FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Nieuw spel kopen

keempe
hallo Smile
ik ben van plan deze namiddag een nieuw spel te gaan kopen voor pc maar ik weet niet goed welk:)
welke raden jullie me aan en waarom? (genre maakt niet uit)

ik weet wel dat er al zo'n topic bestaat van wat vind jij het beste game maar ondertussen zijn er al veel nieuwe games op de markt dus open ik even een nieuwe hoop dat jullie het niet erg vinden

mvg Keemp
BCP88
Battlefield2 zou ik zeker aanraden. Het is wel al van juni vorig jaar maar ik blijf het goed vinden. Er is ook al een uitbreidingspakket (Special Forces).
En in maart komt er een booster pack (ook een soort uitbreidingspakket) uit. Dat packet heet Euro Forces.

Als je meer van een tycoon game houdt kun je misschien Tycoon City: New York kopen. Het is een nieuwe tycoon game waarin je zelf winkels, appartementen, hotels, ... in een stad moet zetten. Het lijkt op een nieuwe versie van monopoly tycoon.
deleenheir
FEAR is plezant
ook need for speed most wanted is dik in orde
Yjaxygames
Ik ben de laatste tijd niet zo actief in de nieuwe games-wereld. Maar Battlefield 2 is erg goed. Ook Black & White is redelijk oud, maar ook erg goed.
traxion
als ik jou was zou ik geen bf2 gaan kopen

ik heb het ook gehad maar ik vond het saai worden na een week of 2
( zonder uitbreiding maar 1 gametype (voorzover ik weet)

ik doe nou cod 2 online

50 keer beter als je het mij vraagd. oke niet zoveel player op een map
oke geen voertuigen maar wel gewoon kei goeie shooter

http://www.xfire.com/
hier staat een top 10 games die gespeeld worden

wow op 1:ja.. als je dat leuk vindt en elke maand wilt betalen (guild war is ook zon spel maar daar betaal je 1 keer voor)
css: ook een scooter maar is wat ouder dan bf2 en cod2 verder weet ik er niet veel van (nooit gespeeld)
cod2 mp op 3: ja wat ik er van vindt staat hier boven al
bf2 op 4: ook geen slechte game dus maar ik vindt cod2 beter

als ik een shooter zou kopen was het cod2

als je van racen/crashen houd is crashday een tip http://www.atari.com/crashday/ de opvolger van de hele oude stunt ( ja wie kent het niet:P)
de demo kun je downloaden en je kan daarmee ook een paar levels online spelen. zeker een aanrader als je race liefhebber bent
RoomRooz
The Sims 2, absoluut. Er zijn uitbreidingspakketen voor, en er zijn zoveel mogelijkheden dat eigenlijk iedereen het een geweldig spel vindt. Je kunt huizen bouwen en inrichten, en dan zelfgemaakte Sims, met kleren en relaties, een levenswens en een sterrenbeeld in dat huis laten leven. Maak ze dood, of geef ze een gelukkig leven.

thesims.eagames.nl

Veel plezier ermee! (en ook met die andere spellen hoor Razz )
j0zman
Need for Speed Most Wanted. Ownz0r spel.
kansloos
Quote:
...cod2 mp op 3: ja wat ik er van vindt staat hier boven al
bf2 op 4: ook geen slechte game dus maar ik vindt cod2 beter...

Persoonlijk, vindt ik Day of Defeat: Source beter qua gameplay en graphics,
Verder heb ik mij ziek geergerd aan soldaten die niet willen dood vallen
omdat ze over een hekje heen springen zijn!? :-$, ze gaan daarna pas tegen de vlakte...

Wanneer ik over gameplay praat bij COD2 bedoel ik wel de multiplayer,
want de single player is op en top!
Klas2a
Ook The Sims 2! Helmaal geweldig. Maar SimCity is ook erg leuk, daarmee kun je een stad bouwen. Wel voor de laatste versie gaan enne, zorg dat je een paar cheats hebt. Het is namelijk ongelofelijk moeilijk om zonder te doen, alhoewel je dat eigenlijk ook wel weer een kick geeft. En The Sims is ook heel erg leuk (eerste versie dan hè! Razz ), alleen niet de laatste versie, da's dan numero 2, waar ik persoonlijk voorkeur aan geef tussen die 2.
NickS0ns
Ik blijf lekker bij counterstrike source oud en vertrouwd. Alleen jammer dat me steam account een keer gehacked is moestk hem weer opnieuw kopen.
Bengt
koop de MOHAA warchest, mss maar 15 euro ofzo; maar toch ne klassieker en dan hebde alle uitbreidinge Very Happy !
spawn
keempe wrote:
hallo Smile
ik ben van plan deze namiddag een nieuw spel te gaan kopen voor pc maar ik weet niet goed welk:)

