Wie speelt er ook tycoon games en welke games dan??
Tycoon games
Lemonade.Tycoon
Airport.Tycoon
Atlantis.Underwater.Tycoon
Las.Vegas.Tycoon
Big.Biz.Tycoon.2
Skateboard.Park.Tycoon.2004
Mall.Tycoon.2
Mall.Tycoon.3
SeaWorld.Adventure.Parks.Tycoon
Airport.Tycoon.3
Railroad.Tycoon.3
Luxury.Liner.Tycoon
School.Tycoon
Ski.Resort.Tycoon
Deep.Sea.Tycoon
Carnival.Cruise.Lines.Tycoon.2005.Island.Hopping
Health.And.Fitness.Club.Tycoon
Mall.of.America.Tycoon
National.Lampoons.University.Tycoon
XXX.Tycoon
Mall.Tycoon.2.Deluxe
RollerCoaster.Tycoon.3
Shopping.Centre.Tycoon
Lemonade.Tycoon.2.New.York
tycoon.city.new.york
Tycoon Spelletjes die ik speel of heb gespeeld
Airport.Tycoon
Atlantis.Underwater.Tycoon
Las.Vegas.Tycoon
Big.Biz.Tycoon.2
Skateboard.Park.Tycoon.2004
Mall.Tycoon.2
Mall.Tycoon.3
SeaWorld.Adventure.Parks.Tycoon
Airport.Tycoon.3
Railroad.Tycoon.3
Luxury.Liner.Tycoon
School.Tycoon
Ski.Resort.Tycoon
Deep.Sea.Tycoon
Carnival.Cruise.Lines.Tycoon.2005.Island.Hopping
Health.And.Fitness.Club.Tycoon
Mall.of.America.Tycoon
National.Lampoons.University.Tycoon
XXX.Tycoon
Mall.Tycoon.2.Deluxe
RollerCoaster.Tycoon.3
Shopping.Centre.Tycoon
Lemonade.Tycoon.2.New.York
tycoon.city.new.york
Tycoon Spelletjes die ik speel of heb gespeeld
| raymond1234 wrote: |
| Lemonade.Tycoon
Airport.Tycoon Atlantis.Underwater.Tycoon Las.Vegas.Tycoon Big.Biz.Tycoon.2 Skateboard.Park.Tycoon.2004 Mall.Tycoon.2 Mall.Tycoon.3 SeaWorld.Adventure.Parks.Tycoon Airport.Tycoon.3 Railroad.Tycoon.3 Luxury.Liner.Tycoon School.Tycoon Ski.Resort.Tycoon Deep.Sea.Tycoon Carnival.Cruise.Lines.Tycoon.2005.Island.Hopping Health.And.Fitness.Club.Tycoon Mall.of.America.Tycoon National.Lampoons.University.Tycoon XXX.Tycoon Mall.Tycoon.2.Deluxe RollerCoaster.Tycoon.3 Shopping.Centre.Tycoon Lemonade.Tycoon.2.New.York tycoon.city.new.york Tycoon Spelletjes die ik speel of heb gespeeld |
euh tycoon freak
Vind je al die tycoon games nou leuk? Ik vond Zoo tycoon, en Rollercoaster Tycoon nog wel leuk, maar tussen al die tycoon games zitten voor mij heel wat saaie.
Trafic Tycoon Deluxe. Echt zwaar lache. Speel het nog steeds op me ouwe bak.
Jah, en vroeger Rollercoaster Tycoon ^^
Jah, en vroeger Rollercoaster Tycoon ^^
Ik vond rollocoaster tycoon ook erg leuk maar alleen hij doet het niet meer! 
Zielepiet (niet negatief!
)! Bij mij nog wel, ik heb hem gebrand van iemand. Ik speel:
Rollercoaster Tycoon,
Railroad Tycoon (echt ontzettend moeilijk spel, je moet een goedlopende spoorbaanbedrijf opbouwen zegmaar, en ondertussen is er een zogenaamde 'andere' speler die je concurrent is)
SimCity (niet een echte tycoon, wel dat je een stad moet bouwen enzow)
Uhm... Nog wel meer.
