FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


Dodgy Cars :)





mugglesquop
Post ur pics of well dogy cars Smile
mugglesquop
well, i'll start, personally i love this one Razz



a great car... lol... u cud use the front to sit and eat ur fish and chips Wink
PimpinAintEasy
Hahahaha.Thats a funny looking car. lol
Pyro Man
Ok here goes:

1970s-1980s Freight Rover/Austin Sherpa- cumbersome, cant shift weight
LDV Vans- Modern Day Sherpas, same problem
Austin Maestro- 1980's England, industry gone wrong DIABOLICAL cars
Montego- Same as above
Austin/Rover Metro- ALL metros are friday night cars
Austin Allegro- Cheap, crappy, unreliable
Lada Niva- cheap, crap, soviet, unreliable, poorly made
Old Skodas- same as above
Morris Marina- VERY poorly made
Vauxhalls- Many have problems
Ford Mondeo- VERY boring, cheap
Ford Sierra- same as above
Reliant Robin- Cheap, fibre glass, weak, junk
Trabant- made from treated cardboard, crappy, poorly made

There are MANY MANY more.
fernando5k
hahaahhahaa.... Really nice!!! very cool
Pyro Man
Come on there must be more dodgy cars about? Take a look at BBC Top Gears "Carbage" section
CyanEyed
mugglesquop wrote:
well, i'll start, personally i love this one Razz



a great car... lol... u cud use the front to sit and eat ur fish and chips Wink


hey, thats a photoshop trick (image manipulation), isn't it
hrtorrent
Pyro Man wrote:
Ok here goes:

1970s-1980s Freight Rover/Austin Sherpa- cumbersome, cant shift weight
LDV Vans- Modern Day Sherpas, same problem
Austin Maestro- 1980's England, industry gone wrong DIABOLICAL cars
Montego- Same as above
Austin/Rover Metro- ALL metros are friday night cars
Austin Allegro- Cheap, crappy, unreliable
Lada Niva- cheap, crap, soviet, unreliable, poorly made
Old Skodas- same as above
Morris Marina- VERY poorly made
Vauxhalls- Many have problems
Ford Mondeo- VERY boring, cheap
Ford Sierra- same as above
Reliant Robin- Cheap, fibre glass, weak, junk
Trabant- made from treated cardboard, crappy, poorly made

There are MANY MANY more.


Lada Niva is great terrain car. It's cheap, strong and reliable. New model come with diesel motor. I drive Niva one time, it's like you sit in tank, but offroad is fantastic. I drive Skoda, Yugo, Trabant, Polish Fiat,...

Apsolutely worst car ever was Zastava Yugo (any model). There was no two same models when you drive it. This car was unreliable, slow, noisy, drink too much oil (in my Yugo 45 motor I must put about 1/2 liter new oil at 100 Km). When you buy new Zastava, in many cases you must fix it (It was terrible finalization quality).

But this cars (Zastava 750, Zastava 850, Zastava 101 lately known as Yugo Scala 55 and Zastava Yugo 45 and 55) was national class in former Yugoslavia, so cars like Lada, Skoda, Wartburg, Dacia look pretty good this days (Yugoslavia was good market and only best models this cars come from east block countries), and west cars like VW, Ford, Opel, Citroen or Japanese cars drives only big budget people.

Today, 15 years after Yugoslavia is dead, this cars you can hard find in Croatia.
Pyro Man
ha ha, yeah the lada niva was ok, i mean the riva, lol. Yeah there is some real junk out there seriously
hrtorrent
Pyro Man wrote:
ha ha, yeah the lada niva was ok, i mean the riva, lol. Yeah there is some real junk out there seriously


Thats true. Lada Riva comes with two different engines. 1200 cm2 was too weak for that car, and 1500 cm2 was too noisy and drinks too much... Lada, as common Russian car, has no diesel engine (At cold Russian winter old diesel engines wouldn't start).
Mental2k
Chav-tastic my friend, hmm I wonder where one would purchase a burberry cap quite that large?
Related topics
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Sports and Entertainment -> Vehicles and Transportation

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.