FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Google

SBrian
FriHost-Vrienden,

Er zijn verschillende freaks die ik laatst gesproken heb, die afgeven op Google. Volgens deze freaks zou Google alles in de hand willen hebben. Omdat ik de laatste tijd ook gebruik maak van Google diensten, was ik benieuwd of ik 1 van de weinige ben, die Google-freak is, of zijn jullie het ook?

Tegenwoordig gebruik ik Google Addsense. AANRADER! Als je dit gebruikt, sta je ook gelijk een stuk beter in Google. En ik kwam vorige week een leuk script tegen van Google. Als je site Engelstalig is, kan je bezoeker met dit script je site automatisch in 7 andere talen laten vertalen. Kijk voor wat ik bedoel op www.project-tenerife.com/engels, klik dan in de rechterbovenhoek op 'Translate'

Al met al ben ik best tevreden. Hebben jullie ervaring met Google Adsense ed? Zo ja, wat? En sta je op dit moment goed/slecht/helemaal niet in Google?
kve
ik ben ook een fan van google,ze mogen mij in handen hebben, het is nog altijd minder erg als Stomme Microsoft die ik wel moet gebruike vanwegen mijn beperke kennis van coding enzo Sad en omdat ik geen apple kan betalen , behalve Ipods misschien Very Happy

verder irriteert mij niets aan google eigenlijk, maarja ik gebruik ook alleen Google.com en Gmail dus misschien ligt het daar aan
keempe
google is gewoon super Smile ze hebben zowat alles en als ze alles willen innemen zou ik er weinig problemen mee hebben:)
Code of Ruin
Google heeft wel de laatste tijd wel Microsoft-achtige neigingen maar ik ben verder zeer tevreden over ze. Ze maken me het leven tenminste niet zuur en ze gooien ook niet al hun gegevens op straat. Justitie in Amerika was de laatste keer dat ik keek nog steeds bezig met rechtszaken om bepaalde gegevens in handen te krijgen die google gewoon niet afgeeft en dat terwijl ze die ook gewoon hadden kunnen overhandigen. Dat vind ik nou klasse.
Way 2 go Google Exclamation
Bengt
Code of Ruin wrote:
Google heeft wel de laatste tijd wel Microsoft-achtige neigingen maar ik ben verder zeer tevreden over ze. Ze maken me het leven tenminste niet zuur en ze gooien ook niet al hun gegevens op straat. Justitie in Amerika was de laatste keer dat ik keek nog steeds bezig met rechtszaken om bepaalde gegevens in handen te krijgen die google gewoon niet afgeeft en dat terwijl ze die ook gewoon hadden kunnen overhandigen. Dat vind ik nou klasse.
Way 2 go Google Exclamation

gedeeltelijk waar;
je moet de gebruikersovereenkomst van gmail es lezen, je gegevens worden wel gebruikt;
maar google is top voor de rest Very Happy
rvec
ik denk dat iedereen nog wel zo positief over google blijft tot ze dingen gaan verkopen. Dan wordt het een bedrijf dat iedereen afzet en wordt er net zo tegenaangekeken als tegen microsoft. Al hebben die de fout gemaakt dat ze de eerste windows hebben afgeraffelt en dat er daarom veel fouten in zitten.

Maar als je een fout moet vinden bij een bedrijf is dat niet moeilijk. Iedereen maakt fouten laat staan een bedrijf dat zo groot is als microsoft of google.

en ik weet niet hoever google al gevordert is maar ik heb gehoort dat ze een linux versie aan het maken zijn. Als die op de markt komt weet ik zeker dat het imago van google snel zal veranderen.

Begrijp me niet verkeerd ik sta ook positief tegenover google en haat microsoft. Ik heb het liefts al mijn computers op linux en op alle browsers google als startpagina. Maar de andere computergebruikers hier houden dat tegen.
Vlien
Mijn eerste reactie is: what the hell is er mis met Microsoft? Aangezien ik dus niks van computers en browsertypes en heel de reutemeteut ken, kan iemand mij eens vertellen waarom Linux dan zoveel beter is??

