hoi allemaal,
ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vraagjes.
- kun je alleen punten verzamelen op het engels forum of ook op Nederlands forum.
- als je alleen op het Engels forum punten kunt verzamelen en je beheerst de taal niet voldoende dan kom je dus nooit in aanmerking voor een gratis account.
- als dit zo zou zijn is er dan geen oplossing voor te bedenken.
ik hoor en merk het wel
Na het posten van mijn eerste bericht heb al ik een antwoord op mijn vragen omdat ik ineens punten zie verschijn bij mijn naam
| The Giant wrote: |
hoi allemaal,
ik ben nieuw op dit forum en heb een paar vraagjes.
- kun je alleen punten verzamelen op het engels forum of ook op Nederlands forum.
- als je alleen op het Engels forum punten kunt verzamelen en je beheerst de taal niet voldoende dan kom je dus nooit in aanmerking voor een gratis account.
- als dit zo zou zijn is er dan geen oplossing voor te bedenken.
ik hoor en merk het wel |
Je krijgt bij het Nederlandse forum ook punten. Gelukkig wel alhoewel ik wel een beetje Engels kan. Het is makkelijker op het in je eigen taal te doen. Dus post een beetje goeie berichtjes en je krijgt veel punten. Over een weekje ongeveer ben je geaccepteerd!!!!!!!!!!
Je moet inderdaad dan wel je berichten bij houden en om de zoveel tijd berichten posten, het is volgens mij zodat je 1 punt per dag verliest. Wanneer je dan op -5 punten komt dan krijg je een emailtje van de moderator en als je dan nog geen posts hebt gedaan op het forum en je komt onder de -10 punten dan krijg je weer een mailtje dat het niet lang meer duurt voordat je eruit geknikkerd wordt. Maar zover heb ik het nog niet laten komen dus ik zou niet weten hoe dat in z'n werk gaat.
Het is dus vooral belangrijk dat je je posts doet om niet in de problemen te raken.
Succes met het aanvragen van je account.
Nou niet van de moderators, die mailtjes zijn auto-gegenereerd door het systeem.
Ja, behalve bij het verwijderen van een account. Dat gebeurd wél handmatig.
ja, het is wel altijd makkelijker om berichten in het nederlands te posten, maar je leert ook beter engels als je meer in het engels typt/chat, de laatste jaren heb ik veel met engelsen gechat gegames en actief geweest op veel forums, mn engels is er wel beter van geworden
alleen de laatste tijd gaat het niet egt meer
nja zal wel komen omdat ik mn engelse huiswerk niet meer maak en niet meer veel achter de pc zit