FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


Frihost nedir ? Size neler sunar ?





.::idealist::.
Frihost takımı isteyen herkesin bedava bir internet sitesi olabileceğine inanıyor. Üstelik sinir bozucu reklamlar ve pop-up pencereler olmadan ! Bu nedenle, bütün özellikleriyle paralı ve kaliteli hosting'lerle aynıdır. Tek yapmanız gereken forumlarda aktif olmanızdır.

Frihost ile birlikte site yapmak daha önce görülmediği kadar kolay. Aktivasyon çok hızlıdır ve tamamen ücretsizdir.

Cpanel, web sitesi için yönetici ayarları, oradan web sitenizdeki her ayrıntıyı oaradan yönetebilirsiniz: alan adı(domain) - alt alan adı(subdomain), e-posta hesabı, ftp hesabı ekleme... ve daha fazlası ! Hepsi en uygun şekilde ayralanmıştır.

Fantastico, bu hazır metin(script) yükleyicisi ile Php-nuke, Mambo, phpBB, SMF(ve ihtiyacınız olan bütün yazılımlar) gibi bir çok profesyonel web yazılımlarının yüklenmesini en kolay şekilde sunar. Sadece bir saniyeler içinde, bir kaç tıklama ile !
Frihost Topluluğu, sizler için sorularıza ve sorunlarınıza en hızlı cevabı bulmak için herzaman burada !

İşte Frihost'un ücretsiz hosting özellikleri:
250 Mb web alanı, bütün projelerinizi tutmanız için.
10 Gb trafik (Aylık)
1 tane alt-alan adı, web sitenize her yerden ulaşılabilmesi için.
Php ve perl web dilleri, tüm programcılık ve aktif içerik ihtiyaçlarınız için.
Cpanel ve Fantastico, web siteniz için ihtiyaç duyduğunuz tüm ayarlar ve bütün favori web programlarınız için.
%99.95 uptime (servis hizmeti)garantisi, Savvis datacenter(bilgi-işlem merkezi) ile.
Sağlam, güvenilir ve hızlı sunucular, sunduğumuz servislerin garantisi.
Gerçek zamanlı istatistikler, sitenizde kimler gezdiğini, ne olduğunu tüm ayrıntılarıyla arzu ettiğiniz zaman görebilmeniz için.
Sınırsız MySQL veritabanı, bütün bilgileriniz ve işlemlerinizi tutmanız için.
Sınırsız alt-alan adı(subdomain), bütün bölümleriniz ve siteleriniz için.
Sınırsız POP3 e-posta hesabı ve yönlendirme, bütün mektuplaşmalarınız için.
Sınırsız FTP hesabı, dosyalarınızı transfer etmeniz için.
Sınırsız alan adı park etme ve ekleme, bütün siteleriniz için.
Ve muhteşem bir topluluk, desteklemeniz ve beraber olmanız için.

Nasıl alacaksınız ?

Sunucuların kötüye kullanılmasından uzak tutmak ve forumlarda aktif olmaya istekli olup olmadığınızın anlaşılması için minimum 5 spam(istenmeyen) mesajlar içermeyen İngilizce cevap yollamanız gereklidir. Bu minimum 5 kaliteli postayı yolladıktan sonra bedava bir hosting hesabı için istekte bulunabilirsiniz. Lütfen istekte bulunmadan öce kullanım şartlarını okuyunuz. Hesabınız kabul edildikten sonra yapamanız gereken tek şey forumlarda aktif olmanızdır.

Eğer sorularınız varsa, sık sorulan sorular bölümünü okuyunuz veya forumlarda sorularınızı dile getirin. Bütün Frihost takımı size yapacağınız sitelerle birlikte başarılar diler. Ayrıca, bedeva hosting topluluğumuzda bütün memnuniyetinizle birlikte sizlere hoşgeldiniz der. Tadını çıkarın !
bykezzap
ya ben ingilizce bilmiyorum ne yapacağım dersmi alcağım
g_unit90
bi arkadaştan yardım alırsın ben öle yaptım
Coomedy
arkadaşlar benimde pek ingilizcem yok bu konuda banada yardım edebilirmisiniz? Question Question
darkeagle
g_unit90 wrote:
bi arkadaştan yardım alırsın ben öle yaptım


Hehe ben bu arkadaşı bi yerden tanıyorum galiba Very Happy Very Happy Very Happy
darkeagle
bykezzap wrote:
ya ben ingilizce bilmiyorum ne yapacağım dersmi alcağım


Hade bakalım sende güle güle kullan artık Very Happy Very Happy Very Happy
darkeagle
Yaw millet FRİHOSTla aynı şartlar altında 900 mb alan veren bir site buldum.

Bence FRİHOSTta verdiği alanı yükseltmeli.
hellheaven
900 Mb alanmı ? bedava... walla bilemiyorum...
Ama Frihost da yine iyi 250 MB Alan Veriyor... 10 GB bandwith ...

Bence gayet iyi
lolindir
Evet kaçırılmayacak fırsat gibi yani.. Tr.Cx gibi bir yerden de düzgün bir domain aldın mı süper bir siteye dönüşebilir. 900 mb yeri ne yapacaksınız ki zaten ancak dosya paylaşımına falan yarar.
g_unit90
ismini wermek istemedim zaten çok meşgulsun
hem o 900mblik alanında Türkçe bölümü yok o kötü Frihostta alanı 500 MB ye çıkarsa hiç fena olmaz
darkeagle
g_unit90 wrote:
ismini wermek istemedim zaten çok meşgulsun
hem o 900mblik alanında Türkçe bölümü yok o kötü Frihostta alanı 500 MB ye çıkarsa hiç fena olmaz


Türkçe bölümü açılmış geçmeyi düşünüyorum ama benim site bayaa tuttu.
Taşımakla uğraşmağı göze alamıyorum.