Owja, ZooTycoon wil ik nog graag gaan spelen, lijkt me super! Is nu toch supergoedkoop, dus who cares?
Rollercoaster Tycoon,
Railroad Tycoon (echt ontzettend moeilijk spel, je moet een goedlopende spoorbaanbedrijf opbouwen zegmaar, en ondertussen is er een zogenaamde 'andere' speler die je concurrent is)
SimCity (niet een echte tycoon, wel dat je een stad moet bouwen enzow)
Uhm... Nog wel meer.
Owja, ZooTycoon wil ik nog graag gaan spelen, lijkt me super! Is nu toch supergoedkoop, dus who cares?
aan de mensen onder jullie die tycoon city: new york spelen
ik hebt spel nu ook en alles loopt vlot maar als je greenwich village uit hebt en je kunt naar een ander district gaan dan valt het spel bij mij uit vanaf de moment dat ik naar die nieuwe district wil gaan
win xp stelt dan zo'n fouten rapport op. wat is het probleem hier en hebben jullie het ook of is het alleen bij mij?
mvg
keempe
ik hebt spel nu ook en alles loopt vlot maar als je greenwich village uit hebt en je kunt naar een ander district gaan dan valt het spel bij mij uit vanaf de moment dat ik naar die nieuwe district wil gaan
mvg
keempe
Verslaafd RCT2-er ;D
Verder heb ik nog RCT1, Transport en Railroad Tycoon gespeeld
Verder heb ik nog RCT1, Transport en Railroad Tycoon gespeeld
Ik heb RollerCoaster Tycoon gespeeld (1 en 2), SimCity, en Zoo Tycoon...
was wel lachen voor een tijdje, maar werd erg saai...
was wel lachen voor een tijdje, maar werd erg saai...
| keempe wrote: | ||
euh tycoon freak |
lol idd
Bij sommige tycoongames kun je steeds weer verder, dat vind ik leuk. je hebt ook macdonals op spele.nl, en dan de nieuwe versie. Dan hoef je geen boodschapjes af te leveren zegmaar zoals in versie 1, maar dan moet je winst gaan maken enzo, heel vet. Doe ik nu erg vaak, maar wordt ook al weer wat saai... Op een gegeven moment heb je echt een duidelijk patroon ontdekt van hoe alles zich ontwikkelt enzo, dat is wel grappig om die ontwikkeling te zien. Goed voor je, dacht ik zo! 
Hé, die speel ik ook! Grappig spel ja! 
weet er niemand wat het probleem kan zijn met men tycoon city new york?
die valt nog altijd uit als ik naar een nieuw district wil
mvg
keempe
mvg
keempe
Goh, toevallig heb ik eerder ook heel veel RollerCoaster Tycoon gespeeld.
Versie 1 met alle uitbreidingen, en versie 2 met ook een aantal uitbreidingen, of misschien was het er 1, weet ik zo niet.
En dat had ik ook zo'n progje waarmee ik zelf ean scenario kon maken
En ik heb ook wel lemonade en railrood tycoon een keer gespeeld, maar die vond ik niet veel soeps.
Oja, Zoo Tycoon heb ik ook. Zo'n complete collection, met alle 3 de delen.
Maar die speel ik ook niet meer
.
En dat had ik ook zo'n progje waarmee ik zelf ean scenario kon maken
En ik heb ook wel lemonade en railrood tycoon een keer gespeeld, maar die vond ik niet veel soeps.
Oja, Zoo Tycoon heb ik ook. Zo'n complete collection, met alle 3 de delen.