Off-topic, ik weet het. En toch wil ik een antwoord :p
Lady Elensar
Hé, en dat vraag ik mij dus ook af Smile. Waarom hebben zoveel mensen een hekel aan Microsoft? En waarom is Firefox/Modzilla of Opera beter dan IE? Ik gebruik nu gewoon Windows XP en IE.. heel simpel. En snap dus ook echt niet waarom iedereen me wat anders aanraad. Confused Er wordt zelfs vaak een andere soort MSN gebruikt, omdat die 'beter' is ofzo. Ik heb nergens problemen mee? (Nou ja, bijna niet dan. *klopt af*)
rvec
windows heeft bij de 1e versie wat fouten gemaakt waardoor ze een tijdtekort hadden. toen hebben ze die windows afgeraffeld en wel op tijd af gekregen maar in de core(het besturingsgedeelte waar alles omheen draait) zaten een aantal fouten. Omdat die core steeds wordt doorgegeven naar de volgende windows en alleen het uiterlijk en de dingen om de core heen worden verandert blijven de fouten erin zitten. In de schil om de core heen zitten allerlij patches en andere stukjes software die die fouten moetten verhullen. Maar door die fouten is het voor virusschrijvers makkelijker om een virus voor windows te schrijven en daardoor ook voor alle programma's die bij windows horen.

Behalve dat is er volgens mij niet veel mis met microsoft behalve dan dat ze graag winst willen maken maar welk bedrijf wil dat niet. En die 2 nadelen van windows en microsoft heeft linux niet. Linux is opensource dus er wordt geen winst mee gemaakt, en in linux zitten veel minder fouten die als ze gevonden worden binnen een dag zijn opgelost door de grote community.
-TomJ-
rvec wrote:
<...>Behalve dat is er volgens mij niet veel mis met microsoft <...>

Microsoft wil de wereld naar zijn eigen hand zetten.
Er is een organisatie die de standaards voor browsers etc. in de gaten houdt, de W3C. Microsoft wijkt regelmatig af van de internationaal afgesproken standaards, waardoor een web designer altijd rekening moet houden met het afwijkend gedrag van IE. Maar omdat het gros van de mensen - uit onwetendheid of gemakzucht - IE gebruikt om te browsen, is de manier waarop IE webpagina's weergeeft, de standaard geworden. Als een pagina door IE goed wordt getoond, hebben 80% van de mensen in elk geval een goed beeld. Net zo met Javascript: voor Javascript zijn internationale afspraken, Microsoft daarentegen gebruikt Jscript. Lijkt er veel op, maar wijkt tóch lekker af.

Wat denk je van de ingebouwde mediaplayer in Windows? Er zijn andere bedrijfjes, die ook mediaplayers maken. Vaak zijn die mooier, beter, sneller, innovatiever, efficiënter, maar omdat iedereen standaard in zijn Windows versie de WMP heeft zitten, nemen maar weinig mensen de moeite om over te stappen. En dus krijgen die andere bedrijfjes geen poot aan de grond ...

Wat denk je van de Microsoft Office Suite? Ook daar zitten fouten in, maar Mr Gates en zijn vrienden vinden het niet de moeite waard om daar aandacht aan te besteden. Omdat zó veel mensen Word, Excel, Powerpoint gebruiken, is dat de standaard geworden. Als je een ander programma gebruikt, zijn dat soort andere programma's haast wel gedwongen om hun product compatible te maken met Word. Niemand heeft het meer over een presentatie, ieder zegt een powerpoint.
En nou maak ik gebruik van een regeling via mijn baas, maar heb je wel eens geïnformeerd wat een officieel gekocht Office pakket kost?
Omdat iedereen het gebruikt, en het de de facto standaard is geworden. kan Microsoft zijn prijzen naar eigen inzicht opschroeven. Er is nauwelijks concurrentie, terwijl dat nieuwe ideeën naar boven zou brengen, de markt onder druk en Microsoft alert zou houden.

[Gossie, wat een verhaal]
NickS0ns
Hehe ik kan niet meer zonder google adsense gebruik ik nu en tog leuke verdiensten en zoeken alles gooogle Smile

Binnenkort ook google talk hebk gehoord weet iemand hier wat van?
Lady Elensar
NickS0ns wrote:
Binnenkort ook google talk hebk gehoord weet iemand hier wat van?

