Ik heb flash filmpjes en die zijn niet allemaal even groot. ik stop ze in een popup venster. als je op eentje klikt dan gaat hij goed open maar als ik een ander open dan is hij nog in die kleine venster. weet iemand een script zodat hij automatisch in de goeie grootte komt.
popup venster
Misschien helpt het door width= en height= toe te voegen aan je script?
die zitten er al in.
Ik weet niet helemaal precies hoe dat zit met pop-ups enzo, maar gebruik je voor elke popup hetzelfde script? Of staat er in de link (of hoe dat ook mag heten) van elke pop-up hetzelfde? (Op de pagina die geopend moet worden na).
Ik heb voor elke flash een aparte popup. maar als je op eentje klikt dan gaat hij in die zelfde venter open.
Ik begrijp je niet helemaal. Hoe bedoel je precies?
Maar je wat ik bedoel, je moet toch in je webpagina's ergens een code hebben staan m.b.t. de pop-ups?
Maar je wat ik bedoel, je moet toch in je webpagina's ergens een code hebben staan m.b.t. de pop-ups?
| moeslimoen wrote: |
| die zitten er al in. |
ben je wel zeker dat je ze dan goed hebt ingesteld? mss nog eens proberen want normaal zou dit moeten werken :s
mvg
keemp
mijn script is:
<a href="www.google.nl" onclick="window.open('http://www.google.nl','moeslimoen',
'width=300,height=300,scrollbars=no,toolbar=no,location=no'); return false">De linktekst</a>
<a href="www.google.nl" onclick="window.open('http://www.google.nl','moeslimoen',
'width=300,height=300,scrollbars=no,toolbar=no,location=no'); return false">De linktekst</a>
Maar wat is je probleem nu precies? Als je width en height in je scriptje toevoegt, opent de pop-up in die grootte, ongeacht de grootte van je flash filmpje.
Ik weet niet zeker of ik het dan goed had (ben ook geen genie op dit gebied), maar misschien moet je ze juist weghalen dan?
Ik weet niet zeker of ik het dan goed had (ben ook geen genie op dit gebied), maar misschien moet je ze juist weghalen dan?
Ik heb een vraagje, ik heb op dit moment een script draaien om bij sommige definities als je erop klikt, de uitleg van die definitie te krijgen. Probleem is alleen, dat zodra je deze popup opent in een andere resolutie, of als iemand de pc heeft ingesteld op grote lettertypen, dan valt een deel van de tekst weg. Is het misschien mogelijk om de heigth automatisch te laten aanpassen aan de tekst?
Dit is het script dat ik ervoor gebruik:
Wie kan me hiermee helpen? De width moet 400 blijven, als de height maar variable is.
Dit is het script dat ik ervoor gebruik:
| Code: |
| <SCRIPT language="JavaScript">
<!-- function pve() { window.open('kwaliteit/pve.html','mywindow1','width=400,height=250,toolbar=no,location=no,directories=np,status=no,menubar=no,scrollbars=no,copyhistory=no,resizable=no'); } //--> </SCRIPT> |
Wie kan me hiermee helpen? De width moet 400 blijven, als de height maar variable is.
Ik weet het niet zeker nu, maar misschien kun je een * gebruiken? Of anders kun je ook nog 100% invullen. Maar dan wordt hij wel van boven tot onder. En je zou nog scrollbar=yes kunnen toevoegen.
En dan nog iets, zou je in het vervolg een code tussen de [code] tags willen zetten? Dat is in ieder geval al een stuk duidelijker.
En dan nog iets, zou je in het vervolg een code tussen de [code] tags willen zetten? Dat is in ieder geval al een stuk duidelijker.
weet verder niemand hoe je het kan doen