FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

ik heb iemand nog die voor me kan slicen

spawn
ik heb iemand nog die voor me kan slicen
iik heb een site gemaakt maar ik kan neit slicen kan iemand dit voor me doen ?
rvec
http://www.phpexperience.nl/artikelen/artikel/70/2
Quote:
In dit artikel leg ik aan den hand van images uit hoe je makkelijk kunt slicen in Adobe Photoshop. Voor dit artikel heb ik gebruik gemaakt van Photoshop 7.0.

Het plaatje wat we gaan slicen bestaat uit vlakken die we van elkaar gaan slicen

ik hoop dat dat ook goed is?
keempe
rvec wrote:
http://www.phpexperience.nl/artikelen/artikel/70/2
Quote:
In dit artikel leg ik aan den hand van images uit hoe je makkelijk kunt slicen in Adobe Photoshop. Voor dit artikel heb ik gebruik gemaakt van Photoshop 7.0.

Het plaatje wat we gaan slicen bestaat uit vlakken die we van elkaar gaan slicen

ik hoop dat dat ook goed is?

jup die tutorial legt alles fijn uit en het is in het nederlands,
ps: slicen is echt niet zo moeilijk Smile je leert het op 10 minuten en daarna is het zo simpel als wat Smile
succes ermee
Klas2a
Slices is het in stukken 'breken' van plaatjes zodat ze makkelijk laden enzo, en snel toch ook?
Bengt
als je niemand vind; kan ik het wel doen voor jou Very Happy
Klas2a
Volgens mij snapte hij het al, maar goed. Mooie 'handtekening' heb jij trouwens. Sorry, hoort niet bij dit onderwerp.
Bengt
Klas2a wrote:
Volgens mij snapte hij het al, maar goed. Mooie 'handtekening' heb jij trouwens. Sorry, hoort niet bij dit onderwerp.

dankje; ze is zelfgemaakt trouwens Very Happy
Klas2a
Knaaaaaaaaaaaaaaaaap! Doe je dat met PS of PSP? Ik maak zo nu en dan ook wel blends, vooral in de kerstvakantie deed ik dat. Of hoofden bewerken, met m'n eigen hoofd verwisselen... Maar sorry, dit is helemaal off topic, excusez-moi (dinsdag rep. Frans... Razz )
Bengt
Ik gebruik Paint Shop Pro CS 2 Very Happy
more info pm
James007
Inderdaad... ga pm'en. Smile

@Spawn: denk je dat het zal lukken?

James Smile
RoomRooz
Sorry, maar wat is PM'en, of PM of pm of pm'en? Zoiets al googlen ofzo? (Volgens mij zit ik er helemaal naast, maar goed... Razz )
Lady Elensar
Pm'en is een privé bericht sturen. Wink Als je Nederlands als taal hebt ingesteld voor dit forum staat er onder de berichten volgensmij een button met 'pb'. Pb'en is hetzelfde Smile
geeren
Ik weet neit meer precies hoe ik dat deed is weer een tijdje terug maar bij mij lukte het vrijwel makelijk het was niet echt moeilijk
Gerardus™
RoomRooz wrote:
Sorry, maar wat is PM'en, of PM of pm of pm'en? Zoiets al googlen ofzo? (Volgens mij zit ik er helemaal naast, maar goed... Razz )

Onder elk bericht staan buttons waar je op kan klikken, de een laat het profiel(profile) zien van de persoon die de post heeft geplaatst en op de knop pm (private message) klik je als je deze persoon een prive bericht wil sturen, zonder dat anderen hem kunnen lezen, dus een meer persoonlijk gericht bericht zeg maar. Zie het als een emailtje maar dan zonder een emailadres en alleen naar members van het frihost forum.
Ik zag dat je al veel berichten hebt geplaatst op het forum en het verbaasde me dat je dit nog niet wist, hopelijk is het nu duidelijker. Wink
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.