Ik vroeg me af wie allemaal world of warcraft speelde, als je het speelt of iets te melden hebt , post dan maar ik zal beginnen met mijn chars enzo
Server : Azjol-Nerub (Eu Pve Server, Full)
Chars : Kve (lvl 60 human rogue) Curaris (lvl 53 Dwarf priest) Caledera (lvl 44 Night elve warroir)
Hopelijk valt er nog iets leuks te discusseren, maar ik zie wel
Ps : ik weet dat er als een tread is maar het gaat mij eigenlijk om de Nederlandstalige spelers
Zelf speel ik het niet omdat ik het gewoon te duur vind. Anders zou ik het misschien wel kopen.
Je moet er maandelijks zeker iets van 15€ voor betalen?
Wat voor spel is het? welk site?
| BCP88 wrote: |
Zelf speel ik het niet omdat ik het gewoon te duur vind. Anders zou ik het misschien wel kopen.
Je moet er maandelijks zeker iets van 15€ voor betalen? |
jup idd dat is ook de reden waarom ik het niet speel
ik vind als je het aankoopt zou je er niet meer extra voor moete bij betalen om het te kunnen spelen
maarja met die centen onderhouden ze hun server dan enzo...
@Moeslimoen: http://www.worldofwarcraft.com/ maar this niet zo'n online game zoals omerta of hattrick je moet het eerst in de winkel kopen...
mvg
keempe
Ik speel het niet. Veel te duur. Mijn vriend speelde het en die vond het saai worden. Alleen maar levelen.
het kost inderdaad wel wat geld maar ik ben het niet eens met de stelling dat het alleen maar lvlen is, ik ben nu al meer als 4 maanden lvl 60 op mijn "beste" char en heb nog lang niet alles gedaan, nog zo veel te doen vind ik, maarja .
Ik speel het niet...
Ik vind het te duur en ik moet een beetje aan mijn budget denken he
Mijn neefjes spelen het wel en zijn helemaal verslaafd xD
| kve wrote: |
| het kost inderdaad wel wat geld maar ik ben het niet eens met de stelling dat het alleen maar lvlen is, ik ben nu al meer als 4 maanden lvl 60 op mijn "beste" char en heb nog lang niet alles gedaan, nog zo veel te doen vind ik, maarja . |
Ja ok als je 4 maanden bezig bent, en als je in die 4 maanden veel speelt. Maar in 4 maanden ben je al 60 euro kwijt en nog de kosten van het spel zelf. Ik geef de voorkeur aan Flyff. Dat is een gratis MMORPG. Ik maak er wel een topic over, voordat ik erover begin te kleppen in deze topic.
En ik mag hopen dat je na 4 maanden spelen nog niet alles gedaan hebt, anders is het nog saaier 
Ik heb een keer geprobeerd te spelen, maar ik kon er niet echt de fun van in zien. Iets te veel fantasie achtig en dan krijg ik ook gelijk weer een LOTR associatie en toen dacht ik ook maar gelijk: dat is ook de laatste keer dat ik het speel. In mijn klas zitten wel mensen die het 24/7 kunnen spelen, maar begrijpen doe ik het niet.
Er zijn mensen gestorven, omdat ze te lang achter elkaar aan World of Warcraft spelen.
Ze hebben zolang naar het scherm zitten turen dat ze achter hun PC'tje
in elkaar gezakt zijn! RaaR of rAAr?
Er is ook iemand geweest die Zelfmoord om het spel gepleegt, waarom
precies weet ik niet meer. Niettemin blijft het RaaR/rAAr*
*Doorhalen wat niet van toepassing is...
Ik heb het expres niet gekocht, want ik weet zeker dat ik dan voorgoed aan de pc vastgroei!!
Ik heb wel een vriend die het graag speelt, hij heet dan Illyenith (ofzo), is een vrouwelijke elf, en welke server... geen idee.
Lijkt me heel leuk, maarja...
Oh ja, had eens iets gehoord over een duo dat een heel geweldig zwaard had gewonnen ofzo. Een van die gasten had dat virtuele(!) zwaard stiekem verkocht, en de ander stak hem dood... tsja triestig.
ik speel het ook maar online is et duur raar hoor..
Ieder heeft zo zijn smaak. Het spel heeft een verslavend karakter omdat je steeds verder wilt. Enne computertijd is heel andere tijd 
Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar als je er zoveel voor moet betalen ga ik er sowieso niet aan beginnen.
Groetjes
www.rickboele.tk