Ik ben al een paar uur bezig me een beetje wegwijs te maken op dit forum. Nu heb ik het topic van Lady Elensar gelezen over de uitleg van de punten. Wat dus betekent 5 berichten plaatsen met een nuttige inhoud en 10 punten verzamelen en dan een account aanvragen. Nu vraag ik me af wat een bericht met een nuttige inhoud is en wie dit bepaalt. Ik ben nog niet zo bedreven in de computer en heb dus nog heel veel te vragen. Als dit ook nuttige berichten zijn dan kom ik gemakkelijk aan mijn 45 reserve punten.Zeker als mijn account actief wordt en ik met mijn website begin. Jullie antwoord afwachtende
Regels voor punten
1. Welkom op dit forum
2. met nuttige berichten bedoelen ze berichten die nuttig zijn voor het gewone topic of de gestelde vraag(waar je de vrager mee probeert verder te helpen) en niet bv: Er vraagt iemand iets en jij antwoord: ik weet het niet. dit is een onnuttig bericht. En wat je vragen betreft stel ze maar gewoon ( let wel op het zou kunnen dat de vraag die je hebt al reeds gesteld is op dit forum door een andere gebruiker dan kun je in dat topic het antwoord zoeken)
Veel plezier met frihost en op dit forum.
mvg Keempe
2. met nuttige berichten bedoelen ze berichten die nuttig zijn voor het gewone topic of de gestelde vraag(waar je de vrager mee probeert verder te helpen) en niet bv: Er vraagt iemand iets en jij antwoord: ik weet het niet. dit is een onnuttig bericht. En wat je vragen betreft stel ze maar gewoon ( let wel op het zou kunnen dat de vraag die je hebt al reeds gesteld is op dit forum door een andere gebruiker dan kun je in dat topic het antwoord zoeken)
Veel plezier met frihost en op dit forum.
mvg Keempe
Ik zal het maar vast zeggen voordat je hetzelf vraagt: De tijd voordat je geaccepteerd ben duurt ongeveer een week. Plaats dan wel goede berichten. Dus niet te kort en géén onzinnige berichten.
De meeste dingen die je te vragen zult hebben zullen wel al ergens op een van de forums staan, maar als je het niet kan vinden, vraag ze gerust.
En met nuttige inhoud wordt ook bedoelt dat je niet een bericht veel te lang maakt en een beetje om het onderwerp heen draait.
En met nuttige inhoud wordt ook bedoelt dat je niet een bericht veel te lang maakt en een beetje om het onderwerp heen draait.
1. Welkom op het forum
2. Goed van je dat je de forums al wel gelezen heb
Je mag hier alles vragen... ook wat dommere vragen. Maar wat mij betreft alleen niet de vragen die al gesteld zijn.
2. Goed van je dat je de forums al wel gelezen heb
Je mag hier alles vragen... ook wat dommere vragen. Maar wat mij betreft alleen niet de vragen die al gesteld zijn.
Maar er zijn soms helemaal geen topics waar je op kan reageren en dan moet je soms wel met onnodige berichten posten
| marocsite wrote: |
| Maar er zijn soms helemaal geen topics waar je op kan reageren en dan moet je soms wel met onnodige berichten posten |
je moet niks..
ik zorg dat ik altijd wel een buffertje heb dan hoef ik zeker nooit onnodige berichten te posten
want aan onnodige berichten heb je niks.. daar aan zal het forum aan kapot gaan
| marocsite wrote: |
| Maar er zijn soms helemaal geen topics waar je op kan reageren en dan moet je soms wel met onnodige berichten posten |
Nou, nee. Er zijn hier genoeg onderwerpen op dit hele forum te vinden waar je op kan reageren, ZONDER onnodige berichten te posten.
En als je dat toch doet, worden ze verwijderd. Zo simpel is het. En bij te veel spam, kun je een ban verwachten. Maar dat weten de meesten hier als het goed is al.
5 posts leveren niet meteen 10 punten op, maar als ze nuttig zijn, zijn ze meestal langer van inhoud en leveren ze dus wel 10 punten op.
Over wat nuttige posts zijn beslissen de moderators. Accountaanvragen worden gecontroleerd door Bondings, Lady Elensar en mij. Als je ons dus niet genoeg betaald krijg je géén toelating.
Nee, het hangt volledig van je postgedrag af. Ik geef maar enkele tips:
James
Over wat nuttige posts zijn beslissen de moderators. Accountaanvragen worden gecontroleerd door Bondings, Lady Elensar en mij. Als je ons dus niet genoeg betaald krijg je géén toelating.
- Post enkel als je iets nuttigs te vertellen hebt. Als je gaat posten om enkel maar punten te verdienen, dan wordt dat aanzien als SPAM en kan je je hosting wel vergeten (op dat moment).
- Voeg iets toe aan het onderwerp, bevestig dus niet enkel. Posts als "Ja, dat is juist." zeggen veel minder dan "Ja, dat is juist, want ik heb dat ook ooit eens geprobeerd en toen was het resultaat dat...".
- Post op geregelde tijdstippen. Mensen die de eerste dag 10 posts neerzetten en daarna niks meer, worden niet aanvaard omdat we veronderstellen dat ze ook niet meer zullen beginnen met posten. Maak je daarentegen elke twee dagen drie posts ofzo, dan geef je ons de indruk dat je echt iets wil toedragen aan het geheel.
- Raak niet ontmoedigd, want een accountaanvraag voor een nederlandstalige gebruiker kan even duren. Als deze persoon in zowel engelstalige als het nederlandstalige forum post, dan kan de account creator (behalve als die Bondings is) de nederlandstalige posts NIET controleren en moeten de nederlandstalige moderators (Lady Elensar of ik) tegen de account creator zeggen of de gebruiker aanvaard mag worden of niet. Blijf ondertussen rustig doorposten, want als je stopt met posten dan gaan we weer redeneren als in het vorige puntje.
James