Yaw frihost 500 mb yapsın yeter 900 mb olmasada olur Very Happy
aytac
merak ettim şu 900 lük yeri , nası kalitelimi?
bandwith nekadar
darkeagle
aytac wrote:
merak ettim şu 900 lük yeri , nası kalitelimi?
bandwith nekadar


özellikleri frihostla hemen hemen aynı
g_unit90
sitenin adresini wersene Very Happy orayıda depo yaparız Very Happy
darkeagle
g_unit90 wrote:
sitenin adresini wersene Very Happy orayıda depo yaparız Very Happy


Reklam olmasın
g_unit90
öm at
RosenCruz
şu 900 mb lık siteyi bizede söyleseniz...sevabına g unit sen öğrendinmi *?
RosenCruz
ben bunu biliyodum ama girememiştim ,gene giremedim..saol yinede
TreadStone
banada frihost verin lütfen..250 mb süper alan yaa...off ingilizce bilmem şartmı almak için???
g_unit90
tabiki Very Happy
TreadStone
g_unit90 wrote:
tabiki Very Happy


thanks god I know ...
g_unit90
darkeagle wrote:
g_unit90 wrote:
ismini wermek istemedim zaten çok meşgulsun
hem o 900mblik alanında Türkçe bölümü yok o kötü Frihostta alanı 500 MB ye çıkarsa hiç fena olmaz


Türkçe bölümü açılmış geçmeyi düşünüyorum ama benim site bayaa tuttu.
Taşımakla uğraşmağı göze alamıyorum.

Yaw frihost 500 mb yapsın yeter 900 mb olmasada olur Very Happy

Hala göremedim
ama isterseniz 1 GB lik alan weren site war depo yaparsınız
biliyosan neden sordun
RosenCruz
g_unit90 wrote:
buraya Türkçe yazabilirsin Very Happy

adam sana gönderme yapmış..lan ...sende buraya Türkçe yazabilirsin diyon.. Laughing
spysense
ya alan almak için mesaj yazma olayı güzel değil insanları boş mesaj atmaya teşvik ediyor çoğu üye 5. mesajından sonra gidiyordur eminimki...
twister
ya peki ingilizce değilde bu bolumde türkce bişeler yazsak olmasmı?benimde pek iyi değildirde ingilizcem Sad
g_unit90
bi arkadaşından yardım alabilirisin Wink
KALINKA
Arkadaşlar bu frihost olayını duydum bende geldim .....ben sanırım 5 mesajdan fazla yazdım ama hala alamadım nasıl oluyor 10 puan yapmamız şart HERALDE..
twister
puanıda gectik bakalım başvuruyuda yaptık sanırım beklicek onaylamalarını..
Tyran
Selam Arkadaslar , hehe bizim icinde bir yer acilmis hehe ne güzel Smile

Simdi bi sisorucam su 5 mesaj hakkinda, nereye yazdigimiz önemlimi?
cümkü benim ingilizce baya vasat sonra gülerler belki bana Smile

Niyetim bi Board kurmak, insallah olur

Saygilar
cdogan
Peki birde ben birşey sorucam bu vatndaşlar bu işi yapmış çok güzel bir hizmet reklam verenlerden reklam kazanıp bedava host veriyorlar

Fakat kalıcı olurmu güvenilirmi ?
oktaylust
Arkadaşlar birşey danışacağım size şimdi inglizce olarak mesaj gönderdik mesela,ayrıca puan 10 u da geçti.Başvuru yaptık daha sonra forumda aktif olma şartı var ya,Şimdi bu aktiflik sadece türkçe bölümde devam etse olur mu?Yoksa onun içinde ingilizce bölüm şart mı?
Tyran
Ingilizce veya türkce hic farketmez
RosenCruz
eğer ingilizce biliyorsanız ve adamakıllı şeyler yazarsanız ingilizce forumlarda 1 günde verirler.ben aldım...sonra türtçe forumda zırvalayabilirsiniz.. Wink
cafein
denedim ama cok sey istiyor bu site hem sadece ingilizce tavsiyem frihost tur arkadaslar Idea
CoolMan
peki bu başvuruyu kime ve nasıl yapacaz? biri şu başvurunun ingilizce bi örneğini yazarsa sevirinim
Dillian
RosenCruz wrote:
eğer ingilizce biliyorsanız ve adamakıllı şeyler yazarsanız ingilizce forumlarda 1 günde verirler.ben aldım...sonra türtçe forumda zırvalayabilirsiniz.. Wink


Çok hakl1 bende boyle yapmayi planliyorum.
TreadStone
Dillian wrote:
RosenCruz wrote:
eğer ingilizce biliyorsanız ve adamakıllı şeyler yazarsanız ingilizce forumlarda 1 günde verirler.ben aldım...sonra türtçe forumda zırvalayabilirsiniz.. Wink


Çok hakl1 bende boyle yapmayi planliyorum.


bende öyle planladım ve bende hemen aldım..ne güzell Twisted Evil
geyikkutuphanesi
yaw arkadaşlar ben şimdi üye oldum. Gittim ingilize forumlarda 6 mesaj attım şimdi nolcak kazandığım pointleri nerde görcem ve nasıl başvurcam bilmiyom. Bi bilene danışıyım dedim bi zahmet anatır mısınız??
geyikkutuphanesi
he pardon şimdi poinlerimi gördüm de nasıl başvuca onu bi zahmet anlatır mısınız??
geyikkutuphanesi
Arkadaşlar pardon biraz fazla zırvaladım. Başvurumu yaptım meğersem size ilk mesajı yazdığımda 10.000 pointim yokmuş ii çalışmalar..
dxhunter
İyi Güzelde benim sabah Puanım 52 küsür dü şimdi 45 e düşmüş bir problem var bu işte ????? mesaj atmayalı daha bir gün bile olmadı Sahura kalktığımda attım birde şimdi ???? Sorun ne...
Dillian
Ya msn adresim: ahmetertem_25 AT hotmail.com birisi burdan bana ingilizce başlık atmam icin yardım edermi acaba?