Ik weet dat dáár toevallig al een topic van is: http://www.frihost.com/forums/vt-20636.html Wink
Alibombali
Google onderhoudt geen zakelijke relaties met SEO’s en beveelt geen enkele SEO in het bijzonder aan. Wel vindt u hier een aantal tips die u kunnen helpen om een onderscheid te maken tussen SEO’s die uw site daadwerkelijk kunnen verbeteren en SEO’s die u alleen maar helpen om geheel uit de zoekresultaten te verdwijnen.
SBrian
Mooi... jullie zijn dus eigenlijk overwegend positief over Google... nog veel ervaringen met AdSense?
rvec
ja handig maar niemand klikt erop.
SgtGarcia
Het is goed dat er naast microsoft een tweede bedrijf met veel macht komt. Google is groot genoeg om de strijd met microsoft aan te gaan.
Drodr
Erg handig, ook als startpagina is hij super snel..
Lady Elensar
Google gebruik ik ook als startpagina. Die gepersonaliseerde. Heb dan allemaal van die linken toegevoegd, kun je lekker snel bij je 'favoriete' websites komen. Ik zoek er trouwens ook altijd mee. Smile
redtigris
tot zover heb ik weinig problemen met microsoft gehad. mijn pc heeft 2 harde schijven waarvan ik mijn hoofdschijf om de maand formateer en defragmenteer een mooie virusscanner van bitdefender maakt het compleet. mijn spelletjes zet ik gewoon tijdelijk over

resultaat een supersnelle schone pc. Al dat gedoe rond microsoft kan ik best begrijpen. ik gebruik namelijk ook geen windows mediaplayer, maar jetaudio. Toch kan is alles best wel overdreven, ik heb er totaal geen moeite mee dat microsfot op dit moment de markt domineert.

wat google betreft? TOP !!! ik gebruik google adsense, google maps, gmail, google startpagina, en de zoekpagina.
Drodr
de .com versie breiden ze ook steeds meer uit, zoals met nieuws, film search, en travel en vele andere dingen, ze moeten zeker zo doorgaan, voor een werkstuk gebruik ik alleen google Wink
geeren
SBrian wrote:
FriHost-Vrienden,

Er zijn verschillende freaks die ik laatst gesproken heb, die afgeven op Google. Volgens deze freaks zou Google alles in de hand willen hebben. Omdat ik de laatste tijd ook gebruik maak van Google diensten, was ik benieuwd of ik 1 van de weinige ben, die Google-freak is, of zijn jullie het ook?

Tegenwoordig gebruik ik Google Addsense. AANRADER! Als je dit gebruikt, sta je ook gelijk een stuk beter in Google. En ik kwam vorige week een leuk script tegen van Google. Als je site Engelstalig is, kan je bezoeker met dit script je site automatisch in 7 andere talen laten vertalen. Kijk voor wat ik bedoel op www.project-tenerife.com/engels, klik dan in de rechterbovenhoek op 'Translate'

Al met al ben ik best tevreden. Hebben jullie ervaring met Google Adsense ed? Zo ja, wat? En sta je op dit moment goed/slecht/helemaal niet in Google?

Ik ben ook een googlle fan en ben tevreden als ze alles overnemen want ik heb een beetje een hekel aan microsoft Twisted Evil
Ik zou het een stuk beter vinden als google de opermacht zou hebben
Slowhand
Ik persoonlijk wordt een klein beetje moe van Google. Bijna iedereen in mijn omgeving heeft het over Google, alles is beter met dit bedrijf. Alle diensten zijn geweldig etc. Maar de laatste maanden komen toch ook wat foutjes aan het licht bij Google zoals lekken in de softwaren en de zoekmachine. Microsoft is de laatste jaren wat aan het slapen geweest omtrent o.a. hun zoekmachine, maar zal rond 2007 bijna even groot zijn als Google, misschien wel groter. Aangezien Microsoft een veel belovend Windows Live Search introduceert (beta fase is al ingegaan).. Maar dat is mijn voorspelling/mening.
Gerardus™
Slowhand wrote:
Ik persoonlijk wordt een klein beetje moe van Google. Bijna iedereen in mijn omgeving heeft het over Google, alles is beter met dit bedrijf. Alle diensten zijn geweldig etc. Maar de laatste maanden komen toch ook wat foutjes aan het licht bij Google zoals lekken in de softwaren en de zoekmachine. Microsoft is de laatste jaren wat aan het slapen geweest omtrent o.a. hun zoekmachine, maar zal rond 2007 bijna even groot zijn als Google, misschien wel groter. Aangezien Microsoft een veel belovend Windows Live Search introduceert (beta fase is al ingegaan).. Maar dat is mijn voorspelling/mening.

