FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Goed download programma

Drodr
Heej allemaal, ik ben op zoek naar een GOED en gratis download programma, met niet al te veel reclame.
Het liefst een direct download-link.
Alvast bedankt

Groteen, Drodr
peterwilli
ik gebruik zelf limewire
het is erg goed en er zit maar een heel klein beetje reclame op
je kunt verdeer zoeken op www.limewire.nl

groetjes peter
keempe
hangt ervanaf wat je wil downloaden limewire is zeker en vast een aanrader maar ik zou proberen ergens de pro versie vast zien te krijgen dan die is namelijk sneller , beter en minder reclame

als je filmbestanden wilt downloaden zal ik je ares aanraden het programma is niet echt bekend maar download wel snel

www.aresgalaxy.org

mvg
keemp
Bengt
download limewire; zodra je dat hebt download je met je limewire de nieuwe limewire pro; die is nog beter Laughing
ajvemmen
Ik heb zelf ook de pro versie en die is inderdaad aan te raden.
Wellicht dat hij als torrent ergens te downloaden is.

succes
deleenheir
bitcomet is goe als ge goe torrents hebt Twisted Evil
traxion
wat wil je gaan downloaden

er zijn een heleboel goede programma's daarvoor

limeware is meer voor muziek
torrents ( een heleboel programmas voor) is meer films, tv series

nieuwsgroepen, ftp er zijn een heleboel. wat wil je er mee gaan doen?
RoomRooz
Ok, ik heb ook Limewire. En ik zou mezelf niet zijn als ik niet ergens de Pro versie (natuurlijk legaal Razz ) wilde dowloaden. Maar helaas, dat ging voor mij niet op. Ik heb namelijk ergens een crack gedownload, en uitgepakt, en vervolgens op gedubbelklikt. Allemaal spy- en adware werd er op mijn computer gezet. Scannen met Ad-Aware zorgde voor verwijderen van geloof ik nodige Windows bestanden, dus XP draaide met foutmeldingen van dat hij bepaalde bestanden niet kon vinden die nodig waren om het programma helemaal goed te laten functioneren. Ik kon geen back-up maken van mijn bestanden en de schijf met een programmaatje terugbrengen naar de schijf 'van aankoop', dus een bedrijf heeft ernaar gekeken en ondertussen heb ik mijn computer terug, maar ben ik wel mooi 30 euri armer. Pas dus op, en scan je gedownloadde bestanden eerst door met een virus en spyware scanner!
rvec
Het gaat erom wat je wilt downloaden. voor grote bestanden kan je het beste torrents gebruiken omdat die sneller gaan. Het nadeel van torrents is meestal het vinden van de goede bestanden. Maar omdat grote bestanden er toch niet snel zijn maakt dat maar weinig uit en haal je die tijd er wel weer uit.

Bij kleinere bestanden duurt het zoekn langer dan het downloaden. Daarom kan je daarvoor beter een ander programma gebruiken. Het beste daarvoor is een programma als emule of ares of bearshare. Daarmee vind je snel het bestand dat je moet hebben.

Ik gebruik zelf bearshare voor de kleine bestanden en azureus(bekende bittorrent clint) voor de grote bestanden.

En als je er geld voor over hebt zou ik maar eens naar nieuwsgroepen kijken. Als je er voor het eerst naar kijkt lijkt het ingewikkeld maar na een paar dagen is het makkelijk en je zal merken dat het meteen alles uit je internetverbinding haalt. Bestanden zoeken is net als met torrents niet snel maar met een programma als FTD gaat ook dat snel.
Rauf
Ik gebruik al heel lang Limewie, maar ik heb er nog nooit aan gedacht om Limewire Pro te downloaden. Ik heb het net geprobeerd maar het lukt niet.
Kennen jullie een manier om Limewire Pro te downloaden zonder virussen?
BCP88
Rauf wrote:
Ik gebruik al heel lang Limewie, maar ik heb er nog nooit aan gedacht om Limewire Pro te downloaden. Ik heb het net geprobeerd maar het lukt niet.

