FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Profiel Werkstuk - Enquete

joe_nl
Beste mensen,

ik ben bezig met een ProfielWerkstuk voor school (5 - havo) en nou hebben ze bedacht dat ik als eindexamen-project wel even tijd over heb voor een boven-gemiddeld-groot werkstuk.

Voor dit werkstuk heb ik een kleine vragenlijst opgesteld, en nu heb ik aan jullie het verzoek: zouden jullie mij blij willen maken en deze even vlug een keertje in te vullen.

Mijn werkstuk gaat onder andere over Illegale Games en Software, Torrents en NewsLeechers, en betalen via internet.

Deze vragenlijst kan volledig anoniem worden ingevuld, en kost nog geen minuut denk ik.
Met het invullen an deze lijst help je mij ongelofelijk, dus ik hoop op jullie medewerking.

De vragenlijst is hier te vinden.
Alvast bedankt!

Grz. Joe.
James007
Het is ingevuld, maar misschien wil je een stijlbladje aan het spul koppelen... het oog wil ook wat weet je Smile

James Smile
RiciBoy
ja ik heb hem ook ingevuld Wink ben je er nu blij mee Razz ?
joe_nl
Ja, ongelofelijk bedankt, ik ben nu heel erg blij!

James, ik wil je gerust een plezier doen, waar zat je aan te denken?
In dit geval gaat het uiteraard vooral over de inhoud, en het hoeft in principe niet on-line te blijven nadat ik het heb ingeleverd, dus alles waar ik nu grafisch werk aan besteed is straks misschien niet meer nuttig, zeker als de gemiddelde persoon die het invult er zo'n 1 à 2 minuten naar kijkt...

In ieder geval: bedankt voor de gedane moeite!

Grz. Joe.
Lady Elensar
Done Very Happy
James007
Hoeft niet veel te zijn hoor.... ander lettertype, ander kleurtje... Misschien een lichte egale achtergrond...
Doet al veel hoor!

James Smile
SBrian
Ik heb Windows Vista al... draai er al1 niet op op dit moment Wink weet je dat Laughing
keempe
ingevuld Smile
BCP88
Ik heb ze ook ingevuld. Ik hoop dat het je helpt.
Revvion
ingevult ik hoop dat het je wat helpt, want z'n pws maken is irritant
moeslimoen
Zo, ik heb hem ook ingevuld Wink
wanroij
Ik heb hem ook ingevuld.. Succes met je werkstuk.. Ik heb ook eens een enquete online uitgevoerd..

www.studentenonderzoek.com misschien heeft iemand hier in de toekomst nog iets aan ... Wink

Groeten Wanroij.tk Cool
de-nachtegaaltjes
Ik heb hem voor je ingevuld. Succes met je werkstuk.
joe_nl
Heel erg bedankt iedereen, voor het invullen en voor de tips!
Echt heel grappig hoe goed en positief een toppic als dit aanslaat op fora.
Mijn link staat momenteel op 2 verschillende namelijk, en ik krijg alleen maar positieve reacties, en heel goede tips.

Eerder heb ik eens een enquete uitgedeeld en later moeten ophalen, en dat was hem niet helemaal, ik moest er de straat voor op, en de mensen doe je er niet echt plezier mee enzo (moeten ze weer een pen zoeken enzo...)

Dit is een stuk makkelijker, en werkt ook veel beter.
Het mooie is dat dit uiteraard goed op eht onderwerp aansluit, en je direct de doelgroep te pakken krijgt: internetters.

Iedereen die het tot nu toe voor me heeft ingevuld: bedankt, en dit geldt uiteraard ook voor iedereen die dat nog voor me gaat doen.
Jullie antwoorden verbeteren mn werkstuk met grote stappen!
Drodr
Ik heb hem ook alo ingevuld hoor Wink..
geeren
James007 wrote:
Hoeft niet veel te zijn hoor.... ander lettertype, ander kleurtje... Misschien een lichte egale achtergrond...
Doet al veel hoor!

James Smile

Ja inderdaad dat maakt het wel gelijk al een stukje gezeliger Wink
en aantrekkelijker
joe_nl
Gisteren digitaal ingeleverd, en het is beoordeeld met een 'voldoende'.
Dat is genoeg, dus allemaal bedankt voor jullie aandeel via de enquête.

Om van mn voldoende een goed te maken moet ik er nog te veel tijd in steken, en dat is nou ook weer niet nodig Wink

Nog even de finishing toutch en het is helemaal klaar!

Wel vaag trouwens: lever je hem digitaal in, is het weer niet goed ("Maar zo spaar ik de natuur toch?"). Nee hoor, ze moeten weer zo nodig al die zooi een jaar bewaren.

School: een vage bedoeling!
traxion
joe_nl wrote:
School: een vage bedoeling!

ken jij een school die NIET vaag is

ik zit op het roc eindhoven en daar is vaag nog positief:P

we moeten een dms installeren maar niemand weet hoe, leraren ook niet!

help
joe_nl
ach ja, het moet niet gekker worden...

DMS kan ik je helaas niet mee helpen, sorry.
midimine
Laat je nog het resultaat weten?
Natuurlijk ook de respons van de score Wink
Rick Boele
Hej ik heb het ingevuld. Ik hoop dat het je helpt. Krijgen we ook nog de uitslag? Dat lijkt me namelijk wel leuk.

Groetjes en suc6 verder!

www.rickboele.tk
joe_nl
Jep, bedankt iedereen!

Ik heb voor mijn werkstuk een (ruime) voldoende gekregen, tegen de goed aan.
Bij cijfers zou dit neerkomen op een ruime 7 werd mij verteld.

Eindresultaat is te zien op http://pw.joe.frih.net/

Grz. Joe.
Noukiesims2
Ingevuld Smile
Oh ben al te laat zie ik, hahah!
Lady Elensar
Nou ja, het was in ieder geval goed bedoeld, toch? Smile Wink
joe_nl
Ja, ik zal het in het script er boven zetten als ik zin heb, zodat mensen het niet voor niets gaan invullen.

Ik laat hem wel on-line staan, ik ben benieuwd naar nog meer resultaten.
Voor mn werkstuk heeft het niet zo veel zin meer, aangezien deze al ingeleverd moest zijn (en ook al is uiteraard).

Het is een keine moeite om in te vullen dacht ik, en hoe meer mensen het doen, hoe beter de resultaten!
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.