Misschien is dat wel zo wat je zegt maar we leven nu! En op dit moment is Google toch het meest gebruikte zoekmachine, dus kan het zeker geen kwaad om daar hoog genoteerd te staan.
En ik heb google adsense sinds augustus en leverde me niets op, maar sinds vorige maand had ik een domeinnaam gekocht en die naar mijn account laten wijzen en sindsdien levert het me dus wel iets op.
Dus tot dat microsoft met iets beter komt, kunnen we er maar beter gebruik van maken!
Maar dat is natuurlijk mijn mening. Wink
Gerardus™
SBrian wrote:
FriHost-Vrienden,

Nou ik ben er ook tevreden over ookal heb ik nog geen betaling ontvangen, ik baal ervan dat de server is gecrasht Crying or Very sad Ik begon eidelijk bezoekers te krijgen en stond bovenaan in google met mijn site.
In totaal was ik in 12 zoekmachines te vinden. Met dragonsims.
Maar sinds de server is gecrashed heb ik snel mijn domeinnaam ergens anders naartoe gelinkt en ben ik veel bezoekers verloren en levert google me ook niet veel meer op.
Ik hoop dus dat ik snel weer online kan met mijn frihost account zodat ik verder kan gaan met mijn site!
Gieter
Ik ben geen computer/Google-freak, maar ik vind wel dat je kritisch moet zijn tegenover Google, ze gedragen zich namelijk nogal sterk als een monopolist. Waar ze vroeger nog alleen een zoekmachine aanboden, is er nu Gmail, Google Messenger (de precieze naam weet ik niet), Google Earth, Google Adsense, en nog tal van andere diensten. De meeste van deze producten zijn niet echt innovatief: voor Gmail maakten ze gebruik van het invitatiesysteem van Orkut, en voor Google Earth hebben ze een bedrijf overgekocht. Niet dat dit slecht is, ik zeg het maar gewoon eens. Smile Wat me dus wel opvalt, is dat Google actief bedrijven opkoopt.

Hoe meer bedrijven Google opkoopt, en hoe minder concurrentie er is voor hen, hoe minder ze rekening moeten houden met hun 'klanten.' Ik zeg niet dat ze dit doen, maar het is wel een potentiëel gevaarlijke situatie. Ik zie het nog gebeuren dat Google dezelfde weg als Microsoft op gaat.

Het weigeren van het geven van de zoekopdrachten aan de Amerikaanse overheid kwam op mij dan weer over als een regelrechte marketingstunt. Ik mag paranoia zijn, het zal wel niet in hun nadeel gespeeld hebben. Wink
rvec
ik zie het meer alsof ze zich klaar maken voor de stap naar de OS om de kwade Microsoft te verjagen Laughing
Alibombali
Ja ik vind het niet egt een goed idee
Social
Ze hebben toch een nieuwe soort van marktplaats?
base.google.com ofso?
Maja marktplaats verslaan ze nooit Razz
Marktplaats ruleert Razz
Rubstah
Mja, ik gebruik google alleen als zoekmachine, verder niet.
En die gegevens slaan ze idd op om jouw "zo relevant mogelijke inks te kunnen geven".
M.a.w. gesponsorde links die je interessant vind.
Maar omdat er geen betere is en ze de gegevens niet aan 3en geven/verkopen vindt ik het best.
James007
Google is een manusje-van-alles Smile
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=213648

James Smile
Rick Boele
Ik zoek ook bijna altijd met Google. Ik vind het een van de beste zoekmachines. www.yahoo.nl vind ik ook wel goed. Het komt eigenlijk een beetje op het zelfde neer.

