niet?
Last edited by de-nachtegaaltjes on Sun Apr 09, 2006 7:08 am; edited 1 time in total
ik hoop echt dat Bjorn nog terugkomt
hij kan alles zo lekker kruiden
tis de enige die eens ophef kan maken zonder dat hij zich daarbij moet verraden
| MrBlockeel wrote: |
ik hoop echt dat Bjorn nog terugkomt
hij kan alles zo lekker kruiden
tis de enige die eens ophef kan maken zonder dat hij zich daarbij moet verraden |
Inderdaad , kheb een deel gezien , Hij maakt het tenminste spannend.
Ik had ook gehoopt dat hij bleef, hij bracht spanning, sensatie; en hij deed iets, wat je niet van iedereen kunt zeggen, en hem eruit zwieren is heel simpel, hij ligt bij niemand van de groep goed. Dus het perfecte slachtoffer om te misbruiken
.
Daarom hoopte ik op het einde dat hij naar een appart verlaten eiland moest, maar dit lijkt niet waar te zijn
Ja, dat hoopte ik ook. Maar je weet het niet misschien is dat toch zo en zien we dat de 2e aflevering pas.
| de-nachtegaaltjes wrote: |
| Quote: | | Daarom hoopte ik op het einde dat hij naar een appart verlaten eiland moest |
Ja, dat hoopte ik ook. Maar je weet het niet misschien is dat toch zo en zien we dat de 2e aflevering pas. |
of mss pas helemaal op het einde
stel u voor dat ze niks laten weten van hem, gans de serie lang
en dan op het einde zeggen ze tegen die die overgebleven zijn
'jullie hebben Bjorn de eerste aflevering weggestemd, maar................. hij heeft al die tijd overleeft op een verlaten eiland.
en nu heeft hij het voorrecht om een van jullie zijn plaats in te nemen in de laatste eindstrijd'
en dan is der zo een gane aflevering aan hem opgedragen... da zou pas heilig zijn
Expeditie Robinson is gaaf ja, heb het nog niet egzien op Talpa maar dat is omdat ik feitelijk nooit Talpa opzet of denk van Hey wat zou er op Talpa zijn.
Temptation Island krijg ik ook altijd wel ff voor de mooie vrouwtjes.
| MrBlockeel wrote: |
of mss pas helemaal op het einde
stel u voor dat ze niks laten weten van hem, gans de serie lang
en dan op het einde zeggen ze tegen die die overgebleven zijn
'jullie hebben Bjorn de eerste aflevering weggestemd, maar................. hij heeft al die tijd overleeft op een verlaten eiland.
en nu heeft hij het voorrecht om een van jullie zijn plaats in te nemen in de laatste eindstrijd'
en dan is der zo een gane aflevering aan hem opgedragen... da zou pas heilig zijn |
Da zou ik wel nie willen, maar dat hij later (NIET OP HET EINDE) er terug inkomt zou ik nie erg vinden.
Gisteren (donderdag) avond was het hier op de belgische tv.
Wanneer is het op talpa? Want jullie hadden het er al over voor het hier was uitgezonden.
Als het daar eerder is ga ik daarop misschien kijken in het vervolg.
Bij ons wordt het op maandagavond uitgezonden. Om half 9 .
Weet iemand of het ook nog herhaalt wordt? Mocht ik het een keer missen of vergeet op te nemen dan is het prettig te weten dat er herhalingen uitgezonden worden.
| de-nachtegaaltjes wrote: |
| Het is weer begonnen. Expeditie Robinson, strijd der giganten. [...] |
Giganten -> Titanen?
Ik volg Expeditie Robinson nu ook, altijd leuk
Bjorn was een beetje zielig, allemaal huilen enzo...