I adapted your e-mail so it would be a little more difficult for spam bots to find it... you don't want spam, do you?
ganea
başvuru örneği varmı
Dillian
Ust tafafta "ACCOUNT" var ordan halletcen
4patlar
ya arkadaşlar kaliteli mesajla ne demek istiyor bunlar ya.
4patlar
bi yardım edin arkadaşlar bunlar nasıl soru soruyorlar yau ingilizce de bilmiyoz lütfen yardım ederseniz sevinirim
geyikkutuphanesi
Yaaww arkadaşlar iyi tamam da şimdi biz bu host u aldık sitemizi kurduk. Peki ne zamana kadar uzun vadede garantisi var mı bu hostun. Yarın öbürgün sitemizi açınca boşlukla karşılaşmayalım. Adamlar biz bu işi bırakıyoruz demesinler. Nasıl emin olucaz bu konularda
BlackMask
yaw ben host aldım ama nasıl site kurcammm
poyraz
Arkadaşlar ben forma üye oldum. Web alanı almak için 5 adet mesaj atmak gerekiyormuş. Bu mesajları nereye göndereceğim sonra wb alanı nasıl alacağı yardımcı olursanız sevinirim
bil-int
poyraz wrote:
Arkadaşlar ben forma üye oldum. Web alanı almak için 5 adet mesaj atmak gerekiyormuş. Bu mesajları nereye göndereceğim sonra wb alanı nasıl alacağı yardımcı olursanız sevinirim


Öncelikle Hoşgeldin...

Evet yukarıda yazdığın gibi 5 mesaj attıktan (çok kısa olmamak şartıyla) sonra http://www.frihost.com/forums/account.php sayfasına girip hesap açma isteğinde bulunacaksın. Daha sonra da açılması için bekleyeceksin...Ayrıca mesajları nereye göndereceğim diye sormuşsun, Türkçe forumunda konu açarak veya konulara cevap yazarak 5 mesajı doldurabilirsin.Zaten şimdiden 1 olmuş bile...
omerodaci
ben saha dün girdim siteye tam olarak nasıl yazılar yazmak lazım bu forumda yardım istiyoyorum
omerodaci
bu arada bilmeyenler için 30gigs.com adlı bir site var 30 GB, doğru duydunuz 30 gigabyte mail adresi veriyo. gmail kadar hızlı değil ama büyük mail adresi isteyen arkadaşlar bana mesaj bırakırlarsa mail adreslerine davetiye yollayabilirim şimdilik 7 tane var ilgilenenler elini çabuk tutsun
omerodaci
siz şimdi buraya mesaj bırakırsınız ben görmem ayıp olur sonrta Smile en iyisi ellidort@30gigs.com adresine mail gönderin ben size davetiye gönderiiim (hizmetimiz stoklarkla sınırlı olup bu hizmet için üzret talep edilmemektedir) hehehehe Cool
.::idealist::.
omerodaci wrote:
ben saha dün girdim siteye tam olarak nasıl yazılar yazmak lazım bu forumda yardım istiyoyorum


- Öncelikle art arda mesaj göndermiyoruz.
- Başlıkla alakasız mesajlar göndermiyoruz.

Forum Kurallarına uygun olmayan mesajlar göndermiyoruz.

İyi mesajlar göndermek için:
- Sadece ilgilendiğiniz konularda mesajlar yazın.
- Mesajınız çok kısa olmamalı. En azından birkaç sözcük bulunmalı.

Sevgilerle Smile
mcc
Arkadaşlar yanlış başlıkta mı sordum bilmiyorum ama soruyum :
ben çok fazla internette olamıyorum bu nedenle her seferinde frih im birazdaha azalıyor bunun bir zararı olurmu!
ahmet238
BENDE ARTIK ALIYIM DİYOM AMA NASIL İNGİLİZCE YAZCAZ ÜNV MEZUNU OLMAMA RAĞMEN SIFIR İNGLİZCE Sad(((
bil-int
mcc wrote:
Arkadaşlar yanlış başlıkta mı sordum bilmiyorum ama soruyum :
ben çok fazla internette olamıyorum bu nedenle her seferinde frih im birazdaha azalıyor bunun bir zararı olurmu!


Zararı olmaz en kötü ihtimalle -10 puana düşersin ve hesabın kapatılır...
byblue
bu harika bişi yaaa... cok güzel bi servis.

bi kac arkadasımın calısmalarını gördüm gercekten hoş calısma yapmıslar... benbe umarım bu arkadaslarımın arasına katılabilirim...

saygılarımla bLueCoLic
ulraaslan_14
Şimdi türkçe olarak yazdığımız mesajlar kabul olacak mı? Yoksa mesajları ingilizce olarak mı yazmamız gerekiyor?(kaliteli ingilizce mesaj yazın diyor,ama bir başkasıda türkçe forumda mesaj yazarak kazanabilirsin diyor.)
Bana bir yardım ederseniz sevinirim.
ulraaslan_14
Bir de bişey sorcam ya bu başvuruyu nereye yapacaz.Lüten cevap verin.
.::idealist::.
ulraaslan_14 wrote:
Bir de bişey sorcam ya bu başvuruyu nereye yapacaz.Lüten cevap verin.

Yukarıdaki menüden Account linkini tıklamalısın. Başvuru İngilizce olarak yapılıyor.

Mutlu günler.
dogancanozturan
e ben simdi basvuruyu yaptim ne yapacam ? beklicek miyim onay versinler diye ?
bil-int
dogancanozturan wrote:
e ben simdi basvuruyu yaptim ne yapacam ? beklicek miyim onay versinler diye ?


Evet bekliyceksin.Yalnız bu aralar onayları biraz geç veriyolar haberin olsun...
dogancanozturan
abi 3 gündür bekliyorum bunlar biraz geç veriyolar dedin ama bayağı geç veriyorlar sanırım niye böyle oldu ki ?
bil-int
Zaten normalde 1-2 günde veriyolar...
dxhunter
bil-int wrote:
Zaten normalde 1-2 günde veriyolar...

Yanılıyorsun en az 1 hafta.
bil-int
dxhunter wrote:
bil-int wrote:
Zaten normalde 1-2 günde veriyolar...

Yanılıyorsun en az 1 hafta.


Benimkini 1 günde vermişlerdi o yüzden öyle söyledim...
dxhunter
Bende 2 günde aldım ama yeni üye olanlara çok geç veriyorlar bir arkadasim 1 hafta sonra alabildi belki bu süre içersinde 10 sefer PM attı admine hem direct admin beş para etmez gözünü seveyim cPanel' in Very Happy
loserk
bil-int wrote:
dxhunter wrote:
bil-int wrote:
Zaten normalde 1-2 günde veriyolar...

