FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Hallo allemaal, een paar vraagjes...

Kees
Hallo allemaal,

ik he net een webpagina aangevraagd maar ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat mijn request word goedgekeurd?

Zijn de mensen ook erg stipr want mijn websitedesription is niet echt goed omdat mijn engels niet zo perfect is.

Klopt het trouwens dat er een CGI-bin op je webspace zit?? Rolling Eyes

Greetz Kees Very Happy .
Bengt
ze gaan eerst je request bekijken; en dan accepten of rejecten, dus afwachten, zal paar dagen duren waarschijnlijk Very Happy
Lady Elensar
Kees wrote:
Hallo allemaal,

ik he net een webpagina aangevraagd maar ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat mijn request word goedgekeurd?

Toevallig is pas nog dezelfde vraag gesteld, de vorige dag zelfs: http://www.frihost.com/forums/vt-28103.html Wink

Quote:
Zijn de mensen ook erg stipr want mijn websitedesription is niet echt goed omdat mijn engels niet zo perfect is.

Ik denk niet dat dit zo'n heel groot probleem is, als het maar herkenbaar is. Laten we zeggen, in grote lijnen duidelijk genoeg. Smile
Kees
oke, heele rg bedankt Very Happy .
Klaas
eumm, er is een vraagje vergeten. Namelijk of er een CGI-bin op je server zit Very Happy .

Zite deze op je server??

greetz Klaas Very Happy .
Bondings
Klaas wrote:
eumm, er is een vraagje vergeten. Namelijk of er een CGI-bin op je server zit Very Happy .

Zite deze op je server??

greetz Klaas Very Happy .

Ja er zit een cgi-bin folder op je account, maar normaal gezien hoef je je scripts er niet eens in te stoppen voor ze werken.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.