FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Vrouwen als marinier

devroom
Door al dat gedoe over het fregat vraag ik me af er nu nog wel vrouwen nog wel marinier willen zijn.
En of dat door aanrandingen en verkrachtingen sommige (mannelijke) personen nu sneller marinier gaan worden. Cool

Ik hoop zelf trouwens dat ze dit aanpakken. Het is echt 'vreemd' dat de commendant zegt "mannen grapjes"

Dus geef je mening
(vooral vrouwen aub Wink )

Last edited by devroom on Fri Mar 24, 2006 6:01 pm; edited 1 time in total
Drodr
Rare lui zeg.. Allemaal sexueel gefrustreerd als je zo lang op het water zit Razz
erik
Een militair moet zich kunnen inhouden!

Naar het gevang met die gasten!
Code of Ruin
erik wrote:
Naar het gevang met die gasten!
Arnhem (daar staat de rechtbank speciaal voor militaire aangelegenheden) zal het wel weer druk krijgen met al die gekke zaken die nu ineens boven komen drijven. Het is toch te gek voor woorden dat groepsverkrachtingen zomaar door de beugel kunnen en nog in de doofpot worden gestopt ook. Nee, ga dan gezellig met de andere jongens hun nieuwe spelletje "Abu Ghraibje" spelen.
geeren
Ze hebben elkaar toch, die mariniers ?
wimvpetegem
Het is echt niet te begrijpen dat zoiets in de doofpot wordt gestopt.
Hier moet echt iets aan gedaan worden, het zijn militairen, zij hebben ons land te verdedigen.
Dan verwacht je toch enige dicipline, orde en professionaliteit.
Wanneer die niet gehandhaafd moeten deze flinkg gestraft worden, ook hun superieuren, zij zijn uiteindelijk verantwoordelijk.
Een gevangenisstraf zal inderdaad niet verkeerd zijn.
Maar goed ik ben geen vrouw dus mag ook niet reageren Wink
Gieter
Toch vreemd, dat zoiets gebeurt in 2006, in een Westers land dat trouwens niet in oorlogstijd verkeerd! Moesten de soldaten in oorlog verwikkeld zijn, dan valt dat natuurlijk nog altijd niet goed te keuren, maar dan heb je al tenminste een idee waarom ze het deden.

De Russen deden het in 1945 nog in Berlijn, en nu Nederlandse mariniers in 2006. Rolling Eyes
KingPin
Het is gewoon absurd wat er tegenwoordig allemaal gebeurd . Als vrouw zijnde zou ik niet meer zo snel bij de marine meer gaan ... Gewoon pure angst dat iemand ook zoiets overkomt ...
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.