Yanılıyorsun en az 1 hafta.


Benimkini 1 günde vermişlerdi o yüzden öyle söyledim...


valla ben de 1 günde almıştım,daha forum yeniydi o zamanlar...hey gidi geçmiş zaman heyyy..
dxhunter
Şu anda da bazı kısıtlamalar yapıyorlar mesela cpaneldeki web Stat diye bişi vardı kim nereden girmiş aylık günlük olarak grafiksel olarak görebiliyordun ama bunu kaldırmışlar Mad Mad Mad
canakalin
çok güzel ama ya su mesaj olayi olmasa daha güzel olcak neyse artik bakicaz bi çagresine bu arada benim klavye sapitti iyimi
furkan
Tyran wrote:
Selam Arkadaslar , hehe bizim icinde bir yer acilmis hehe ne güzel Smile

Simdi bi sisorucam su 5 mesaj hakkinda, nereye yazdigimiz önemlimi?
cümkü benim ingilizce baya vasat sonra gülerler belki bana Smile

Niyetim bi Board kurmak, insallah olur

Saygilar


Anlaşıldığı kadarıyla Türkçe mesajlar da puan kazandırıyor. Şu ana kadar bu forumda hiç ing. mesaj yazmadım.
yokyok
arkadas benim hesap bir türlü acılmadı, request not handled deyip duruyo bana, vermeyecekse baska yerden bakalım, cok uzadı bu iş.
bil-int
yokyok wrote:
arkadas benim hesap bir türlü acılmadı, request not handled deyip duruyo bana, vermeyecekse baska yerden bakalım, cok uzadı bu iş.


Arkadaşım bu herkesin sorunu şu aralar hostlar geç veriliyor lütfen biraz sabır...
yokyok
bekleyelim o zaman Twisted Evil
besaer
furkan wrote:
Tyran wrote:
Selam Arkadaslar , hehe bizim icinde bir yer acilmis hehe ne güzel Smile

Simdi bi sisorucam su 5 mesaj hakkinda, nereye yazdigimiz önemlimi?
cümkü benim ingilizce baya vasat sonra gülerler belki bana Smile

Niyetim bi Board kurmak, insallah olur

Saygilar


Anlaşıldığı kadarıyla Türkçe mesajlar da puan kazandırıyor. Şu ana kadar bu forumda hiç ing. mesaj yazmadım.

yani Türkçe yazabilirizi anlıyorum ben bu topicten öyleyse harika yoksa bi yanda sözlük bi yanda kağıt kalem işin yoksa cümle kur paylaşım yap olmadı cevap yaz inşaallah doğru anlamışımdır....
b17
Dediğinize çok çelişen şeyler duydum.Siz güvenmeyin ve ingilizce forumlara uzun ilgi çeken mesajlar yazmaya çalışın.Ben şu an daha çok İngilizcelere katılmaya çalışıyorum.Böylece ingilizcem de gelişiyor Laughing Laughing Laughing
Aslında şu an new member olanların işi zor.Moderatörlerden ses seda yok forumda yazdıklarımıza verilen point'ler azaldı. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
besaer wrote:
furkan wrote:
Tyran wrote:
Selam Arkadaslar , hehe bizim icinde bir yer acilmis hehe ne güzel Smile

Simdi bi sisorucam su 5 mesaj hakkinda, nereye yazdigimiz önemlimi?
cümkü benim ingilizce baya vasat sonra gülerler belki bana Smile

Niyetim bi Board kurmak, insallah olur

Saygilar


Anlaşıldığı kadarıyla Türkçe mesajlar da puan kazandırıyor. Şu ana kadar bu forumda hiç ing. mesaj yazmadım.

yani Türkçe yazabilirizi anlıyorum ben bu topicten öyleyse harika yoksa bi yanda sözlük bi yanda kağıt kalem işin yoksa cümle kur paylaşım yap olmadı cevap yaz inşaallah doğru anlamışımdır....
besaer
ben 10 puanı geçtim ama accountu tıklayınca bu çıktı
Hosting request status

All requirements seem to have been reached. You are allowed to request for a hosting account here.
Notice: At the moment we only accept new requests for server 2. (DirectAdmin control panel)

Noldu şimdi bu ne demek
bil-int
besaer wrote:
ben 10 puanı geçtim ama accountu tıklayınca bu çıktı
Hosting request status

All requirements seem to have been reached. You are allowed to request for a hosting account here.
Notice: At the moment we only accept new requests for server 2. (DirectAdmin control panel)

Noldu şimdi bu ne demek


Kısaca hosting için istek yapabilirsin diyo...
besaer
Ben puanlarımı tamamlayınca accounta tıklayıp here ile yoluma devam ettim gerekli bilgileri girdikten sonra bana aşağıda gördüklerinizi yazdı.
Bu ne demek ya valla kusura bakmayın bi,lmediğim için soruyorum .
xxxx yazan yerleri ben öyle doldurdum no falan vardıda.
Ne yapıcam beklicekmiyim veya başka bişimi nedir bu?

Your request has not been handled yet. Please check back soon.
Request id: xxx
Your name: Hakan Kacan
(Sub)domain: xxx.frih.net
Description: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
insolent1

quote="besaer"]Ben puanlarımı tamamlayınca accounta tıklayıp here ile yoluma devam ettim gerekli bilgileri girdikten sonra bana aşağıda gördüklerinizi yazdı.
Bu ne demek ya valla kusura bakmayın bi,lmediğim için soruyorum .
xxxx yazan yerleri ben öyle doldurdum no falan vardıda.
Ne yapıcam beklicekmiyim veya başka bişimi nedir bu?

