FRIHOST • FORUMS • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Welke 1 april grappen heb jij/is bij jouw uitgehaald?

confu
Vertel hier hoe iemand jouw voor de gek hebben gehouden, of juist hoe jij iemand vreselijk in de maling genomen hebt vandaag. Cool
deleenheir
Mensen op msn iets wijsgemaakt:

ziehier een resultaat:

[19:57:14] IK: yu
[19:57:51] Andere persoon: yuw
[19:58:04] IK: al plannen voor vanavond?
[19:58:53] IK: kheb hier btw een artikel liggen uit
klasse... ivm IQ
[19:59:27] IK: nnaart schijnt zouden mensen met een hoog IQ
een kortere bovenarm hebben dan mensen met een laag IQ
[20:00:08] IK: heeft blijkbaar iets te maken met hormonen in
de baarmoeder
[20:00:43] IK: en slimme mensen kunnen blijkbaar aan hunnen
ellenboog likken...
[20:01:02] IK: allι mensen met een hoog IQ
[20:01:07] Andere persoon: achzo Razz
[20:01:14] IK: ik kan er in ieder geval aan...
[20:01:22] IK: gij?
[20:01:29] Andere persoon: ni aan het puntje
[20:01:42] IK: oei
...
nog wat geleuter over varia en of hij er echt niet aankan
...
[20:02:43] IK: wa vinde trouwens van mijnen avatar?

=>msn avatar veranderd in:

http://img318.imageshack.us/img318/8418/qsdf1sr.jpg
BCP88
Dat is een goede deleenheir.

Ik ga hem ook eens proberen bij iemand.

....

Oei ik zien juist dat het al 0u15 is. Dus het is al 2 april.

Dan maar proberen te onthouden voor volgend jaar Very Happy
mtoni
natuurlijk de vliegende opgegeten boterham truuk
deleenheir
kheb ook nog een ander grapje uitgehaald met iemand via voicechat.

Hem wijsgemaakt dat als je euromuntjes gedurende 5 minuten over elkaar wrijft dat ze dan magnetisch worden...
Excellence
jah ,ik werk bij alber heij en die mensen deden kk gaar. 1 iemand kwam naar mij toe en zei je veter zit los en ik keek , dat was et wel een beetje
Slowhand
bij mij op het werk zeiden ze dat ik een uur te laat was, ik had zogenaamd niet goed op de gewijzigde planning gekeken.. Maar gelukkig was dat niet het geval.. maar je voelt je wel even lullig.. Laughing
midimine
Mijn mail account password was verwijderd. Overal gezocht mogelijk per ongeluk veranderd. Kon nergens een mail vinden met mijn password bevestiging. Fllink balen. Krijg ik vandaag een mail van Bondings met een nieuwe password. Dus toch geen 1 april grap.
Had eigenlijk wel leuk geweest om tijdelijk iedereen van hun website / ,ail op 1 april te toegang te weigeren Twisted Evil . Achteraf valt de schade dus mee.
Kan weer bij mijn mail Laughing
Konimaka
het enige wat ik heb gehoord was dat mijn schoenveter los zat, van een 12 jarige...
Klaw 2
niet zo orginel maar op 1 april (deze keer niet) drukken kinderen het brandalarm altijd in op onze school, opzich grappig totdat de brandweer komt, BOETE 200 en als je gepakt word ben je zuur, maar ze kunnen dan altijd de brandweer bellen om te zeggen dat ze niet hoeven komen omdat het een grap is.
Arnie
Je zet twee stoelen neer met wat ruimte ertussen, en doet er zo'n kleed overheen, zodat het net een bank lijkt. Dan ga je met twee mensen op die stoelen zitten en als er nog iemand komt gaat hij tussen je in zitten. Dit heb ik niet dit jaar gedaan, maar een tijd geleden ROFFLE
dark inca
Hier is er niet veel gebeurt, buiten dat iedereen op www.nucia.nl tijdelijk een admin avatar en style kreeg Razz Razz En als je dan op admin panel klikte kreeg je een groene kikker te zien, waaronder staat 1APRIL Razz Razz

Iedereen leek dus tijdelijk admin Razz Wat best wel grappig was

Ergens anders heb ik niks grap gezien :S
Je zet twee stoelen neer met wat ruimte ertussen, en doet er zo'n kleed overheen, zodat het net een bank lijkt. Dan ga je met twee mensen op die stoelen zitten en als er nog iemand komt gaat hij tussen je in zitten. Dit heb ik niet dit jaar gedaan, maar een tijd geleden ROFFLE

Hmz moet ik eens doen. Very Happy

Heb iemand wijsgemaakt dat er iemand in zijn voortuin gereden was met de wagen bij een uitwijkmaneuver. Die sebiet naar huis gereden...