Gewoon in limewire zelf limewire pro zoeken. Zo heb ik het toch gedaan.

En als het een virus is heb je geen virusscanner? Want die blokkeerd het virus toch direct. Anders kun je gratis avast antivirus downloaden(http://www.avast.com. Ik vind het een goede antivirus die direct reageert als er een virus binnen komt. En er zijn bijna dagelijks updates.
keempe
Rauf wrote:
kijk in je persoonlijke berichten box Smile
Klas2a
Zou je die mooie manier ook naar mij willen sturen, Keempe? Ik ben al een hele tijd opzoek daarna, en in verband met dat virusverhaal van RoomRooz enzo, pas ik toch extra op. Ik hoop dat het lukt en dat het een echt goeie manier is Razz
keempe
Klas2a wrote:
Zou je die mooie manier ook naar mij willen sturen, Keempe? Ik ben al een hele tijd opzoek daarna, en in verband met dat virusverhaal van RoomRooz enzo, pas ik toch extra op. Ik hoop dat het lukt en dat het een echt goeie manier is Razz

reeds gebeurd, ja de manier lukt en ze is virus vrij...
moest je nog iets willen vragen of problemen hebben pm me gerust

mvg keempe
Drodr
Bedankt iedereen, ik heb al een goed download programma gevonden ; Emule. Wink
keempe
Drodr wrote:
Bedankt iedereen, ik heb al een goed download programma gevonden ; Emule. Wink

emule is wel goed maar je moet daar wel rekening meehouden dat je ook MOET uploaden dit heeft soms nadelen voor je bandwith...

mvg Keemp
Pietertje
emule forever!
Alibombali
ja ik gebruik zelf ook emule is wel een goed programma bij het begin snapte ik er niks van maar daarna was het wel simpel ik kreeg een tijdje later wel veel reclame was wel jammer Embarassed Evil or Very Mad Rolling Eyes
djfreakske
limewire is volgens mij de beste keuze. al is het al maar om virussen te verwijderen. Heb zelden of nooit een fout bestand gedownload met dit programma. heb kazaa vroeger gebruikt, maar ik kreeg te veel virussen en foute bestanden binnen Rolling Eyes
joe_nl
LimeWire gaat helaas een beetje KaZaa achterna, pas zocht ik iets waarna ik achter mekaar virussen had na het scannen.

Dit had ik vroeger wel eens met KaZaa dus, en met LimeWire was het een stuk minder, maar helaas dus.

Torrents vind ik nog steeds het fijnst werken, maar dat is een persoonlijke keuze denk ik.
moeslimoen
Ik vind bearshare 5.1.0 een goeie download programma. Smile Die gaat snel en volgens mij heeft hij geen virussen. Hij heeft wel een klein beetje reclame. Sad Ik vind hem sneller dan ares. Smile
RiciBoy
ik denk dat limewire de best is Wink .. gebruik ik zelf ook
Lady Elensar
moeslimoen wrote:
Ik vind bearshare 5.1.0 een goeie download programma. Smile Die gaat snel en volgens mij heeft hij geen virussen. Hij heeft wel een klein beetje reclame. Sad Ik vind hem sneller dan ares. Smile

Deze gebruik ik ook Smile. Maar of ie nu echt zo goed is... keb meerdere programma's gehad, en ik gebruik 'm eigenlijk omdat ik nog geen moeite heb gedaan om een andere te zoeken Razz

KaZaa gebruik ik sowieso niet meer. Dat is de nummer 1 voor als je graag virussen wilt hebben.
v-d-online
Ik zou Bearshare Pro gebruiken... Heel veel zoekresultaten en zeer snelle verbinding... werkt perfect Smile Andere programma's hebben vaak veel resultaten maar slechte snelheid!
KingPin
Ik gebruik zelf bearshare (voor van alles) en soulseek voor mijn muziek (jump en hardstyle) zit daar ook in een speciale room daarvoor Smile . Heel gezellig . www.soulseek.org
kansloos
Over het algemeen, blijft BitComet mijn favoriet voor de grote downloads.
Torrents zijn echt heel handig maar het netwerk daarzo op isohunt.com
begint een beetje te vervuilen. Das jammer.

