FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Server 1 crash

James007
http://www.frihost.com/forums/vt-29794.html

Lees er daar meer over.

Alle accounts zijn dus verloren gegaan, maar niet de bestanden.
Nu is het een kwestie van tijd om alle accounts opnieuw aan te maken en de bestanden van die account erin te zetten.

Ondertussen kan ik ook wel zeggen dat er een deel van de avatars verloren is gegaan. Gelieve deze terug up te loaden vanaf die functie het weer doet... Crying or Very sad

Last edited by James007 on Sun Mar 12, 2006 10:29 pm; edited 1 time in total
keempe
James007 wrote:
http://www.frihost.com/forums/vt-29794.html

Lees er daar meer over.

Ondertussen kan ik ook wel zeggen dat er een deel van de avatars verloren is gegaan. Gelieve deze terug up te loaden vanaf die functie het weer doet... Crying or Very sad
ik dacht het al bedankt voor deze mededeling had het zelf nog niet gezien

mvg
keemp
Slowhand
We wachten rustig af en ik hoop stiekem dat er morgen al enige vooruitgang in de accounts gaat komen! Smile Maar ja, het is gratis.. dus dan moet je niet klagen vind ik!
Gerardus™
Slowhand wrote:
We wachten rustig af en ik hoop stiekem dat er morgen al enige vooruitgang in de accounts gaat komen! Smile Maar ja, het is gratis.. dus dan moet je niet klagen vind ik!

We klagen ook niet, maar uiteraard mogen we wel balen dat het is gebeurd. Iedereen verliest wel bezoekers als hun website niet te vinden is, sommigen zullen best terugkomen, maar er zullen er ook genoeg zijn die denken van oh kan pagina niet weergeven en komen nooit meer terug. Dus uiteraard hoop ik ook dat het zo snel mogelijk weer online is.
Maar als webmaster weet ik ook hoeveel werk het is om alles weer in orde te krijgen zonder fouten te maken. Dat kost tijd en veel aandacht, dus ik wacht ook netjes af en hoop dat het snel opgelost word.
BCP88
Ja ik hoop voor de mensen die op server 1 zitten ook dat ze snel alles terug in orde hebben.

Zelf vond ik het ook erg toen server 2 crashte maar gelukkig zijn die problemen nu opgelost.

Nu maar hopen dat er geen problemen meer komen op server 1 en server 2.
rvec
volgens mij heeft hij het express gedaan Confused
Iedereen vroeg om naar server 1 te mogen en nu laat hij die ook craschen om het weer recht te trekken zodat iedereen op zijn eigen server wil blijven Laughing

@Bondings ik was er zelf niet op gekomen Laughing
Gerardus™
rvec wrote:
volgens mij heeft hij het express gedaan Confused
Iedereen vroeg om naar server 1 te mogen en nu laat hij die ook craschen om het weer recht te trekken zodat iedereen op zijn eigen server wil blijven Laughing

@Bondings ik was er zelf niet op gekomen Laughing

Nou dit is niet te hopen dat dat zo is en ik geloof daar ook niet in, iedereen die nu zonder site zit is behoorlijk aan het balen, maar aan de andere kant scheelt het ook wel , want nu heb ik tijd om te posten, ik had er een tijd lang geen erg in gehad Shocked En heb nogal wat in te halen, vreemd genoeg heb ik hier geen email over ontvangen, maar ik ben blij dat mijn site nog niet suspended was.
Hoe dan ook ik hoop dat mijn site weer snel online is zodat ik mijn domainnaam weer naar Frihost kan sturen.
Hoogeveense RAT
De bestanden bestaan dus nog, maar hebben jullie ook nog alle gegevens die de leden in hun SQL database hadden staan?

Als dat niet zo is, kan ik weer van voor af aan beginnen, want bij het opruimen van mijn PC heb ik de backup per ongeluk verwijderd Sad:@
wanroij
Wordt het account voor je hersteld of moet je zelf ook iets doen?? Misschien stomme vraag maar ik wil het graag weten Embarassed
Boles Roor
wanroij wrote:
Wordt het account voor je hersteld of moet je zelf ook iets doen?? Misschien stomme vraag maar ik wil het graag weten Embarassed

Jah, dat wou ik ook graag weten. Ik was op school toen ik het las.
Drodr
Idd, ik dacht eerst dat mn computer niet meer spoorde Razz
Gerardus™
Als je die link klikt http://www.frihost.com/forums/vt-29794.html
dan scroll je even iets verder naar beneden en lees je dat bondings dit allemaal zelf gaat doen en dat je gewoon moet afwachten tot je een mail of pm krijgt met gegevens van Bondings, dus je hoeft niets te doen dan alleen maar afwachten tot hij het voor elkaar heeft.
Persoonlijk kan ik ook haast niet wachten tot mijn site weer back online is!
Nog even geduld dus. Wink
De_Luis
Hehe, wat fijn om nou eindelijk niet eens een 2tje in die zin te zien. Zonde voor de mensen die erop zitten natuurlijk, maar uit sociaal oogpunt is het wel mooi. Weten zij ook weer eens hoe het voelt. En nu nog even afkloppen. Wink
Boles Roor
De_Luis wrote:
Hehe, wat fijn om nou eindelijk niet eens een 2tje in die zin te zien. Zonde voor de mensen die erop zitten natuurlijk, maar uit sociaal oogpunt is het wel mooi. Weten zij ook weer eens hoe het voelt. En nu nog even afkloppen. Wink
We hebben het al eerder gehad. Wat een onzin....
Bondings
Er is nogal veel te doen per account en ik ben de enige die dat kan. Hierdoor gaat het nogal traag.

