aan de mensen onder jullie die tycoon city: new york spelen
ik hebt spel nu ook en alles loopt vlot maar als je greenwich village uit hebt en je kunt naar een ander district gaan dan valt het spel bij mij uit vanaf de moment dat ik naar die nieuwe district wil gaan Confused win xp stelt dan zo'n fouten rapport op. wat is het probleem hier en hebben jullie het ook of is het alleen bij mij?
mvg
keempe
Ik heb er geen problemen mee gehad na greenwich. Bij mij ging alles vlot. Pas in Italian district of zoiets toch een district met italiaanse gebouwen is hij bij mij uitgevallen. En als ik mijn save game lade viel hij ook steeds uit
Vorige week heb ik een virus gehad waardoor ik alle bestanden kwijt was op mijn C schijf. En nu heb ik niet veel zin om volledig opnieuw te beginnen. Binnen een maand zal ik het wel weer eens spelen denk ik.
keempe heb je mischien een gekopieerde versie? Ergens gedownload ofzo. Want ik weet wel dat de crack voor het spel niet goed werkt en dat er ergens een fout zit bij iets laden. Heb het spel zelf niet. Maar heb het gelezen op een torrent site.
Als dit het geval is zul je moeten wachten op andere crack ofzo.
Groeten
Even erop duiden dat er géén linkjes naar warezwebsites of crack-, full-downloads mogen gepost worden!
Ik zeg het maar even... 
| broti wrote: |
keempe heb je mischien een gekopieerde versie? Ergens gedownload ofzo. Want ik weet wel dat de crack voor het spel niet goed werkt en dat er ergens een fout zit bij iets laden. Heb het spel zelf niet. Maar heb het gelezen op een torrent site.
Als dit het geval is zul je moeten wachten op andere crack ofzo.
Groeten |
dat zou het wel is kunnen zijn, want ik heb het spel gekocht maar ik speel al men spellen via crack zo hoef ik niet altijd de cd's/dvd te zoeken, maar als ik de cd erin steek werkt het wel vlot
thx broti
Zeg is dit spel een echte aanrader dan? Kan ik ergens een leuke site vinden met wat goede screenshots en misschien wat video trailers. Ik ben namelijk wel een fan van dat soort spellen .........
Op telenet games (belgische games site) staat er een preview van.
http://games.telenet.be/previews.php?act=one&rid=1018
van dit spel heb ik nog nooit gehoort maar het lijkt wel een leuk spel.
spijtig dat je het niet kan downloaden.
ik wil het spel wel eens een keer spelen.
maar mijn computer is waarschijnlijk toch veel te traag.
ik werkt maar met een 500mhz proccesor.
ik ben ook blij dat er een nederlandse afdeling bestaat hier want altijd in het engels posten vind ik helemaal niet plezant.
spelen jullie eigenlijk runescape of dofus.
post dan jullie account name hier onder
dank u wel