Hallo,
Kan ik hier al mijn vragen plaatsen?
Dus onder het kopje Dutch.
Ik vraag dit omdat mijn Engels niet echt je van het is.
En zo vindt het ik het dus wel wat makkelijker.
Ook voor het scoren van punten.
Groet,
Richard.
hier kun je gewoon vragen plaatsen, gebruik eerst de knop zoeken!
Je kunt hier niet al je vragen plaatsen, voor vragen betreffende permissie voor het hosten van mp3's e.d. en voor het aanvragen van account veranderingen moet je echt het specifiek daarvoor bedoelde board hebben. Het is wel handig om tenminste een beetje engels te leren want de hele informatievoorziening gaat in het engels. Ook moet je voor het scoren van je punten natuurlijk wel even opletten dat je hier niet de hele boel volspamt of zoiets. Voor echt organisatorische vragen zul je toch al snel in het engelse deel terechtkomen.
Al wil je de vraag stellen hoe lang het duurt voordat je hosting wordt geaccpeteerd, dat is ongeveer 3 weken....
Graag eerst de zoekfunctie gebruiken, aangezien hier veel vragen, veel gesteld worden.
| SBrian wrote: |
Al wil je de vraag stellen hoe lang het duurt voordat je hosting wordt geaccpeteerd, dat is ongeveer 3 weken....
Graag eerst de zoekfunctie gebruiken, aangezien hier veel vragen, veel gesteld worden. |
James 007 zei al pas dat het veel korter geworden is. Het is nu ongeveer een weekje volgens hem. Dus dan weet je dat ook weer.
Groetjes
www.rickboele.tk