Normaal gezien zullen alle bestanden en databases er nog staan. Je gaat enkel nieuwe gebruiker moeten maken voor die database. (er is een tutorial voor en het is echt niet moeilijk)
Bengt
Bedankt voor de info Exclamation
wanroij
Ja bedankt voor de info..

Ik kan bijna niet wachten tot hij het weer doet.. Razz
geeren
hoe komt dat steeds dat die servers steeds crashen.
schudder
Overbelasting? Stroomstoot? Leeftijd van't materiaal? Software fout? Kan vanalles zijn hoor...

Nu maar hopen dat Bondings een snelle werker is Wink
(seriously, kweet dat 't veel werk is voor 1 man om te doen)
wanroij
Thanx Bondings voor het oplossen van het probleem.. http://wanroij.frihost.net is weer in de lucht.. Nu maar hopen dat het niet weer gebeurt.. Very Happy
Hoogeveense RAT
Mijn site doet het ook weer Very Happy. Hoewel ik wel een aantal dingen moet reppareren. Zo staan in de database waar eerst accenten op letters stonden, staan nu opeens vraagtekens. Daarnaast moet ik nog wat aanpassen, want de switch functie is niet meer helemaal in orde, maar gelukkig is mijn database nog in tact Very Happy
SBrian
Ook mijn site is gelukkig weer in de lucht, alleen nog een paar problemen. Mijn phpBB forums en Advanced polls kunnen de SQL databases niet meer vinden... ik zou niet weten hoe dit moet....

Kan iemand me daarbij helpen, of moet ik het gewoon opnieuw maken... al mn data kwijt Crying or Very sad
Hoogeveense RAT
Volgens mij moet je alleen de databse gebruiker opnieuw maken, zo gauw je dit hebt gedaan zou alles weer moeten werken denk ik. Zoeits begreep ik tenminste wel in een topic waar Bondings alles heeft uitgelegd. Zo heb ik het in elk geval wel gedaan bij mij eigen site.
SBrian
Bedankt, het draait weer! Weer wat geleerd Wink
Lady Elensar
Petje af voor Bondings die alles in z'n ééntje moet doen!

en laat ik nou net geen recente backup van m'n database hebben Brick wall (moet ik het maar ff met een iets oudere doen)
gelukkig heb ik al m'n bestanden wel op de computer staan Smile
Hoogeveense RAT
Ik heb zelf een klein probleempje zie ik. Ik had mijn database gebackup, maar ik zie nu dat tekens met accenten (ö, á, é, è, ë enz.) worden weergeven als vraagtekens, hoe komt dit?
Bondings
Lady Elensar wrote:
en laat ik nou net geen recente backup van m'n database hebben Brick wall (moet ik het maar ff met een iets oudere doen)

Uhm, ik denk dat er een misverstand is. Je forum databases staan er nog. Je moet gewoon een nieuwe gebruiker creëren. Ik wil het wel zelf doen als je wil, het duurt maar een minuutje of zo.

http://www.frihost.com/forums/vp-235047.html#235047
Hoogeveense RAT
Bondings, zou jij voor mij een database backup kunnen maken van mijn database: voetbal_info? Ik wil hier namelijk een backup van hebben, maar als ik zelf een backup maak, dan veranderen de tekens met accenten, zoals ik al eerder in het topic zei. Alvast bedankt Smile
Bondings
Hoogeveense RAT wrote:
Bondings, zou jij voor mij een database backup kunnen maken van mijn database: voetbal_info? Ik wil hier namelijk een backup van hebben, maar als ik zelf een backup maak, dan veranderen de tekens met accenten, zoals ik al eerder in het topic zei. Alvast bedankt Smile

Wil je dat ik een kopie maak van alle mysql bestanden zelf? En zo ja, van de oude van voor de server crash of van de huidige?
Lady Elensar
Bondings wrote:
Lady Elensar wrote:

Uhm, ik denk dat er een misverstand is. Je forum databases staan er nog. Je moet gewoon een nieuwe gebruiker creëren. Ik wil het wel zelf doen als je wil, het duurt maar een minuutje of zo.

http://www.frihost.com/forums/vp-235047.html#235047

omg Razz ik ben weer lekker bezig vandaag Embarassed die heb ik idd niet nodig. en dat wist ik ook wel. maar die gebruiker maak ik nog wel een keer aan hoor Smile