Hej allemaal,
Weten jullie hoe het komt dat al die letters een andere kleur hebben. IK vind het erg lastig lezen. Het kan ook zo zijn dat het alleen bij mij zo is maar ik vind het in ieder geval erg lastig!
Misschien een goede tip om dat te stoppen als je er wat aan kan doen.
Alvast hartelijk bedankt,
Groetjes
www.rickboele.tk
Volgens mij is dat een mod ofso :S
het is inieder geval irritant.
Tip: Selecteer het bericht dat je wil lezen.
Dan wordt alles blauw
Kan je makkelijker lezen...
Het is wel zwaar irritant idd!
Ik dacht eerst dat dat aan mijn computer lag.
Maar is dat zo ingesteld ofso?
Weet iemand hoe dat komt?
| Social wrote: |
Volgens mij is dat een mod ofso :S
het is inieder geval irritant.
Tip: Selecteer het bericht dat je wil lezen.
Dan wordt alles blauw
Kan je makkelijker lezen... |
Dat doe ik al maar dan vind ik het nog steeds erg irritant maar bedankt voor je tip!!!!!
Ik hoop dat het snel stopt.
Dank je wel
Ik werd al een beetje gek :S
Cker er bedankt en ff tussendoor!
Social je moet iets langere berichten plaatsen anders wordt je niet geaccepteerd. 
Om het uit te schakelen, moet je hier klikken. Maar morgen is het sowieso al weg. (voor wie het nog niet begrepen heeft, dit is een aprilgrap)
Een 1 april grap dat doorloopt tot 4 april?
Dacht dat dat slechts 1 dag was...maar goed, als het maar snel weer op normaal staat, want dit wrkt heel slecht zo...
Pff ik dacht al dat ik gek werd
Kan ik eindelijk weer op het forum, op wonderbaarlijke wijze wil m'n pc me nu ineens wel weer hier laten inloggen, zag ik al die kleurtjes.....
Mahoed tis nou al 3 april.....?
1 april kwam nogal ongelegen (de problemen met de server), dus hebben we maar besloten om het voortaan op de derde te doen. Volgend jaar dus ook op 3 april (als ik het nog onthoud natuurlijk).
lol dit is wel grappig ^^ love it de banner vanboven is ook in die leuke kleur
mvg
keempe
Wegens extreme hoofdpijn behoud ik mij het recht een ferm slot op deze thread te zetten als de rainboxing voorbij is...
Die kleuren zijn echt wel vreselijk... (spreekt niet over het logo*ahum*)
Noob heeft die gemaakt 
Die banner is echt kwaliteit. Mijn voorspelling is dat nu het hele internet gaat volgen. Jullie zijn trendsetters! Drie hoeraatjes voor n0obie o_o
Geachte medeFrihosters,
Wegens stopzetting van de aprilgrapactie (in een van devolgende uren), gooi ik deze nu op slot. Tot volgend jaar!
James
-close-