hallo iedereen,
ik ben daarnet naar de direct admin pagina's geweest van men webruimte en ik zag dat ik bijna 170 mb heb gebruikt, maar dit klopt volgens mij niet!
had voor de vakantie een paar bestanden geupload maar erna terug afgegooid en hij blijft staan! kan iemand zeggen of dit een algemeen probleem is of is dit alleen bij mij?
grtz
Sorry, ik heb er geen last van (gehad). Weet je zeker dat het je webruimte is, en niet je dataverkeer? Ik denk dat je andere mensen misschien moet vragen wat het precies is. Hopelijk kom je er uit!
Succes ermee!
het is zeker de webruimte! ik had enkele fotos geupload eig 30 mb aan foto's en coppermine had deze map beetje vergroot omdat ik nog niet goed wist hoe ik alles moest instellen! ik vindt het wel vrij ambetand want als ik die foto's nu op nieuw zou uploaden bestaat er een grote kans dat al de ruimte op is
, zou iemand van de frihost eens kunnen kijken?
grtz
Gebruik je FTP of altijd via internet uploaden (als dat überhaupt kan op frihost)? Want ik zou proberen ze te verwijderen, gewoon steeds weer proberen. Maar iemand van frihost moet je zeker even gaan helpen, want het is echt ongelofelijk irritant als je niet gewoon al je ruimte hebt terwijl dat wel zo zou moeten zijn... 
ik doe het via een ftp programma (via internet gaat het ook via de filemanager) maar het probleem is dat al die bestanden er al van zijn en dat er fysiek eig niet al te veel meer opstaat! dusja kan ik het niet verder verwijderen:d
weet iemand soms nog een oplossing?
grtz
kijk eens in andere mappen en heb je andere mensen rechten gegeven iets te uploaden, of met coppermine een eigen album aan te maken?
Kijk bij coppermine eens in de map albums wat daar allemaal instaat, en bij directadmin bij ftpinstellingen wie er allemaal rechten hebben en in welke mappen ze kunnen komen. Als je niks ziet staan moet je eens proberen alles te downloaden en dan in windows te kijken hoe groot het is, want ftp geeft vaak een vertekend beeld.
mss zijn der door de server crash jouw bestanden gedeelte.
mja dat is dan weer een tijdje geleden. dus ik weet het niet
staat er niks van in de log mss als je daar in kan
dus ik heb alle bestanden gecopieert naar men harde schijf en ik kom aan 44 mb! op men directadmin staat er nog altijd 169mb!
raar niet?
grtz
Reyntjensw, je hebt 3 backups in je backup map, tesamen iets meer dan 100MB groot. Als je ze al naar je computer hebt gedownload, kun je ze gerust verwijderen.
oke thx bondings, ik zal ze deraf halen end an zijn de problemen opgelost:d
heel hard bedankt
grtz