Mijn pa heb ik dan weer wijsgemaakt dat ik vastgereden was met de jeep ergens in de Walen...
Soit, als je dat vertelt lijkt dat enorm dom eigenlijk. (Misschien is het dat ook maar kom. Razz )
Social
Bij mij is er niks uitgehaald Very Happy
Ben ik blij om, omdat ik bij iedereen wat uithaal Wink
Rick Boele
Bij mij gelukkig ook geen echte goede grap. Alleen een hele kleine maar ik heb het ook heel erg flink terug gedaan.
James007
dark inca wrote:
Hier is er niet veel gebeurt, buiten dat iedereen op www.nucia.nl tijdelijk een admin avatar en style kreeg Razz Razz En als je dan op admin panel klikte kreeg je een groene kikker te zien, waaronder staat 1APRIL Razz Razz

Iedereen leek dus tijdelijk admin Razz Wat best wel grappig was

Ergens anders heb ik niks grap gezien :S

Dat wou ik net zeggen... Sad
Heb ik mee bedacht Cool
de-nachtegaaltjes
Bij mij is er ook niets uitgehaald.

Ik vond die van het jeugdjournaal over die omroepsters wel erg goed.
wanroij
Iemand naar de supermarkt sturen om "bierpads" te halen voor je senseo apparaat Laughing
wimvpetegem
Ik moest uitgerekend op 1 april werken.
Niet dat het erg is maar mijn collegas zijn que 1 april grappen niet echt heel erg orgineel.
Het beperkte zich voornaamlijk tot de schoenveter die los zat en de gulp die open stond.
Niet echt spetterend dus Razz
v-d-online
Ghehe... ik moest ook gewoon werken... maar dat was geen grap.. ghehe
marocsite
Ik heb er helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk
Timonator
Wij waren dus met alle eindejaar naar Salou geweest. Flink gestapt enzo en flink geld uitgegeven. Kwamen de leraars met een voorstel ze gaven ons de kans om geld terug te verdienen. Wij allemaal zeer opgewonden. Ze gingen dus 3 doosjes met 20€ het koude zwembad ingooien. Wij moesten allemaal op de rand van het zwembad staan en wachten tot de leraars hadden afgeteld. Ze wierpen de doosjes het zwembad in en telden af. Iedereen het water in (het ijskoude water) en direct naar de doosjes gedoken. Bleek er dus niks in te zitten Rolling Eyes maar de leraars waren hem allang gesmeerd. Lagen wij allemaal in het koude zwembad eerlijk gezegd was ik ook vergeten dat het 1 april was Smile maar hopelijk ben ik meer op men hoede volgend jaar
HardBeats
haha ik denk er nooit aan maar sommige hebben van die flauwe grappen niks aan man meeste zielige is nog 1 april met verlengsnoer Crying or Very sad
Lady Elensar
Hm.. ja. Ik vind dat sommigen ook wel overdreven doen. Continue van die suffe grapjes (of inderdaad met 'verlengsnoer') maken.. ga ik me ook op een gegeven moment aan irriteren. Een goeie grap op 1 april is best leuk, maar houdt het wel een beetje origineel Razz.

Ik zag wel dat er leuke tussen stonden trouwens, hier boven. Laughing

Zelf heb ik geen grap uitgehaald, of is er een grap met mij uitgehaald.
golles
ik heb geen grappen uitgehaald op 1 april, een collega wel bij mij
hij zei dat mn schoen (nieuw) losliet ik zat ff te denken maar ik keek to heel ff tot dat ik het door had.

nja ik vind 1 april maar niks, dat er een speciale dag moet zijn om grappen uit te halen, ik haal altijd een grap uit als ik de mogelijk heb en ga niet speciaal op 1 dag 'raar' doen
Drodr
Ik maak geen grappen. Ik blijf altijd in m'n bed liggen op 1 april Wink . Heb geen zin in die mogolische dingen Razz
golles
Drodr wrote:
Ik maak geen grappen. Ik blijf altijd in m'n bed liggen op 1 april Wink . Heb geen zin in die mogolische dingen Razz

dat wou ik ook wel,,, maar als je andere verplichtingen hebt,,,werk,,,
SgtGarcia
Ik ben gelukkig in geen enkele 1 april grap getrapt, maar dat was meer geluk dan wijsheid Razz.
Ik was toevallig op mijn werk, daar probeerde een van de managers mij wijs te maken dat de hoofd-manager dan de trap gevallen was, en met een driedubbel gebroken been in het ziekenhuis lag. Op dat moment leek het me nog wel een beetje geloofwaardig. Toen ik echter net wegreed kreeg ik een smsje van diezelfde hoofd-manager dat het gebouw voor een deel uitgebrand was en dat er dus voorlopig niet gewerkt kon worden.
2 grappen tegelijk hebben me dus gered Razz
karim
bij ons had de meester een grap uitgehaald.

iemand vroeg naar zijn cijfer voor het pta, de meester zei dat hij een 5 had.

toen bleef de jongen doorzeuren.

toen zei de meester: 1 april je hebt een 3
moeslimoen
we hebben niet echt een grap uitgehaald.
we hebben bij onze meester citroen in zijn thee gedaan
maar die vond hij lekker Razz
en we hebben schoolkrijt (snoep) neergelecht bij de bord in plaats van echte krijt. Razz
James007
Tot volgende 1 april beste lezertjes ! Razz
-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.