[mod-edit] Normaal lettertype is groot genoeg [/mod-edit]
Thomas1991
Ik vind google ook wel goed door al zijn goede programmaatjes. Maar er is ook een grote maar. Wie het hele google gebeure in de vs en andere plaatsen heeft opgevolgd, snapt waarover ik het heb. Ten eerste houdt de zoekmachine bij welk ip adres naar wat heeft gezocht. Tot nu toe hebben ze alles nog kunnen afschermen maar de vs heeft al meermaals de toestemming gevraagd om die gegevens te mogen gebruiken om terreur te bestrijden.
Ook was/is er een probleem geweest met google desktop 3.0. Daar werden/worden er word en exelbestand naar de server van google geupload om zo van andere computer benaderd te kunnen worden. Hier door werd/wordt er de privacy geschonden en konden/kunnen er gevoelige gegevens vrijgegeven worden. Al een geluk kun je het afzetten. Maar bij sommige staat dit misschien nog aan. Best misschien is nakijken.
Dit zijn zo al een paar van die google schandalen. Als je wilt kun je misschien nog is wat zoeken en dan blijkt wel dat google totaal niet zo onschuldig is als het lijkt.
Christo
Ik gebruik google altijd, is ook mijn startpagina. Aangezien mijn eigen site dood is! Wink

Ik heb ook gmail wat ik zeker niet slecht vind, en google krijgt ook steeds meer zoveel nieuwe functies dat is niet normaal, maar niet normaal betekent niet direct slecht. Ik vind het helemaal niet zo erg.

Alleen is het wel jammer dat bij gmail allemaal extensies etc. in het engels zijn. Moet je maar eens je gmail op engels zetten heb je calendar en alles maar niet dat ik het gebruik ofzo! Razz
meb09
google is gewoon een hele bibliotheek met van alles en nog wat
je kan ook bijvoorbeeld zo maar op een site met een virus komen
maar ik vind het beter dan yahoo
met google kom je een hele hoop te weten
er zijn ook van die nep zoekmachine site's gekomen
om proberen beter te worden dan google LUKT ZE NOOIT
google is 1 van de eerste zoekmachine's die er was
en elke dag komt er denk ik wel een site bij

google gebruik ik meest al voor dingen op te zoeken als ik iets niet weet
en binnen no-time heb je het antwoord het is een bron van informatie
als je iets niet weet en je zit voor de computer denk je gelijk hey even op google zoeken en soms als het niet op google te vinden is dan zoek
ik op yahoo maar daar staat het dan ook niet
als google het niet heeft wie dan wel!
google is echt iets waar
je een hoop van kan leren.
er is nu zelfs google world als je een plaats niet weet even zoeken
google heeft allemaal van dat soort programma's kortom google is top Smile
Malar
Je hoort veel "waarschuwende geluiden" over Google. Ze zouden inderdaad gegevens uit bijvoorbeeld je e-mail gebruiken om advertenties te genereren. Vaak wordt er een vergelijking gemaakt met de postbode die de brieven die hij moet bezorgen eerst openmaakt en vervolgens met de brief relevante reclamefolders door de bus gooit.

Die analogie gaat niet op. Advertenties van Google worden gewoon gebaseerd op woorden uit je bericht, er is niemand die persoonlijk je bericht leest en er vervolgens iets bij zet. Bij bijvoorbeeld gevoelige onderwerpen als zelfmoord plaats Google geen advertenties.

En dan is er natuurlijk altijd nog het adagium "als je niets te verbergen hebt, waar zeur je dan over?".
RoomRooz
Oké, er zijn dan misschien ook commerciële belangen die meespelen bij Google, maar zolang ze goede service blijven leveren, en mensen met Google AdSense ook helpen, dan vind ik dat niet meer dan normaal. Ik bedoel, als je een site hebt is het heel gemakkelijk om je site aan te melden, en je verdient er geld mee en je komt beter in Google. Dat is toch goed? Zelf maak je dan reclame voor bedrijven ofzo die Google geld betalen, maar zoalng jij ervan profiteert is het alleen maar positief, vind ik. En ik ga er zeker ook van gebruik maken als ik mijn site weer een beetje geordend heb, want wie wil nu niet zo gemakkelijk geld verdienen?
djmeydey
Vlien wrote:
Mijn eerste reactie is: what the hell is er mis met Microsoft? Aangezien ik dus niks van computers en browsertypes en heel de reutemeteut ken, kan iemand mij eens vertellen waarom Linux dan zoveel beter is??

Off-topic, ik weet het. En toch wil ik een antwoord :p

LOL. Blijkbaar ken je idd niet veel af van pc's. Kheb er niets op tegen hoor.