Wel leuk dat ze nu helemaal geen eten krijgen >
Verder ben ik helemaal "into" wie is de mol, supervet xD
Verder kijk ik niet veel, saai he xD
| Rubstah wrote: |
| Expeditie Robinson is gaaf ja, heb het nog niet egzien op Talpa maar dat is omdat ik feitelijk nooit Talpa opzet of denk van Hey wat zou er op Talpa zijn. |
Expeditie Robinson kwam eerder ook altijd op Net 5.
Vorig jaar was het volgensmij ook al op Talpa.
En qua herhaling, vraag ik me ook wel eigenlijk af wanneer die komt, áls hij komt. Want ik mis nu de afleveringen
(maar gelukkig kan het wel opgenomen worden).
Peking Express is ook al weer een tijdje aan de gang, en kan ik óók niet zien omdat ik dan moet werken.
Best jammer, is mis al m'n favoriete programma's
.
Maar over ER, ik hoop voor Maxim dat ie er nu wel wat langer in blijft, best leuke gast.. wat Douwe deed was echt lullig voor hem, en Douwe schoot er niks mee op.
En ik zie dat iedereen het over Bjorn heeft..ik kan me helemaal niet meer herrinneren wie dat is 
Hoe dan ook, Zo'n programma's zijn makkelijk te manipuleren dus ik denk wel dat we Bjorn nog wel terug gaan zien.
Groeten,
Het concept word nu wel een beetje uitgemolken hoor moet ik zeggen. De allereerste ende tweede werd nog wel aardig bekeken, maar het nieuwe is er voor mij nu wel een beetje af.
Maarja als het erop is dan blijf ik wel ff kijken denk ik, het kan altijd nog leuk uitpakken natuurlijk.
Ik kijk ook graag naar expeditie Robinson en ik kan niet zeggen dat ik blij ben met deze "oplossing als het ware" je hebt zo het id dat ze geen mensen kunnen krijgen en dat ze de oude mensen nog maar eens uit de kst halen voor de kijkcijfertjeswat op te krikken. Wat Bjorn betreft ik ben blij dat deze kerel deruit ligt die man irriteert me gewoon. Je zou denken dat deze man van zen fouten geleerd heeft in zijn eerst deelname aan Expeditie Robinson maar hij maakt de zelfde fout maar nu zelfs harder hij denkt dat hij onmisbaar is voor de groep en weet alles beter. Als je dan direct ophef maakt over een kampvuur dat te veel hout verbruikt terwijl het hele eiland vol hout staat en je dann ook nog een afzonderd en een eigen kampvuurtje maakt wat dus nog meer hout verspilt dan is de keuze niet zo moeilijk als ze je meoten wegstemmen he.
Wie is de mol is heel vet, Expeditie robinson ook en peking express is ook heel tof. Kortom er is eindelijk weer eens wat op de TV!
Ik volg alle 3 de programma's al sinds de 1e editie en nu dus nog steeds.
Een ander leuk programma is Beauty and the Geek. Echt heel grappig....
Greetzz Kees
ik vind dit eigelijk helemaal niks aan,,,
ik houd meer van programma zoals jensen (ook niet altijd) en undercover in nederland, ik zie eigelijks nooit tv sochtends voordat ik naar school ga ff journal en discovery (als er wat leuks op is) en savonds jensen en beetje zappen,,,
Wie volgt er hier nog expeditie ronbinson?
=( mich is door naar de samensmelting echt verschrikkelijk.
Ik heb echt een pleuris hekel aan die vent. Hij naait echt iedereen zelf zijn beste "vrienden" op het eiland. Dat vind ik echt onuitstaanbaar.
Hopelijk gaat maxime wel door.....
greetzz Kees
Ik volg het nog,
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Er valt maar 1 iemand af met de slaap opdracht.
Wat zouden de anderen gaan doen?
Het blijft een verrassend spel vind ik. Ze verzinnen steeds toch weer iets anders. Jammer dat maxime is afgevallen bij de slaapopdracht.
Zouden van die vier op het aparte eiland een naar de samensmelters gaan?? Ik gun ze die kans nog wel.
