FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Problem with my password

taron
Hello i have a problem with my passwort today my cpanel doesn't open
Cun you verifid it??

My doamain name is www.ani.frihost.net

Thanks Very Happy
Bondings
We found some illegal files on your account and suspended it.
taron
Bondings wrote:

We found the page you sent me and you were asking us to contact you as soon as possible. I would like to inform you that we didn't do any illegal step and we would like to know the rason of closing the website.

Thanx
Maka
taron wrote:
Bondings wrote:

We found the page you sent me and you were asking us to contact you as soon as possible. I would like to inform you that we didn't do any illegal step and we would like to know the rason of closing the website.

Thanx

You do know we can suspend you and we dont have to tell you why. You agreed to the TOS when you signed up.
Bondings
The file in question was http://ani.frihost.net/ERQER/NuneYesayanKhghaDooIntz.mp3.exe.

You are not allowed to put commercial music on our server. Even if you had the full rights on it, then you should have had a legal.txt file in the same directory explaining that you had the full rights on it. The kazzaa-generation might not realize this, but downloading commercial music files from the internet is strictly illegal.

We don't have to prove that's it's illegal; it's up to you to prove that's it's legal. Those who want to play save, shouldn't upload a music file.
taron
good this isn't illegal musik and it is for me in my website i haven't link for this musik fille but you can removed this musik if you went but this musik file is for me

Laughing Laughing thanx
foggy
taron wrote:
good this isn't illegal musik and it is for me in my website i haven't link for this musik fille but you can removed this musik if you went but this musik file is for me

Laughing Laughing thanx
It doesn't matter who the file is for. It was uploaded to your site and accessible via the Internet. You claim it wasn't illegal, but if that was the case you should have had a legal.txt document in the same directory.
Bondings
I'll have to find another word for this, instead of illegal. With illegal music, I mean normal music files, even if you bought the cd, that you put on the internet to share with others, even in a password-protected directory.
taron
ok je me suis trompe et je m'excuse je vais supprimer cette musique mais s'il te plait render moi mon site Laughing
taron
good i understand now i'm removed this musik fille but please give me my website Sad Sad
Bondings
We'll discuss it. But please don't expect anything.

But can you please explain to me how exactly you deleted that file? You shouldn't have access to your files. Confused
taron
Et ce n'est pas drole du tout pas la peine de fouter de moi si je ne parle pas bien anglais et je crois que c'est clair que vous devez d'abbord me donner l'acces pour que je puisse la suprimer et aussie vous exagerer un peau trop et vous commencer m'insulter Sad
Bondings
On ne rigole pas du tout avec ceci. C'est juste que je croyais que "i'm removed this musik fille" voulait dire que tu l'avais supprimé.

Et non, on n'exagère pas. Tous les fichiers peuvent être supprimés de ce serveur s'ils trouvent des fichiers illégales et cela ne serait pas marrant du tout. C'est déjà arrivé avec plusieurs des autres hébergeurs gratuits.

C'est inimaginable, tous les fichiers qu'on trouve sur les sites ici. Des forum vBulletin nullifiés, des virus, des chansons, ... Et c'est ma responsabilité de les supprimer.
taron
ok c'est ce que je disais je me suis tromper la prochaine fois je mettre un mot de passe pour y pouvoire acceder mais stp rendez moi mon site j'ai beaucoup travaillé pour réaliser ce site et je n'est pas fait de sauvegarde
en fesaint confiance a frihost:

Merci!
Bondings
taron wrote:
je mettre un mot de passe pour y pouvoire acceder mais stp rendez moi mon

C'est pas pour t'embêter, mais même avec un mot de passe, ca reste illégale. Un serveur est fait pour l'internet, pas pour stocker des fichiers. Si qq supprime toutes les fichiers, je n'ai aucune défense par dire qu'il y avait un mot de passe. C'ela ne vaut rien.
taron
ok je ne vais plus mettre de la musique et ni mot de passe c'est promis
taron
Mais stp rendez moi mon site si vous ne voulez pas donnez moi min la premiere page Sad
n0obie4life
Wow, owned..

*starts translating everything using babelfish*
taron
ok Bondings j'ai tout compris mais quand est ce que vous allez me donner la reponse si mon site va etre reouvert ou non

Merci pour ta reponse
Bondings
Non, ton site ne sera pas reouvert, mais nous te donnerons probablement l'occasion de faire un back-up de tes fichiers si tu en as besoin.
taron
ok envoyer moi le backup de mes fishiers sur l'adresse suivant hajastan2002@yahoo.fr envoyer surtout le forum on a beaucout travailer sur le forum merci Very Happy
taron
et aussie le fichier chat.htm c'est tres important merci
Wink
Bondings
You have 24 hours to make a backup of your account starting now. It will be deleted in 24 hours. Please inform us when you are finished.
menhao
agree with bonding, there must be some file problems, i faced with this problems before, so do what bonding tells you to.
good luck
Bondings
menhao wrote:
agree with bonding, there must be some file problems, i faced with this problems before, so do what bonding tells you to.
good luck

He violated the tos and his account got suspended. Nothing to do with file problems, sorry. Wink