Maar die speel ik ook niet meer
| Quote: |
| Lemonade.Tycoon
Airport.Tycoon Atlantis.Underwater.Tycoon Las.Vegas.Tycoon Big.Biz.Tycoon.2 Skateboard.Park.Tycoon.2004 Mall.Tycoon.2 Mall.Tycoon.3 SeaWorld.Adventure.Parks.Tycoon Airport.Tycoon.3 Railroad.Tycoon.3 Luxury.Liner.Tycoon School.Tycoon Ski.Resort.Tycoon Deep.Sea.Tycoon Carnival.Cruise.Lines.Tycoon.2005.Island.Hopping Health.And.Fitness.Club.Tycoon Mall.of.America.Tycoon National.Lampoons.University.Tycoon XXX.Tycoon Mall.Tycoon.2.Deluxe RollerCoaster.Tycoon.3 Shopping.Centre.Tycoon Lemonade.Tycoon.2.New.York tycoon.city.new.york |
Ik wist niet eens dat er zoveel tycoon spellen bestaan.......
en er zijn er waarschijnlijk nog wel meer
Zelf speel ik Zoo-tycoon en Rollercoaster Tycoon. Vooral de laatste vind ik erg verslavend. Steeds weer een nieuwe versie en weer nieuwe uitdagingen. Heerlijk.
Hé, ik heb een probleem met het spel Transport Tycoon. Ik speel het spel al sinds ik mn eerste computer had (Win. 3.1). Nu heb ik XP en wil ik (ik denk uit nostragie) dat spel weer spelen, maar hij sluit hem automatisch af voor ik ook maar in het menu van het spel zit. Ik denk dat het aan de windows ligt. Weet iemand een oplossing hiervoor?
EDIT: Het probleem is al opgelost.
EDIT: Het probleem is al opgelost.
Zelf heb ik alleen echt van rollercoaster tycoon gehouden, zoo tycoon en railroad tycoon bevielen mij niet (zoo tycoon was gewoon saai, tenminste dat vind ik en van railroad tycoon snapte ik vrijwel niks en heb ook niet de moeite gedaan om het te begrijpen
)
rollercoaster tycoon was wal leuk
maar ze hebben nu de serie helemaal uitgemolken.
Je moet ongeveer bij alles hetzelfde doen....
ik snap niet dat mensen dat leuk blijven vinden.
Hetzelfde is ook gebeurt met gta. daar zijn elke weer nieuwe versie van gemaakt. Het is gewoon de eerste paar weken leuk en daarna begint het te vervelen. Verzin is wat nieuws....
maar ze hebben nu de serie helemaal uitgemolken.
Je moet ongeveer bij alles hetzelfde doen....
ik snap niet dat mensen dat leuk blijven vinden.
Hetzelfde is ook gebeurt met gta. daar zijn elke weer nieuwe versie van gemaakt. Het is gewoon de eerste paar weken leuk en daarna begint het te vervelen. Verzin is wat nieuws....
1e versie van RollerCoaster Tycoon met uitbereidingen was leuk, later nooit echt gespeeld.
Verder Zoo Tycoon even gespeeld, maar die klotebeesten die steeds uit hun hokken ontsnapten (maar ik had daar toch net een hek gezet?) vonden we maar nix. Geen idee waar dat spel nu rond hangt.
Ik heb ook wel Monopoly Tycoon gespeeld, dat was wel grappig, maar een klein beetje ingewikkeld (voor mij toen). Er zat niet echt actie in vond ik.
hm... trouwens, XXX.Tycoon? Nooit van gehoord, klinkt interessant...
Grz. Joe.
Verder Zoo Tycoon even gespeeld, maar die klotebeesten die steeds uit hun hokken ontsnapten (maar ik had daar toch net een hek gezet?) vonden we maar nix. Geen idee waar dat spel nu rond hangt.
Ik heb ook wel Monopoly Tycoon gespeeld, dat was wel grappig, maar een klein beetje ingewikkeld (voor mij toen). Er zat niet echt actie in vond ik.
hm... trouwens, XXX.Tycoon? Nooit van gehoord, klinkt interessant...
Grz. Joe.
Rollercoaster tycoon en railroad tycoon zijn de beste tycoongames die ik ken. Al die nutteloze klonen beginnen me een beetje te irriteren.