Your request has not been handled yet. Please check back soon.
Request id: xxx
Your name: Hakan Kacan
(Sub)domain: xxx.frih.net
Description: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx[/quote]


beklemen lazım.
bir kac gune cevap gelir
besaer
quote="insolent1"]
quote="besaer"]Ben puanlarımı tamamlayınca accounta tıklayıp here ile yoluma devam ettim gerekli bilgileri girdikten sonra bana aşağıda gördüklerinizi yazdı.
Bu ne demek ya valla kusura bakmayın bi,lmediğim için soruyorum .
xxxx yazan yerleri ben öyle doldurdum no falan vardıda.
Ne yapıcam beklicekmiyim veya başka bişimi nedir bu?

Your request has not been handled yet. Please check back soon.
Request id: xxx
Your name: Hakan Kacan
(Sub)domain: xxx.frih.net
Description: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


beklemen lazım.
bir kac gune cevap gelir[/quote
Saol dostum cevabın için
insolent1
eyvallah sen de sağolasın
geyikkutuphanesi
Hiç uğraşmayın yaw host most zate vermiyolar bu aralar. Verdikden sonra da gerisi meçhul. Biz hostlar gitti gidecek diken üstündeyiz. Bi gün sabah yatağımızdan kalkıp frihos 'u göremicez die tırsıyoz Very Happy Bu kadar strese ne gerek var şimdi Laughing Very Happy Smile
insolent1

quote="geyikkutuphanesi"]Hiç uğraşmayın yaw host most zate vermiyolar bu aralar. Verdikden sonra da gerisi meçhul. Biz hostlar gitti gidecek diken üstündeyiz. Bi gün sabah yatağımızdan kalkıp frihos 'u göremicez die tırsıyoz Very Happy Bu kadar strese ne gerek var şimdi Laughing Very Happy Smile[/quote]


belki de adam kıtlığı vardır.yetişmiyordur artık işler.
onlara sen lazımsın
hehhhehh
H e L L b o Y
yaaa frihostun degerli üğyeleri ama ben fazla ing...bilmiyorum bana yardım ederseniz sevinirim bu host çok ihtiyacım var.....saygılar
bil-int
H e L L b o Y wrote:
yaaa frihostun degerli üğyeleri ama ben fazla ing...bilmiyorum bana yardım ederseniz sevinirim bu host çok ihtiyacım var.....saygılar


Sen biraz puanını yükselt (türkçe forumlarda mesaj atarak). Daha sonra hesap için istekte bulunacağın zaman yardım ederiz...
hkucu
iyi gunler

bu hostta istedgimiz chat scripti kullabilirmiyiz ve bu host turkce karakterleri destekliyormu.
bide bu bandwith olayini tam anlamadim,eger badwitimiz dolarsan en oluyor.

sevgilerle

NorWay
dxhunter
hkucu wrote:
iyi gunler

bu hostta istedgimiz chat scripti kullabilirmiyiz ve bu host turkce karakterleri destekliyormu.
bide bu bandwith olayini tam anlamadim,eger badwitimiz dolarsan en oluyor.

sevgilerle

NorWay


Kullana bilirsin tabi istedigin chat scriptini ama turkce karakterleri desteklermi bilmiyom. Bandwith i asarsan site acilmaz bandwiht access der. Ama kolay kolay gecemessin ben mesela aylik 10 Gb. bandwiht in %12 sini gecebildim ancak.
hkucu
tesekkurler

ama tam olarak bu bandwith olayini anlamadim,yani bu ayda kac ziyaretci alabiliriz...yoksa ziyaretcilerle,yükledigimiz dosyalarla berabermi,10gb....
abone
senin sayfanın içeriği ile doğru orantılı bu ziyaretçi olayı.mesela en basitiyle bandwith genişiliği 1Mb olsun,senin websiteni ziyaret eden bir ziyaretçide 250kB data ile sayfanı ziyaret ediyorsa.girecek olan ziyaretçi sayısı 4'dür.

sayfanın içeriği ne kadar yoğun olursa o kadar az ziyaretçi,ne kadar basit bir sayfan varsa o kadar da çok ziyaretçi giebilir.bunu tam kestirmek mümkün değil..ziyaretçinin gezdiği sayfalara ve de download ettiği dosya miktarına bağlı.. genelde html türü sayfalar serverda fazla yer işgal etmezler,bandwidth olayını en çok zorlayan mesele ziyaretçilerin sitenden dosya download etmesinde ortaya çıkar.sitende yer alan kaliteli resimler,grafikler flash logolar vss...bunlar hep bandwith olayında önemlidir.

En iyisi sen sitene normal bir ziyaretçi gözüyle bi bak ve bunu daha sonra kontrol panelinden site istatiklerinden bi değerlendir bakalım,ortalama bir rakam bulabilirsin.

hkucu wrote:
tesekkurler

ama tam olarak bu bandwith olayini anlamadim,yani bu ayda kac ziyaretci alabiliriz...yoksa ziyaretcilerle,yükledigimiz dosyalarla berabermi,10gb....
besaer
Mod arkadaşlar artık hostumu istiyom ya çok bişi istemiyom 2 haftayı geçtim halen bekliyom .
please cevap.....
AnacondaKamiL
eee ben kazandım hak ama kullanmayınca gittimi simdi
Seregwethrin
AnacondaKamiL wrote:
eee ben kazandım hak ama kullanmayınca gittimi simdi


Hostunuzdan mı bahsediyorsunuz? cPanel'den yada DirectAdmin kullanıyorsanız oradan girip deneyin şifreniz ile üyeliğiniz çalışıyorsa sorun yoktur.
Seregwethrin
besaer wrote:
Mod arkadaşlar artık hostumu istiyom ya çok bişi istemiyom 2 haftayı geçtim halen bekliyom .
please cevap.....


Başvuru yaptınız mı? Free Hosting Request bölümüne?
besaer
Seregwethrin wrote:
besaer wrote:
Mod arkadaşlar artık hostumu istiyom ya çok bişi istemiyom 2 haftayı geçtim halen bekliyom .
please cevap.....


