FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Promoten website

SocratesX
Kan iemand wat meer informatie geven over hoe je eigen website te promoten, i.e. ze laten verschijnen bij Google en andere zoekrobots.

Oh ja, ik ben ook wel geïnteresseerd in Ad Sense, iemand die daar ervaring mee heeft en al uitbetaald geweest is?
Soit, ik moet het alleszins nog eens bekijken, want ik vermoed dat je heel wat "clicks" moet halen om iets van geld te verkrijgen.
BCP88
Je website komt na enkele maanden vanzelf in google te staan.

Zelf heb ik ook google adsense op mijn website staan (http://www.wopclan.be onderaan de pagina staan ze, klik maar eens dan zie je waar je teregt komt Wink )
Ik heb tot nu toe 192 klikken en dat is voor 34,36 USD. Bij 50 USD betalen ze je uit op je bankrekening.
Als je registreerd krijg je al een paar cent op je rekening gestort om te testen als het ook wel jou rekening is. Je moet dan op de website van adsense ingeven hoeveel er gestort is.
Er zijn niet veel mensen die op de reclames klikken dus het duurt lang voor je aan de 50 USD komt.

Je kan zelf kiezen hoe groot de vensters met reclame moeten zijn, hoeveel er naast elkaar moeten staan en de kleuren kun je ook aanpassen. Als je je voorkeuren hebt ingegeven krijg je een java code die je dan aan je website moet toevoegen.

Ik hoop dat je nu wat geholpen bent. Als er nog vragen zijn vraag je maar.
carstentje
ikzelf had een game site.
waarmee ik zo'n 500 clicks per dag kreeg
je kan nagaan hoeveel ik wel niet verdiende in een maand.

het is erg goed, alhoewel je 18 jaar moet zijn om het te mogen gebruiken..
SgtGarcia
Adsense werkt erg goed, als er maar genoeg mensen op je ads klikken. Meestal zijn dat er niet zo veel en dan schiet het dus niet op. Je krijgt wel behoorlijk veel geld per klik. Soms wel 1 dollar. Je moet wel oppassen voor het anti-fraude systeem. Door bijvoorbeeld op je eigen ads te klikken kun je al gebanned worden. Ook kan het problemen opleveren als er vanaf 1 ip adres erg veel clicks komen. Je word zonder pardon gebanned, terwijl je soms niet bewust iets hebt gedaan. Daar moet je dus op letten.
SocratesX
carstentje wrote:
ikzelf had een game site.
waarmee ik zo'n 500 clicks per dag kreeg
je kan nagaan hoeveel ik wel niet verdiende in een maand.

het is erg goed, alhoewel je 18 jaar moet zijn om het te mogen gebruiken..
Waarom ben je er dan mee gestopt?

(Btw, ligt er een server plat van Frihost?)
SocratesX
BCP88 wrote:
Je website komt na enkele maanden vanzelf in google te staan.

Zelf heb ik ook google adsense op mijn website staan (http://www.wopclan.be onderaan de pagina staan ze, klik maar eens dan zie je waar je teregt komt Wink )
Ik heb tot nu toe 192 klikken en dat is voor 34,36 USD. Bij 50 USD betalen ze je uit op je bankrekening.
Als je registreerd krijg je al een paar cent op je rekening gestort om te testen als het ook wel jou rekening is. Je moet dan op de website van adsense ingeven hoeveel er gestort is.
Er zijn niet veel mensen die op de reclames klikken dus het duurt lang voor je aan de 50 USD komt.

Je kan zelf kiezen hoe groot de vensters met reclame moeten zijn, hoeveel er naast elkaar moeten staan en de kleuren kun je ook aanpassen. Als je je voorkeuren hebt ingegeven krijg je een java code die je dan aan je website moet toevoegen.

Ik hoop dat je nu wat geholpen bent. Als er nog vragen zijn vraag je maar.

Dank voor de info. 'k Wou je site checken maar server ligt plat denk ik, bij mij ook trouwens.
ssgeeren
ik had een ook reclama das is ook soort van clicks je moest een banner in je site zetten en elke keer als iemand er op klikt krijg je 25 punten en als je 150 punten had kreeg je 1.50 €
das niet veel maar ja
en weet je wat niet vreed was dat je pas 2000 click meot hebben om de geld contant te krijgen

mar voor de rest is en wel een goei verdien banner
:D :D :D
Slowhand
Het is helaas (denk ik) niet zo makkelijk om van je website direct een succes te maken. Mijn ervaring is dat je over een uniek concept moet beschikken om je website tot een succes te maken en dat wordt ie automatisch wel gepromoot door andere sites. Je kunt natuurlijk je pagina aanmelden bij een zoekmachine en hopen dat hij je een goede plaats geeft in zijn index, maar dit is ook weer afhankelijk van het aantal pageviews dat je al hebt gehad, etc. Succes komt altijd onverwacht!
djmeydey
Je kan toch gewoon je site toevoegen aan google.

Via de sitemaps.

Weet iemand of dit ECHT werkt?
ajvemmen
Ik weet het ook niet hoe je hoog in de ranking komt, maar je moet in je content en je titles van de pagina's zoveel mogelijk trefwoorden kwijt die op jou site staan, daar kijkt google ook naar.

Google kijkt ook naar op hoeveel sites je gelinkt staat...........zoek maar eens met google op links: "jou site" ...... Dan krijg je alle sites te zien waarop jij gelinked staat.

Veel succes verder met het bekend maken van jullie sites.
Kijk ook eens op onze jeugdsite! www.ajvemmen.frih.net
geeren
haha promoten, weet je hoe ik dat doe?

Ik ga een beetje op een paar forums berichten plaatsen met een link naar mijn site en klaar is kees. Van de klanten die jou site dan bezoeken, komt zeker meer dan 50 % terug, en die zorgen dan ook nog een voor de mond op mond reclame.

Cool
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.