Als ik toch op een gegeven moment Fish tycoon zie, met als doel het laten opgroeien van vissen.
Overigens komt er later dit jaar weer een nieuwe variant, Hell tycoon. Ik ben toch benieuwd welke zieke geest daar weer achter zit.
Donald Trump's Real Estate Tycoon is dan ook weer zon kansloze variant.
Als ik toch op een gegeven moment Fish tycoon zie, met als doel het laten opgroeien van vissen.
Overigens komt er later dit jaar weer een nieuwe variant, Hell tycoon. Ik ben toch benieuwd welke zieke geest daar weer achter zit.
Donald Trump's Real Estate Tycoon is dan ook weer zon kansloze variant.
Rollercoaster Tycoon speelde ik heel vaak. Maar hij deed t niet meer dus had ik rollercoastertycoon 2 gekocht. Het was wel even wennen, want het spel was bijna hetzelfde, alleen het was net iets anders gemaakt. Ik heb Rollercoaster Tycoon 3 niet, maar ik wil hem wel. Het lijkt me een erg leuk spel. Verder heb ik niet echt Tycoon spelletjes gespeeld. Alleen ZooTycoon een beetje en SimCity als dat ook een tycoon spel is
Al die andere spellen,zoals hieronder, zijn gewoon neppe spellen die ervan profiteerden dat Tycoon games zo'n succes waren. Alleen de namen al.

Al die andere spellen,zoals hieronder, zijn gewoon neppe spellen die ervan profiteerden dat Tycoon games zo'n succes waren. Alleen de namen al.
| Quote: |
| Lemonade.Tycoon
Airport.Tycoon Atlantis.Underwater.Tycoon Las.Vegas.Tycoon Big.Biz.Tycoon.2 Skateboard.Park.Tycoon.2004 Mall.Tycoon.2 Mall.Tycoon.3 SeaWorld.Adventure.Parks.Tycoon Airport.Tycoon.3 Railroad.Tycoon.3 Luxury.Liner.Tycoon School.Tycoon Ski.Resort.Tycoon Deep.Sea.Tycoon Carnival.Cruise.Lines.Tycoon.2005.Island.Hopping Health.And.Fitness.Club.Tycoon Mall.of.America.Tycoon National.Lampoons.University.Tycoon XXX.Tycoon Mall.Tycoon.2.Deluxe Shopping.Centre.Tycoon Lemonade.Tycoon.2.New.York tycoon.city.new.york |
ik wist geen eens dat er zoveel waren
vroerger speelde ik Rollercoaster Tycoon, maar das wel lang geleden,,, ik game nii meer zoveel
vroerger speelde ik Rollercoaster Tycoon, maar das wel lang geleden,,, ik game nii meer zoveel
Dat iedereen nog zoveel tijd voor spelletjes heeft :S ghehe was ik ook nog maar studentje
ik speel rollercoaster tycoon 1 en 3 en railroad tycoon een tijdje gespeel
rct3 is mooi maar 1 is leuk voor al dat je jouw personeel kan laten verdinken
rct3 is mooi maar 1 is leuk voor al dat je jouw personeel kan laten verdinken
Ikb en tegenwoordig van de tycoon games afgestapt en trug met shooters begonnen zoals unreal tournament en counterstrike, hoe zit het met julliee?
mvg
keempe
mvg
keempe
Ik vind tycoon games het vetst er zijn meestal veel codes en als er niet veel codes zijn dan kan je een trainer gebruiken.
Maar voor trainers te downloaden gebruik dan nooit een p2p programma.
Ik heb rollercoaster tycoon 1 en ik speel het niet meer sinds mijn computer gecrasht is en mijn HD geformateert.
Maar voor trainers te downloaden gebruik dan nooit een p2p programma.
Ik heb rollercoaster tycoon 1 en ik speel het niet meer sinds mijn computer gecrasht is en mijn HD geformateert.
