FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Mijn site

Rick Boele
Wil je alles weten over de Nederlandse politiek. Kijk dan op url en ga naar politiek. Wil je alles weten over mijn school en het tweetalig onderwijs ga dan ook naar url. Wil je nog wat leuks toevoegen in het gastenboek dat kan! Geef een leuk cijfer en kijk nog eens goed rond. Je kan zelf ook een site maken met microsoft frontpage. Of het kan ook op url.

Ik zie jullie in het gastenboek.

Groetjes
Rick Boele
SBrian
Hee...

Alweer een nieuwe gebruiker hier op het forum. Leuk dat we er weer een politiekeling bij hebben. Af en toe kunnen er hier nl. discussies ontstaan over poltiek Wink

Aangezien het feit dat je nieuw ben... (voordat je de vraag zelf stelt Very Happy) het kan wel drie weken duren voor de verzoek is geaccepteerd.

En die site die je geef om websites te bouwen... er is hier op het forum al een discussie gaan de welke de beste is. Sowieso is Frontpage beter dan die website.

Veel plezier hier...

SBrian.
Lady Elensar
Geen promotie van (eigen) websites in het Nederlandstalige forum, alsjeblieft. Daarvoor is dit forum bestemd.
keempe
Lady Elensar wrote:
Geen promotie van (eigen) websites in het Nederlandstalige forum, alsjeblieft. Daarvoor is dit forum bestemd.
haha lol Very Happy
en welkom Wink
Lady Elensar
Eh?

Lol, ik vergat het forum te sluiten Embarassed

-locked-
James007
Deze thread is genoeg, niet het hele forum... dan wordt bondings boos. Very Happy
Lady Elensar
Laughing Het gaat wel lekker zeg... natuurlijk bedoelde ik inderdaad het onderwerp.
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.