Goeimiddag/ avond beste frihosters
ik heb vanmorgend een paar filmpjes die ik en mijn vrienden met de digicamera gefilmd hadden samengeplakt en op dvd gebrand (dit deed ik met Nero6) Maar toen ik hem in de dvd stopte kreeg ik gewoon het menu dat ik had gemaakt en verder kon ik geen film afspelen :s toen was ik naar een vriend van me gegaan en probeerde het daar, toen speelde hij wel af maar kreeg je alles zonder kleur :s
weet iemand hoe dit komt? heb ik verkeerd gebrand of lukt het niet met nero ofzo? En heeft mss iemand een probgramma waar het wel zeker mee lukt?
mvg Keempe
Het kan verkeerd gebrand zijn...
Maar jij kon m vast niet afspelen omdat je geen DVD afspeler programma hebt. Probeer is PowerDVD te downloaden en dan te gaan kijken
Hoop dat je hier wat aan had,
Groeten Social
| Social wrote: |
Het kan verkeerd gebrand zijn...
Maar jij kon m vast niet afspelen omdat je geen DVD afspeler programma hebt. Probeer is PowerDVD te downloaden en dan te gaan kijken
Hoop dat je hier wat aan had,
Groeten Social |
thx maar hij werkt niet op m'n dvdspeler
(via de tv dus)
controleer eens alle stappen, en gebruik voor een video te bewerken aub geen nero!vb pinacle ofzo of als je op mac werkt imove en idvd!
je kan in pinacle de fctie kiezen om hem automatisch op dvd te branden, dan is het probleem opgelost!
grtz
Heb je wel het juiste soort bestand gebruikt om op dvd te branden? En heb je wel een dvd speler die overweg kan met het formaat dvd waarop jij gebrand hebt?
vb divx kunne sommige spelers draaien en sommige niet!
zeker eens controleren
Gewoon een fatsoenlijk videopakketje gebruiken niet van die veredelde brandprogramma's die pretenderen dat ze ook zeer geschikt zijn voor het bewerken en maken van video dvd's.
Daar hebben ze nog niet zoveel kaas van gegeten. Zoals hierboven is aangegeven is de software van Pinnacle een goede keuze. Als je het makkelijk wilt houden kies je voor Studio 9 of 10 en voor de pro dan kies je voor de Liquid Edition. Maar dan ben je meer op het Adobe Premiere vlak aan het monteren en dan ben je meestal geen beginnertje meer.
Succes verder
| Code of Ruin wrote: |
| Heb je wel het juiste soort bestand gebruikt om op dvd te branden? En heb je wel een dvd speler die overweg kan met het formaat dvd waarop jij gebrand hebt? |
zoiets zal fout gegaan zijn