Başvuru yaptınız mı? Free Hosting Request bölümüne?

hemde ne zaman 25 ocak ta başvurdum bugün 13 şubat hala yok
Seregwethrin
3-4 gün daha tahminen kapalı olacak başvurular. Sonra açılır. Bazı nedenlerden dolayı şu anda olmaz zaten şubatın ortasına kadar da başvurular kapalı.
hkucu
selam dostlar

frihost bana bedava yer verdi,sorum su olacak sitemiz turkce olabilirmi,yoksa ingilizcemi olacak

simdiden tskurler
dxhunter
hkucu wrote:
selam dostlar

frihost bana bedava yer verdi,sorum su olacak sitemiz turkce olabilirmi,yoksa ingilizcemi olacak

simdiden tskurler


istersen cince yap yada arapca fark etmez. Belli bir sinirlari var onlara uy tabikide mp3 yayınlamak gibi seyler yapilirsa aninda banliyorlar lisansiz bir sey yukleme hosta.
tufansaba
Her Dil Olabilir Türkçe İngilizce vs. vs. vs...

ama illegal içerik olamaz Wink
hkucu
tamam arkadaslar,cok tesekkur ederim,ama mp3,film ve programlara kendi sitemizden baska sitelere link verebilirmiyiz..

simdiden tesekkur ederim

Bulent
NorWay
hkucu
ya arkadaslar bana server 2`de alan verildi,ve ben siteyi kurdum ama sayfa cok gec aciliyor ve arasira hic acilmiyor...sebeb ne olabilir..
coozy
Arkadaşlar ben ilk defa site kuracam açıkcası pek bi bilgim yok bana kısaca anlatırsanız çok sevinicem.
mr.emre
kısaca dedin kısa anlatcam Very Happy
önce başvurman lazım, ingilizce forumların tekinde var başvuru,
siteni adam gibi anlatman lazım açık açık,
kabul etmeleri lazım tabi, cvp verirler sana kabul ettik diye,
sonra sana pm atarlar,
bilgilerin gelir sana falan.

başvuru bitti kuruluma geçelim Very Happy
http://www.phpnuke.org/modules.php?name=Downloads
burdan phpnuke 7.8(galiba en son bunu dağıtıyolar)
indir. kaynak link değilde direk link istersen şu an veremem
phpnuke.org açılmıyo şuan bende Very Happy

sonra rarlı dosyayı aç
masaüstünde dursun

phpmyadmin'e gir gözat'a bas sıkıştırılmış olup senin açtığın klasörün içindeki sql klasöründeki nuke.sql dosyasını seç ve go(veya git hangisi varsa Very Happy) ya bas

herhangi bi ftp programıyla;
açtığın klasörün içindeki html klasörünün içeriğini (dikkat kendisini değil)
sitene yolla

ne unuttuk config.php 'yi
şimdi sıkıştırılmış klasöre gir yine, html klasörüne gir orda config.php
dosyası var
herhangi bi metin editörü ile aç
şu satırları bul:

Code:
$dbhost = "localhost"; -> Veritabanı sunucusu (Değişikliğe gerek yok)
$dbuname = "root"; -> Veritabanı için kullanıcı adı
$dbpass = ""; -> Veritabanı için kullanıcı adı şifresi
$dbname = "nuke"; -> Veritabanı dosyamızın adı
$prefix = "nuke"; -> Bu satırda değişiklik yapmayacağız
$user_prefix = "nuke"; -> Bu satırda değişiklik yapmayacağız
$dbtype = "MySQL"; -> Bu satırda değişiklik yapmayacağız


ve kendine göre düzenle
örnek olarak:
Code:
$dbhost = "localhost";
$dbuname = " kullaniciadiniz";
$dbpass = "12345678";
$dbname = " kullaniciadiniz_uk_db ";
$prefix = "nuke";
$user_prefix = "nuke";
$dbtype = "MySQL";


bunu ayarladıktan sonra önceden göndermiş olduğun config.php'yi sil bunu gönder
chmod'u 666 yap
www.siteadresin.com/admin.php gir admin hesabı aç
eğer gerçekten yeni başladıysan forumda bi yerde resimli anlatılmıştı(galiba orman anlatmıştı)
ona bak
plusnettr
İngilizce ile uğraşacağız anlaşılan.
dogancanozturan
Arkadaşlar benim isteğim reddedilmişti. bi daha istesem olur di mi ?
eğer olursa nerde yapacam başvuruyu ???
dogancanozturan
Tamam aynı yerden yapılıyormuş ok.
teşekkürler Very Happy
selim06
2 sene geçmiş aradan ama sanırım bu başlığın açık kalması iyi olacak; yeni arkadaşlar sorularına cevap alabilir belki....
syktasarim
çok güzelmiş gerçektende teşekkürler Cool
PTCpara
Arkadaşlar hesabım ne zaman açılır? Başvuru yapalı 2-3 gün oldu henüz incelemeye alınmamış hosting isteğim?
wide81
ilginc yaw bi bakalım alabilecekmiyiz
PTCpara
Alırsın, benimki açıldı geçen gün. Gerçekten çok güzel bir servis ama herşeye rağmen dikkatli olmak lazım. Bu sitede kullandığınız şifreleri başka sitelerde kullanmayın bence...
selim06
PTCpara wrote:
Alırsın, benimki açıldı geçen gün. Gerçekten çok güzel bir servis ama herşeye rağmen dikkatli olmak lazım. Bu sitede kullandığınız şifreleri başka sitelerde kullanmayın bence...

Tabi güvenlik kişisel bir problem ama 2005den bu yana bizimle olan hiç bir arkadaş sorun yaşamamıştır, yine de farklı şifreler kullanmak her zaman yararınıza olacaktır(unutmadığınız sürece Wink) .Zaten kullanıcı hesaplarına sadece Admin ve Account Creator'ların erişim yetkisi var.
Host da hayırlı olsun.
PTCpara
selim06 wrote:
PTCpara wrote:
Alırsın, benimki açıldı geçen gün. Gerçekten çok güzel bir servis ama herşeye rağmen dikkatli olmak lazım. Bu sitede kullandığınız şifreleri başka sitelerde kullanmayın bence...

Tabi güvenlik kişisel bir problem ama 2005den bu yana bizimle olan hiç bir arkadaş sorun yaşamamıştır, yine de farklı şifreler kullanmak her zaman yararınıza olacaktır(unutmadığınız sürece Wink) .Zaten kullanıcı hesaplarına sadece Admin ve Account Creator'ların erişim yetkisi var.
Host da hayırlı olsun.