Ik heb rollercoaster tycoon, het het een hele tijd gespeeld, maar ik doe het nu (bijna) nooit meer. Ik heb ook Cruise ship tycoon gehad, maar toen ik die eenmaal had uitgespeelt was er niks meer aan.
Zoo tycoon is ook wel geinig.
Zoo tycoon is ook wel geinig.
Roller Coaster tycoon 1, 2 en 3
Zoo tycoon 1 en 2
Cruise Ship Tycoon
Atlantis Underwater Tycoon
Zoo tycoon 1 en 2
Cruise Ship Tycoon
Atlantis Underwater Tycoon
Ik speelde er wel eens een paar, toen ik nog spelletjes speelde.
Ik speelde rollercoaster tycoon en zoo tycoon.
Meer eigenlijk niet.
Rollercoaster tycoon was wel leuk, ik had daarvan ook een uitbreidingsset en de nieuwe versie.
En de cheats waren wel grappig natuurlijk
Ik speelde rollercoaster tycoon en zoo tycoon.
Meer eigenlijk niet.
Rollercoaster tycoon was wel leuk, ik had daarvan ook een uitbreidingsset en de nieuwe versie.
En de cheats waren wel grappig natuurlijk
Welke tycoongame is volgens jullie eigenlijk het leukst?
Ivooo
Ivooo
ik speel
zoo tycoon 2
rollercoster tycoon 1 en 2
cruisschip tycoon
dino tycoon
vooral zoo tycoon 2 en rollercoster vind ik erg leuk
edit door rvec: beetje rustig met de emoticons
zoo tycoon 2
rollercoster tycoon 1 en 2
cruisschip tycoon
dino tycoon
vooral zoo tycoon 2 en rollercoster vind ik erg leuk
edit door rvec: beetje rustig met de emoticons
ik vind rollercoaster 1 en 2 het leukste rollercoaster 3 is eigenlijk een flop ik vind de interface en het gebruiksgemak niet erg hoog bij rollercoaster 1 en 2 is het zo overzichtelijk^^ 2D>3D, in dit geval dan.
al vind ik zoo tycoon ook altijd pret^^
al vind ik zoo tycoon ook altijd pret^^
Rollercoaster tycoon, ik vind het nog steeds prachtig, al is het me nog nooit gelukt om iedereen binne te houden en de ervaring hoog te houden, verder SKI resort Tycoon dat is wat minder bekend maar zeker niet minder leuk, je hebt een stuk berg en daar moet je een ski paradijs maken met slaapplaatsen en restaurants, alleen doen sommige restaurants het altijd beter dan andere, dus helemaal klopt het spel niet.
Naar mijn mening zijn zulke management spelletjes leuk totdat je alle concepten hebt doorgrond. Zo gauw je de hele engine kent is er niks nieuws meer te ontdekken en gaat de lol er gauw af.
Verder is het Tycoon concept wel erg grootschalig uitgewerkt: RCT was nog innovatief, maar al die andere heb ik niks mee.
Verder is het Tycoon concept wel erg grootschalig uitgewerkt: RCT was nog innovatief, maar al die andere heb ik niks mee.
Elke keer als ik nu "tycoon" zie staan bij een spel denk ik gewoon "saai!", het wordt (werd) gewoon uitgemolken. Gelukkig worden die spellen nu niet meer gemaakt.
Roller Coaster Tycoon durft hier nog wel eens geopend te worden. Een tijdje nog cycling manager gespeeld omdat het zoveel goeie reacties kreeg, maar uiteindelijk vond ik er niets aan. Ik ben nochtans geboeid door het wielrennen, maar dit spel kon me echt niet bekoren. Het was bijzonder onrealistisch, de instellingen die je kon maken bleken geen effect te hebben, het ploegenspel uitspelen ging ook al niet. Kortom, ik zag wel veel mannetjes fietsen, maar meer was het niet.
Roller Coaster en Zootycoon vond ik eerst leuk maar nu niet meer zo.