We wachten maar weer af.
ik vind dat frank mag winnen hij is een echte titaan en weet ook het meeste van de expeditie af. Hij heeft ook van alle instrumenten gemaakt om vuur te maken zonder een magnesium stick. dat vind ik heel tof. Hij had ook comentaar op douwe die altijd maar op zijn luie kont zit en eens één keer probeerde gaan te vissen, maar het lukte niet frank zei toen ook dat hij helemaal op de verkeerde plek zat te vissen hij weet er gewoon veel van af. hij moet en zal (proberen) te winnen. Al de anderen gun ik het ook maar frank het meeste. al de proeven uit de vorige seizoenen zijn nu ook terug gekomen. zo nu gaa ik mijn bericht afsliuten en ik wens iedereen nog veel geluk met het spel
bedankt , robin5210
| robin5210 wrote: |
ik vind dat frank mag winnen hij is een echte titaan en weet ook het meeste van de expeditie af.
bedankt , robin5210 |
Ik ben het volledig met je eens robin5210.
Richard doet ook wel veel vind ik. Ik zou willen dat een van hun 2 wint. Richard is ook wel wat gewoon van altijd in de mijnen te werken. Ik gun het ze allebei.
Komt hierna nog een aflevering?
Zou dat wel eens leuk vinden om mee te doen, vraag is natuurlijk wanneer de opnames plaatsvinden... Iemand een idee?
Idd, van mij mag richard of frank ook winnen
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Mick was egt heel boos op Karin. Echt grappig hoe sociaal dom die ogre is..
greetzz Kees
Ik kijk geen expeditie Robinson, boeit me niet zo erg, vind het ook geen flikker an. Maar goed...
Ik ga liever Prison Break kijken!
Dat is echt vet!
Expeditie Robinson gaat binnenkort weer beginnen!
Om precies te zijn is de eerste aflevering op 28 augustus.
Hier enkele leuke sites om op te kijken:
http://www.talpa.tv/web/show/id=497678/langid=43/dbid=1683/typeofpage=47019 (de officiele site van talpa)
http://www.expeditie-robinson.net/ (hier kun je meedoen aan het spel: expeditie robinson manager)
http://www.expeditierobinson.net/
Je kunt trouwens alle afleveringen terugkijken op www.talpa.tv
Prisonbreak is ook vet. Dat is donderdag 24 augustus ook weer begonnen.
Temptation Island lijkt me wel leuker, primitief gedoe is niks voor mij. Nee, dan the Simple life, dat is echt zo nep! Maar goed, wel luxe. Aan de andere kant, ik kijk bijna nooit tv (nou ja, online dan), maar download vaak en veel films. Dat vind ik persoonlijk ook leuk om te doen.
Na een paar seizoenen bij Net5 is het nu bij Talpa beland.
Niet dat ik zo'n Talpa fan ben, maar ik vond het programma erg goed en ik ben benieuwd hoe het spel gespeeld gaat worden.
In deze variant zijn er 3 ex winnaars en verder allemaal ex deelnemers op een eiland in de Filipijnen gezet. Helemaal zonder eten, nog extremer dan het al was.
In de eerste aflevering is de meest extreme kandidaat al weggestuurd.
(misschien komt ie via een omweg toch weer terug, je weet het maar nooit) Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Er zijn nu nog meer dan zo'n programma's: Wie is de mol? en Peking Express zijn ook bezig.
Om hoe laat is expeditie robinson op talpa? En is er nog een herhaling van? Ik heb ze gemist gisteren.
Weet iemand wanneer ze in belgië beginnen? Het is altijd fijner om in het vlaams te kijken, maar als het nog lang duurt ga ik toch naar de nederlandse kijken.
Expeditie Robinson is om 21:30 uur op maandag bij Talpa te zien.
Je kan op www.talpa.tv bij programma gemist kijken als je de uitzending nog een keer wilt zien.
In België beginnen ze volgens mij vrijdag.