Doğrudur ya ben de 2006'dan beri üyeyim zaten (bu 3. hesap). Ama internet üzerinde hiçbirşeye güven olmaz, dünya devi dediğimiz Google'ın sevisi GMail i bile çok rahatlıkla hackleyebiliyorlar. O yüzden her sitede farklı şifre kullanmak en mantıklısı...
hogwartstr
umarım beklediğim gibi çıkar Rolling Eyes
gerimter
alan miktarında en son ne zaman değişiklik oldu burada acaba? birde sağlammı kapanma durumu falan yaşandımı hiç bilginiz varmı gerçi 1 yoldır ben takip ediyorum soru yok gibi.
locoom
kendi domainime alabilirmiyim direkt?
Garga
gerimter wrote:
alan miktarında en son ne zaman değişiklik oldu burada acaba? birde sağlammı kapanma durumu falan yaşandımı hiç bilginiz varmı gerçi 1 yoldır ben takip ediyorum soru yok gibi.


Herhangi bir kapanma yok benim sitemde tek bir sorun var oda bw sorunu.Çok fazla ziyaretçi olduğundan sorun oluyor bw...İnşallah Frihost bunu da yapacak bizim için Smile Artacak bw Smile Şu an 20 GB...
Garga
locoom wrote:
kendi domainime alabilirmiyim direkt?


Park edebilirsin domaini...
locoom
Garga wrote:
locoom wrote:
kendi domainime alabilirmiyim direkt?


Park edebilirsin domaini...


anlıyorum... Sad google aps calısmıcak yani Sad
fatihsener
.::idealist::. wrote:
ulraaslan_14 wrote:
Bir de bişey sorcam ya bu başvuruyu nereye yapacaz.Lüten cevap verin.

Yukarıdaki menüden Account linkini tıklamalısın. Başvuru İngilizce olarak yapılıyor.

Mutlu günler.


Teşekürler Smile
sitesi
Free host, sanalalemde bir efsanedir.
sitesi
emek ister
rouqe
araniza yeni katildim Smile mukemmel bir hizmet.. ingilizce konusunda sorun yaşayan arkadaşlara yardımcı olabilirim.. admin@x-works.org msn adresim
webrehberiniz
Can we use own domain by redirecting dns servers
yaw işimi sağlamak için hem ingilizce yazdım hem türkçe artık birisi bana bir cevap verir herhalde
Laughing
cavbela
webrehberiniz wrote:
Can we use own domain by redirecting dns servers
yaw işimi sağlamak için hem ingilizce yazdım hem türkçe artık birisi bana bir cevap verir herhalde
Laughing

yes
evet Very Happy
webrehberiniz
cevap için teşekkürler.yaw o değilde neden 5 mesaj yazmak zorundayız yan, neden 10 değilde 5 bir manası var mı?
darkeagle
webrehberiniz wrote:
cevap için teşekkürler.yaw o değilde neden 5 mesaj yazmak zorundayız yan, neden 10 değilde 5 bir manası var mı?


Sen çok istiyorsan 10 adet at, daha iyi olacağı kesin Very Happy

5 mesaj ve 10 puan üye kalitesini anlamak için yeterli görülmüş...
burack99
ben de yeni üye olmuştum bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim
gerimter
Bir kaç tane domain ekleyebilirmiyiz mesela birine malatya.com ve edirne.org ekleyebilirmiyiz.
gerimter
ilk izlenim olarak çok kaliteli buldum .ileride premium alabilirim.1 yıl deniyec eğim.Hiç kopmadı.hızıda güzelmiş.
darkeagle
gerimter wrote:
Bir kaç tane domain ekleyebilirmiyiz mesela birine malatya.com ve edirne.org ekleyebilirmiyiz.


Sınırsız kadar ekleyebilirsin...

gerimter wrote:
ilk izlenim olarak çok kaliteli buldum .ileride premium alabilirim.1 yıl deniyec eğim.Hiç kopmadı.hızıda güzelmiş.


Burada premium diye birşey yok, elindeki ile yetin Laughing
gerimter
beki 5 domain eklesem aynı 250mb kota yada aynı banvithimi kullanıyor.yoksa herbirine ayrı ayrımı kota veriyor
mr.emre
gerimter wrote:
beki 5 domain eklesem aynı 250mb kota yada aynı banvithimi kullanıyor.yoksa herbirine ayrı ayrımı kota veriyor


toplamda 250 mb alanınız var, 250 domain de ekleseniz toplam alanınız 250 mb
gerimter
emre bilgilendirmeniz için çok saolun.
gandalfoftheday
mysql kotası var mı boyutta?
darkeagle
gandalfoftheday wrote:
mysql kotası var mı boyutta?


Limitsiz...
aydlab
selamlar;

frihostta php ile mssql desteği var mi acaba
darkeagle
aydlab wrote:
selamlar;

frihostta php ile mssql desteği var mi acaba


Hostlar Linux, yani php'deki en başarılı sistem.

Sql olarakta Windows sistem olmadığı için mssql yerine mysql bulunmakta...
gerimter
çekinmeden php sayfanızı kurun.son derece hızlı veritabanı sınırsız.panellere giriş güzel ücretli hostlar gibi.Walla 2 yılımı aldı host almak burdan.ama değdi.
darkeagle
gerimter wrote:
çekinmeden php sayfanızı kurun.son derece hızlı veritabanı sınırsız.panellere giriş güzel ücretli hostlar gibi.Walla 2 yılımı aldı host almak burdan.ama değdi.


Ücretli hostlardan hiçbir farkı yok...
Krizalit
merahaba arkadaşlar benimde ingilizcem okadar iyi değil yardımcı olacak kimse varmı ayrıca kendi domain adresimizi kullanabiliyormuyuz?
darkeagle
Krizalit wrote:
kendi domain adresimizi kullanabiliyormuyuz?