ik weet wel dat er al zo'n topic bestaat van wat vind jij het beste game maar ondertussen zijn er al veel nieuwe games op de markt dus open ik even een nieuwe hoop dat jullie het niet erg vinden

mvg Keemp

Counter-strike source is een goede game een first person shooter ik houd van deze game
Drodr
Need for speed zou ik nemen, mooi spel met goede graffics Wink
Klas2a
O ja, wat moet je ook alweer doen in dat spel? De titel komt me zo bekend voor! Razz
j0zman
In Need for Speed?

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=need%20for%20speed%20most%20wanted&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi

Racen dus.

Je moet 15 Blacklist racers uitschakelen.
Dit zijn soort eindbazen. Elke Blacklist racer heeft zo'n 15 races en achtervolgingen die je eerst moet doen.

Het is een combinatie van Nfs: Underground 2 + eerdere delen van Nfs.
Dus mooie achtervolgingen met vette graphics!
keempe
j0zman wrote:
In Need for Speed?

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=need%20for%20speed%20most%20wanted&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi

Racen dus.

Je moet 15 Blacklist racers uitschakelen.
Dit zijn soort eindbazen. Elke Blacklist racer heeft zo'n 15 races en achtervolgingen die je eerst moet doen.

Het is een combinatie van Nfs: Underground 2 + eerdere delen van Nfs.
Dus mooie achtervolgingen met vette graphics!

en vette auto's Wink
de-nachtegaaltjes
Als je beschikt over 3 GHz, 1 GB RAM, 512 MB video-kaart: dan zou ik zeker gaan voor LotR: Battle For Middle Earth II. Als je computer iets minder heeft, dan zou ik dat niet doen.
v-d-online
Ten eerste zou ik geen spel kopen, maar gewoon downloaden... gratis kan toch geen kwaad Smile k speel de laatste dagen Rainbow Six Lockdown. Weer een nieuw deel en het is weer prachtig en speelt lekker weg. Het heeft alleen alweer 6 GB nodig voor het installeren.. en dan heb je al een image van 4 gb.. beetje jammer. maar het is een goede game!
de-nachtegaaltjes
Quote:
hallo Smile

Het ligt er toch een beetje aan van welk genre je leuk vind. Persoonlijk vind ik games als de Sims (2) en Rollercoaster erg leuk. Maar ik heb vrienden die liever racen met Need for speed Underground of 'vechten' met Warecraft.
Maximus
wacht even. koop vast een 360 en ga even rustig een krantje lezen tot oblivion uitkomt
Rick Boele
Niet moeilijk gewoon fifa 2006.

Maar ja we hebben vrije meningsuiting dus je moet zelf kiezen. Het gaat om jouw mening!!!!!!!!!!!1 Very Happy Very Happy Very Happy
Kees
Hmm... miss Black. Echt een heel tof spel. Je kunt werkelijk alles wat er kapot kan kapot knallen. Echt heel tof. Anders Halo?

Beter kun je een Xbox kopen en om laten bouwen. Dan kun je echt veel spellen erop zetten waardoor het laden minder snel duurt. Ook weken de spellen beter op een Xbox en zijn ze mooier dan op de PC. Cool .

Maar dat is mijn suggestie. Ik ben een fanatiek Xbox aanhanger dus vrij bevoroordeels Very Happy Wink .

greetz Kees.
GamingParadise
Black lijkt me wel een wreed spel ja.
j0zman
Wat is de bedoeling in Black eigenlijk?
(Ik kan het wel opzoeken, maar zo houden we het hier nog gezelliger)
marocsite
keempe wrote:
hallo Smile

mvg Keemp

SWAT is echt wel de beste spel die er si ik had een preview daarvan gezien en was gelijk verliefd op die spel Laughing
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.