FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

applet/code directory

Deedee2
In Microsoft Internet Explorer 4.0 en hoger is de ondersteuning correct. Het CODEBASE attribuut wordt echter niet ondersteund en dat betekent dat het applet alleen wordt ingesloten als het zich in dezelfde directory bevindt als het HTML-document. Bovendien wordt het ARCHIVE attribuut niet ondersteund, waardoor het applet niet als archief-bestand kan worden opgenomen.

Dus hoe krijg ik dat applet/code in de juiste directory van mijn site?

De beginner Embarassed
Code of Ruin
CODEBASE attribuut? ARCHIVE attribuut? Als je een applet wilt installeren kun je bij mijn weten gewoon volstaan met de benodigde bestanden (het class bestand etcetera) gewoon in een map plaatsen en de applet tag op de gewenste hoogte in je html bestand.
Als ik het verkeerd heb begrepen moet je me maar op me vingers tikken hoor maar anders zou ik ook niet weten wat ik hier nu precies van moet maken. Cool
Deedee2
Volgens mij heb ik het al Wink .
Alibombali
Hallo,

dit is mijn eerste ervaring en installatie van mambo. ik heb hier nog vragen omtrend.
ik heb een directory gemaakt in mijne ftp onder de naam /news
en onder /news staan al mijn dir's (dit omwille dat ik hier al ene site heb draaien)

de installatie enzo is wel gelukt maar mijn templates enz wijzen naar de verkeerde dir met name http://www.domain.be/templates, dit zou moeten worden http://www.domain.be/news/templates.

waar kan ik dit het beste veranderen?

mvg,
chiloeh
Ik moet voor een fout in peoplebook (kan geen foto's uploaden) een directory aanmaken in de root directory van mambo, maar ik heb geen flauw idee waar ik dit moet doen. Ik moet deze directory vervolgens 777 status geven.

Kan iemand me uitleggen wat dit betekent? Ik heb het administrator menu al doorzocht, maar kon daar niets vinden...
hartelijk bedankt alvast.

Wouter.
marocsite
chiloeh wrote:
Ik moet voor een fout in peoplebook (kan geen foto's uploaden) een directory aanmaken in de root directory van mambo, maar ik heb geen flauw idee waar ik dit moet doen. Ik moet deze directory vervolgens 777 status geven.

Kan iemand me uitleggen wat dit betekent? Ik heb het administrator menu al doorzocht, maar kon daar niets vinden...

Wouter.

Ja ik hebd at ook maar dat heb een vriend ooit van mij opgelost
James007
marocsite wrote:
chiloeh wrote:

Wouter.

Ja ik hebd at ook maar dat heb een vriend ooit van mij opgelost

Marocsite, of wel geef je een nuttig antwoord, ofwel geef je GEEN antwoord. Zeg tenminste hoe die persoon het gedaan heeft.