IPB forums ?
Wat zijn dat voor forums?
| Deedee2 wrote: |
IPB forums ?
Wat zijn dat voor forums? |
in het Engels ~ http://www.invisionpower.com/ip.dynamic/products/board/index.html
IPB forums ?
Wat zijn dat voor forums? |
dat zijn voorafgemaakte forums die je kan gebruiken om dan zelf een forum te hebben.
ik denk dat een ipb forum wel betaald moet worden
dan kan je beter voor phpbb forum gaan dat is gratis en ik heb het zelf gehad en vond hebt bestwelgoed.
www.phpbb.com
Dat was dus ongeveer wat ik wou weten. Ik hoop namelijk dat het mogelijk is om bij frihost zelf helemaal een forum te maken zonder een soort half "kant en klaar forum" ergens vandaan te halen...dus NIET zoiets als phpbb of wat dan ook...een forum helemaal zelf gemaakt...
Kan dat?
Dat was dus ongeveer wat ik wou weten. Ik hoop namelijk dat het mogelijk is om bij frihost zelf helemaal een forum te maken zonder een soort half "kant en klaar forum" ergens vandaan te halen...dus NIET zoiets als phpbb of wat dan ook...een forum helemaal zelf gemaakt...
Kan dat? |
jup dat kan je zeker
Volgens mij wel, want dan is het geen IPB of een vBulletin forum.
Al kost het je zelf wel veel werk en veel tijd.
Rauf
Dus jij wilt je eigen forum maken, Deedee? Dan heb je veel tijd nodig, en php kennis, volgens mij. En wat bedoel je met een half kan en klaar forum?
| Yjaxygames wrote: |
| Dus jij wilt je eigen forum maken, Deedee? Dan heb je veel tijd nodig, en php kennis, volgens mij. En wat bedoel je met een half kan en klaar forum? |
wel daar bedoelt hij die dingen van vbulletin phpbb ipb etc mee.
en idd als je zelf een forum wilt maken ben je wel even zoet
succes ermee
mvg keemp
| Yjaxygames wrote: |
| Dus jij wilt je eigen forum maken, Deedee? Dan heb je veel tijd nodig, en php kennis, volgens mij. En wat bedoel je met een half kan en klaar forum? |
Dat eerste was mij al bekend ( veel tijd etc. etc. )
Nou ja, k heb er in ieder geval ook lol in om het op te zetten...
Half kant en klaar forum: dan bedoel ik forums die je in twee seconde op kunt zetten door het alleen ergens vandaan te halen, een naam te geven, een andere styl te geven en klaar...
Maar je kunt fora als bijv. phpBB wél helemaal restylen. Hier kan ook aardig wat tijd in gaan zitten
. En als je het goed wilt doen, moet je zelfs hier html/css/php kennis voor hebben.
Voor een geheel eigen forumsoftwarepakket samen te stellen moet je inderdaad genoeg php-lettertjes gegeten hebben. Dit is praktisch onmogelijk. (toch zeker alleen)
Maar je kan een phpBB zodanig draaien en keren dat je toch het gevoel krijgt uniek te zijn hoor
James 
Beste,
Ik heb een IPB Forum 2.1.4.
Als ik een member wil Manage, dan druk ik op Manage members, en dan zie ik alleen maar wit met daaronder Klaar. (Boven start menu)
Ik heb ook geprobeerd vanaf Admin een member te editten maar het lukt steeds niet.
Kan iemand me helpen?