ja , ik gebruik nu op mijn site een contact script
.. ( ben bezig met hem te veranderen (A) .. het contact script is eigenlijk van anouksweb.nl .. maar : ik heb mailform.php ff helemaal opnieuw gemaakt :p .. en send.php dingen veranderd )
hier komt die :
mailform.php
send.php
inmiddels heb ik hem nog niet getest
maar je ziet bij mailform.php .. zie je onderwerp & ander onderwerp .. is er iemand die kan scripten hier . ?
wandt ik wil het graag zo . bij onderwerp heb je een dropdown .. daarbij staat ook : "Ander onderwerp , en dat is :"
ik zou het handig vinden dat als je die selecteerd . dat er dan Ander onderwerp te voorschijn komt !
is er iemand die dat zo kan maken ?
- RiciBoy
ps alvast bedankt
hier komt die :
mailform.php
| Code: |
|
<html> <head> </head> <body> <form name="form1" method="post" action="send.php"> <table width="347" height="211" border="1"> <tr> <th height="22" scope="col">dingen die je invult : </th> <th width="168">tekstvakken</th> </tr> <tr> <td height="22" scope="col">Naam : </td> <td><input type="text" name="naam" size="20"> </td> </tr> <tr> <td height="22" scope="col">E_mail : </td> <td><input type="text" name="email" size="20"></td> </tr> <tr> <td height="22" scope="col">Onderwerp : </td> <td><label> <select name="onderwerp"> <option>klacht over habbo-agenda</option> <option>klacht over habbo hotel</option> <option>idee voor habbo-agenda</option> <option>solliciteren</option> <option>Vraag over habbo-agenda</option> <option>Vraag over habbo hotel</option> <option>Ander onderwerp , en dat is : <br> </option> </select> </label></td> </tr> <tr> <td height="22" scope="col">Ander Onderwerp </td> <td><input type="text" name="anderonderwerp" size="20"></td> </tr> <tr> <td height="40" scope="col">waarom moeten we jou aannemen ? </td> <td><textarea rows="2" name="bericht" cols="20"></textarea></td> </tr> </table></form> </body> </html> |
send.php
| Code: |
| <?
$joumail = "*mijnmail;P*@hotmail.com"; $jounaam = "RiciBoy"; mail("$joumail", "$onderwerp", " Beste $jounaam, naam = $naam e_mail = $email onderwerp = $onderwerp - $anderonderwerp bericht= : $bericht Mzzl, $naam wil je een mailtje terug sturen . stuur het dan naar : $email", "From: $naam<$email>\nReturn-path: $email"); echo "We hebben je bericht ontvangen<br>"; echo "Over een paar dagen krijg je misschien bericht terug!<br>"; ?> |
inmiddels heb ik hem nog niet getest
wandt ik wil het graag zo . bij onderwerp heb je een dropdown .. daarbij staat ook : "Ander onderwerp , en dat is :"
ik zou het handig vinden dat als je die selecteerd . dat er dan Ander onderwerp te voorschijn komt !
is er iemand die dat zo kan maken ?
- RiciBoy
ps alvast bedankt