Haihai
Kan iemand even een kijkje nemen:
http://www.noukiesims2.net/NoukiesimsModel.html
Ik kan op die pagina de plaatjes niet zien, terwijl ik ze in de preview van Frontpage wel gewoon zie.
Weet iemand hoe dit komt? Zou iemand even naar de html code kunnen kijken?
Dankjewel!
Groetjes van Anouk
De link naar de pagina doet het niet. dan kan ik ook niet kijken war er fout is.
Hoe vaag!
Bij mij doet ie het namelijk wel die link!
Kan je anders naar www.noukiesims2.net gaan, en dan op 'here' klikken, voor het stemmen voor de wedstrijd? Dat is dezelfde pagina.
Greetz van Anouk
Bij mij doen links en plaatjes het...
Sommige dingen zijn onverklaarbaar!
Grrr ik denk dat het dan door Norton komt!
Wat irritant zeg! Ik wil me plaatjes zien
Maar bedankt!!
Greetz van Anouk
Probeer eens je cache en je temp bestanden te verwijderen via je browser.
Bij mij werken ze ook prima btw.
Bij mij werken de plaatjes en doet de eerste link het ook prima. Misschien heb je problemen met iets dat schadelijke content kan blocken en deze plaatjes als zodanig ziet.
Bij mij werkt de link ook gewoon, en ik kan de plaatjes ook gewoon zien, maar het kan liggen aan jou computer dat je die plaatjes niet kan zien, dus adviseer ik jou om je computer opnieuw te instaleen.
Alles werkt! De link, de plaatjes, en ken ik je btw niet van het Sims 2 forum? Ik heb nu aan de slag, echt zo'n vet superspel! Of nou ja, uitbreidingspakket dan. 
Misschien ligt het aan je windows servicepack2 en worden er inderdaad afbeeldingen en dergelijke geblokkeerd.
Wat ook zou kunnen is dat je je beveiligings instellingen in je internet explorer niet goed hebt staan. Heb je het al geprobeert met firefox te bekijken? Misschien dat je het dan wel kan zien.
Als je hieronder op mijn seeker of truth plaatje klikt dan zie je een link waar je firefox kan downloaden en instaleren. Misschien werkt dat beter.
Firefox is bovendien sneller dan Internet Explorer.
Succes.
Hij werkt bij mij helemaal alleen heb ik wel een probleem op http://www.noukiesims2.net/! Er ontbreekt daar een plaatje in het menu als ik gok van home.
Edit: nu doet hij het weer
soms doet hij het soms niet net zoals meer
Sorry maar bij mij doen je plaatjes het niet.. Het kan niet aan mijn firewall of virusscanner liggen want bij andere sites heb ik er geen last van.. Servicepack2 blockt het ook nooit bij me..
Refreshen helpt ook niet..
Bij mij doen de plaatjes het wel![/img]
| Noukiesims2 wrote: |
Grrr ik denk dat het dan door Norton komt!
Wat irritant zeg! Ik wil me plaatjes zien :x
|
Norton?
Norton kan ik je sowieso niet aanraden het vergt veel van je systeem
en het helpt niks, ik gebruik zelf AVG dat is gratis en vrijwel net zo goed.
Avast! is ook niet verkeerd bovendien daar heb je een firewall bij, doch gaat mijn
voorkeur uit naar AVG.
| kansloos wrote: |
| daar heb je een firewall bij |
In avast! een firewall? In avast! zit geen firewall.
Alles op die pagina werkt gewoon. De link en de plaatjes!
Allemaal heel erg bedankt! Het probleem is niet echt opgelost, maar met andere plaatjes gebeurt het gelukkig niet meer, dus voorlopig zit ik wel goed!
Bedankt!