Mijn fav. download blijft de wekelijkse aflevering '24', het mag dan wel niet, maar in de Nederland zenden ze dat verrekte laat uit...

Tja, dan rest alleen nog maar torrents...

Voor de rest Limewire Pro, zonder tha ads ;-)
SocratesX
Limewire Pro! Cool
dark inca
DC++ is een zeer goed download programma, vooral op l@n's is het zalig, lekker snel downloaden, en gratis. Eigenlijk is DC++ een link tussen alle pc's op de server, je download wat je ziet, en chatten gaat tegelijk. Best handig zou ik zeggen.
carstentje
ik zelf gebruikte limewire, alleen de snelheid is vaak minder van kwaliteit.
ik gebruik al enige tijd ares en ben terug daarop overgestapt.
carstentje
het verbaasd me dat niemand mIRC gebruikt als download programma.
dark inca
mIRC word ook niet echt gebruikt als download programma, alleen chatten, bestanden delen zie je niet vaak, dan kun je beter DC++ hiervoor gebruiken, hiervan is de bedoeling bestanden te delen EN te chatten.

Nuja ik gebruik Limewire als iemand mij de pro versie kan bezorgen dat mag altijd Very Happy . Verder gebruik ik ook DC++ , een uitstekend programma maar al wat moeilijker in gebruik. En zeker als je afhankelijk bent van 1 uploader. Voorts gebruik ik Bitspirit voor de torrentjes Smile . Uitsekend programma met veel mogelijkheden. Nieuwsgroepen heb ik echter nog niet geprobeerd wegens te moeilijk en geen tijd . Als iemand een handige Nederlandstalige handleiding vind mag je ma altijd doorsturen. Voort gebruik ik ook Netlimiter om men bandwijdte te controleren en binnen beperken te houden.

Groeten,
Timonator
Ik gebruik mIRC dit nkan een beetje ingewikkelt zijn voor beginners. Maar nu gebruik ik he tniet meer nu gebruik ik GrabIT en download ik vcan nieuwsgroepen dit gaat aan maximum snelheid.
potzet
al die progjes hebben zo de voor en de na deelen!

mirc stuurd die aan een stuk door.. maar heb je vaak een lange wacht rij!

limewire bregt af en toe troep met zich mee!

E- mule als je een mooie site hebt waarvan je download ben je bijna 100% zeker dat je iets goeds binnen haald.... maar het duurd zo f*cking lang!!

Grabit je moet wel een goeie news server hebben!!

//potzet
ajvemmen
Ik gebruik ook meerdere programmas, maar limewire pro heb ik uiteraard ook en voor muziek is dit wel een van de beste progjes die je kan vinden op dit moment. Helemaal als je geen zin hebt om je op servers enzo aan te melden. En wanneer jezelf ook niet zo veel te delen hebt dan wordt dat vaak ook al als een probleem gezien om toegang te krijgen tot die ene server die vol staat met wat jij wilt hebben.

Voor de torrents gebruik ik bitlord. Op bepaalde sites die ik hier waarschijnlijk niet mag noemen haal ik dan de nieuwste spellen etc binnen. Ook echt een aanrader zou ik maar zeggen.
joe_nl
LimeWire gaat inderdaad helaas een beetje KaZaa achterna, zoals eerder genoemd.

Ikzelf gebruikte eerst Azureus, maar tegenwoordig voornamelijk Torrent. Inderdaad geen direct-link, maar een iets kleinere kans op virussen en de mogelijkheid echt shit binnen te halen, omdat je meestal in de omschrijving kan zien wt je nou eigenlijk binnen trekt, en dus kan je ook gerichter zoeken op bepaalde sites (gratis aanmelden).