Kendi domaininizin nameserver yönlendirmelerinde değişiklik yapabiliyorsanız tabii ki kullanabilirsiniz.
tekila
Gayet güzel imkanlar sunuyor. Umarım değelendirebilirim burayı. Very Happy
kocaburun
joomla destegini tam olarak saglıyomu onu merak ettim
zilannn
tesekkur
burakb2
benım ıngılızcem de cok az bi arkadas yardımcı olabıırmı :/
hasgerya
arkadaşlar bu hostingi nereden isteyecez? bilen varsa yardımını esirgemesin lütfen
dragonwx
verilen sitenin uzantısı ne oluyor arkadaşlar .com mu?
selim06
dragonwx wrote:
verilen sitenin uzantısı ne oluyor arkadaşlar .com mu?

Frihost subdomain olarak hosting hesabinizi acar.
Ornek:
dragonwx.frih.org
Domain alip ekleme sizin isteginize kalmistir. Yani .com uzantili bir alan adi, ancak kisisel olarak satin alirsaniz hostinginize ekleyebilirsiniz.
nester
ben anlamadım 5 spam konu olarak mı acacagız yardımcı olabilirmisinz.
slckgns
ingilizce olması cok zorluyor işi. türkçe sade olsa güzel olurdu.
PoSSiBiLiTY
olay güzel aslında aktif kullanıcıya hediye verir gibi kartı olana bayram kredisi verir gibi birşey Smile

asıl anlamadığım olay isteği nereden yapıcaz? bilen arkadaşlar özelden yardımcı olabilirler mi acaba?

bilgi paylaştıkça çoğalır nitekim Wink

birde o 900mb olan sitenin adresini alabilirmiyim özelden Smile) (çok mu şey istedim ne?)
PoSSiBiLiTY
nester wrote:
ben anlamadım 5 spam konu olarak mı acacagız yardımcı olabilirmisinz.


anladığım kadarıyla konu altında yorum yapsak da yeterli olur. tabi tecrübeli arkadaşlar birşey söylemeden yapamayız birşey...
PoSSiBiLiTY
@nester + herkes

http://www.frihost.com/account/ bu adresten hosting talebini bildirebilirsin bende rastgele sayfayı gezerken karşılaştım. 5 tane mesajı tamamladıysan başvuruda bulunabilirsin. başta söylenen gibi ingilizce yazman gerekli değil. Türkçe forumlara da yazsan yeterli.

Kolay gelsin Wink
cildir
ne kadar aktif olmak gerekiyor forumlarda... aylık, yıllık bir oran mı var? tam olarak anlayamadım. yeniyim Smile
darkeagle
cildir wrote:
ne kadar aktif olmak gerekiyor forumlarda... aylık, yıllık bir oran mı var? tam olarak anlayamadım. yeniyim Smile


Hergün 1 mesaj yeterli...
BURAK_X
darkeagle wrote:
cildir wrote:
ne kadar aktif olmak gerekiyor forumlarda... aylık, yıllık bir oran mı var? tam olarak anlayamadım. yeniyim Smile


Hergün 1 mesaj yeterli...

teoride basit Very Happy
LoveMan
he ya ingilizce mesaj atmak şart mı ?
gumusova
arkadaslar yaklaşık 3 yıl aradan sonra yeni id ile tekrar aranıza geldim.
BURAK_X
gumusova wrote:
arkadaslar yaklaşık 3 yıl aradan sonra yeni id ile tekrar aranıza geldim.

çıkartamadım (:
BURAK_X
esinti wrote:
......

bu ne şimdi?
ulytau
SMTP özelliği müthiş olurdu tabi şuanda host alamadığım için deneyemiyorum.
Tioc
ben 2 gündür bekliyorum başvurunun kabul edilmesini daha ne kadar beklerim Smile
darkeagle
Tioc wrote:
ben 2 gündür bekliyorum başvurunun kabul edilmesini daha ne kadar beklerim Smile


En az 5 adet kaliteli nitelikte ingilizce mesaj atmazsan daha çok bekleyebilirsin...
kurtaslan
onca host firmasına kayıt oldum ancak en farklısıs bu bakalım umraım kalıcı olur
omarbaba
google translate forever Very Happy
darkeagle
omarbaba wrote:
google translate forever Very Happy


Google translate verimli çeviremediği için, cümleler bir anlam kazanmıyor...
hediye
umarım doprudur
pcmerkezi
bence bu kadar hizmet şartları altında en iyisi frihost. web alanı biraz yüksek olsa iyi olucak ama diğer firmaların dağıttıklarında yüksek web alanı veriyorlar kısıtlamaları fazla oluyor. o bakımdan frihost en iyisi. Teşekkürler Frihost. Sizleri Seviyoruz.
senolsenolx
saolasin deneyelim bakalim
RosenCruz
Yeni gelen arkadaşlar umuyorum memnun kalacaklar. Stabil ve iyi çalışan serverları var. Temiz tutarsak biz de daha hızlı ve kaliteli hizmet alabiliriz topluca Wink
samanyolu07
Yaklaşık 1.5 haftadır bekliyorum.Umarım en kısa zamanda onaylanır.
alikaratekin
arkadaşlar bende coğunuzla aynı sıkıntıdayım 9 mesaj attım yalan yok ingiliz heriflerin attığı mesajları kopyaladım ama 9 sayfalıksa 4. sayfadan falan kopyaladım yazdım güzel güzel ing yok ne yapacan host içinde basvurdum bu ikinci gün hala tırt yok ve cok ihtiyacım var bu hosta
bahran
Pythonla web site açıp uploader olacağım anime sitelerine. Amacım bu yani. O yüzden buraya geldim. Bandwith ne 35 GBmiş az ama olsun aylık 5-6 hostinge upload etsem bir anime 3 gb total olsa 10-12 bölüm atalım aylık güzel yani.
Related topics
How did you hear about FRIHost ?
[COMMUNITY PROJECT]Frihost Forum
Looking for Logo
*[PRZECZYTAJ NAJPIERW]* Czesto Zadawane Pytania, FAQ, TOS.
[official] Feedback for the Frihost Staff
[soft] ¿Y si Microsoft regalara Windows Vista?
Hello I'm (my user name is) DWCNPS
Hello
Yeni Kayit
Advertise on My Sig
Ranks images
What Makes Frihost Tick?
Does us taking up space take up frihost space
"Featured Discussions" or just frihost news?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.