Een ander voordeel is op die sites dat wanneer je jezelf hebt aangemeld, je ook veel makkelijker contact kan hebben. Meestal komen er reacties, en dus als iemand een virus constateerd, kan hij/zij dat posten en weten anderen: niet binnenhalen die zooi.

In dit torrent-systeem is uploaden na het downloaden tuurlijk wel een must, kom je haast niet onderuit aangezien je dus een account hebt. Uiteraard verwacht men dat bij LimeWire ook, alhoewel dat regelmatig wordt vergeten...
Klaw 2
ik gebruik limewire of bitcomet, voor eentje moet je betalen maar Jaap (kennen jullie waarschijnlijk niet) dat ik het voor niets kon hebben.
HardBeats
Ik gebruik grabit + xsnews (nieuws server) + ftd + binseach + ftp dit werkt allemaal perfect als je tenminste goeie ftp bronnen hebt maar nieuwsgroepen werkt het allerbest altijd volle speed 2 mb/s
robin5210
ik gebruik alleen maar limeware.
soms krijg je wel vieze dingen mee binnen.
ik heb het nog maar een paar gehad. maar je moest er wel een licentie voor ophalen en dat heb ik niet gedaan.
voor gewoone downloads op het internet gebrijk ik dap(download accecelator plus)
dit was alles van mijn post en veel geluk met downloaden
SgtGarcia
Welk programma het best is hangt vooral af van de dingen waar je naar op zoek bent. Losse mp3tjes kun je gewoon met een programma als Limewire binnenhalen. Film word al wat lastiger, het kan nog wel, het zal alleen nooit dvd kwaliteit worden.
Bittorrent (ik raad de client azureus aan) kun je gebruiken voor de wat grotere bestanden, dus ook films, evt spellen.
Zelf download ik op dit moment alles via usenet, je hebt er inderdaad een redelijke nieuwsserver voor nodig. Niet alles providers bieden dat. Als je echt lekker snel wilt downloaden kun je altijd een payserver nemen. Dat kost je 7,50 per maand maar dan heb je wel altijd supersnelle download. Meestal de max van je verbinding.
Ik heb nu een eweka server (www.eweka.nl), voor 7,50 per maand. Heel makkelijk, gewoon prepaid. Je betaald 7,50 en je krijgt 30 dagen toegang. Betaal je daarna niet dan stopt alles gewoon, je zit nergens aan vast. Het bevalt me in ieder geval erg goed, ik download nu alles met 980 KB/s (8MBit verbinding).
Op Usenet vind je heel veel films in dvd kwaliteit, ook geen codecs etc. Gewoon een rechtstreekse rip, ff branden en klaar.

Kortom, wat voor jou het best is hangt helemaal af van wat je zoekt.
Rubstah
Limewire over het algemeen,

Bittorrent(toen het nieuw was en supernova nog bestond) en newsservers heb ik ook gebruikt maar laatste tijd niet meer.
v-d-online
carstentje wrote:
het verbaasd me dat niemand mIRC gebruikt als download programma.

Misschien omdat dit al beetje verledentijd is Wink
v-d-online
Rubstah wrote:
Limewire over het algemeen,

Bittorrent(toen het nieuw was en supernova nog bestond) en newsservers heb ik ook gebruikt maar laatste tijd niet meer.

newsservers zijn idd lastig om bij te houden Smile Dutch Torrentsites geven mij genoeg Very Happy en voor de kleine bestandjes zijn bearshare en soulseek toch verreweg het beste Very Happy
Thomas1991
Ik vind een torrent bestand echt zo slecht omdat het
1) traag is
2) veel upload
3) je eerst via een site het bestand moet vinden

Daarom gebruik ik bearshare. Daar kun je het share afzetten en download ik aan snelheden van 1mb per seconde. Dat zo'n 7 mbits.
Dat is wel zeer snel. Er zitten wel soms wat virussen tussen. Maar als je je logisch verstand gebruikt mis je er toch veel. Bv een liedje van 872 159b of 202 447b. Dat kan toch nooit. En ook nog altijd eerst een virusscanner draaien.