Moest je geld teveel hebben, doe dan eens het volgende:

- Koop een pc
- Installeer Microsoft Windosw
- Laat hem aanstaan (Dag en Nacht)
- Kijk binnen 6 maanden eens of de pc nog draait

FEIT: 100% zeker is hij ondertussen allang vastgelopen en mag je deze pc volledig herinstalleren. Handig hé die windows. Wink
James007
Linux is nog wel geen kei in gebruiksgemak.
RoomRooz
Google mag van mij doen wat ze willen, zolang ze maar wel privacy hanteren. Voor de rest is Google inderdaad een manusje-van-alles. Google Earth, Google Talk, enzovoort. En overal weten ze wel weer geld uit te slaan. Stommer vind ik dat ze een speciale Chinese Google gaan maken. Hierbij komt een soort censuur, want de president van China wil niet dat zijn volk alles komt te zien op internet. En dus denkt Google er geld mee te kunnen verdienen met een censuurversie op de proppen te komen. Dat is waar. Als je afgaat op de grote bevolking in China zouden ze inderdaad nog rijker kunnen worden. Maar ja, je moet je afvragen of ze het nog voor het geld moeten doen. De eigenaars van Google zijn immers al schatrijk, en dit China-concept past eigenlijk niet bij het concept van Google. Ze willen je laten zien, dingen die passen bij je zoekwoorden. En als Google dan gaat censuren, wat is dan nog het nut van Google? Je wilt zoveel mogelijk te weten komen over dat bepaalde onderwerp, en dus zou Google ook alle resultaten moeten laten zien. Ik weet dat ze dat met de normale Google versie al niet altijd doen, want het is onmogelijk om alle webpagina's te registreren die er nu op het internet zijn, maar ze zijn toch goed bezig. En met die China-versie vindt ik het wat censuur betreft wel te ver gaan.
Thomas1991
Ik heb ook gehoord dat de censuur in China zo ver is gegaan dat zelfs de site's van google niet meer bereikbaar waren. Soms vind ik dat het er wel een pakje overgaat in China.
Lady Elensar
Ja, maar volgensmij ging het om google.com wat ze niet meer mochten bekijken. En google.ch (ofzo) wel.
viss00
Ja ik gebruik google ook volop..

Dit vond ik best grappig om te zien over google
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177&detail=309380
Zarock
Ik vind google een goeie zoekmachine. Ik denk niet dat ik al een betere ben tegengekomen. Weet je dat twee studenten dit voor hun eindwerk maakten??!!
Google earth is ook leuk. Daarop kan je heel de wereld zien door foto's van satellieten.
Lady Elensar
Zarock wrote:
Weet je dat twee studenten dit voor hun eindwerk maakten??!!

Iedereen die op de link in het bericht voor die van jou geklikt heeft weet dat ja Wink

Quote:
Google earth is ook leuk. Daarop kan je heel de wereld zien door foto's van satellieten.

Jep, maar deze map is wel iets van 20 jaar oud ofzo. Dan kun je op deze site nog recentere foto's/satteliet beelden zien volgensmij.
SgtGarcia
Op dit moment vind ik het nog heel positief dat google meer macht krijgt. Ze zijn de enige die een vuist kunnen maken tegen microsoft. Het enige probleem is dat er een moment kan komen waarop ze zo veel macht hebben dat ze net als microsoft worden, dus opeens veel geld gaan vragen voor onmisbare diensten etc. Voorlopig is het nog niet zo ver maar het risico bestaat wel.
rvec
Lady Elensar wrote:
Ja, maar volgensmij ging het om google.com wat ze niet meer mochten bekijken. En google.ch (ofzo) wel.

China heeft inderdaad veel censuur, en google is zo slim daar aan mee te doen. Google heeft een chinese pagina en alle andere pagina's van google zijn geblokeerd door de chinese providers. Deze chinese versie van google gebruikt dezelfde censuur als de chinese regering. Daardoor kunnen geblokeerde pagina's ook niet via google gevonden worden.

En wat iemand eerder zei over dat google privacy rechten schend met google desktop. Je kan zelf kiezen wat je allemaal deelt met google. Er worden zelf duidelijke waarschuwingen gegeven dat je persoonlijke gegevens nu ook bij google bekend zijn. Dus ik denk niet dat ze dan een privacy wet schenden.
pweytmans
Over een machtig google gesproken, bekijk deze foto eens goed: http://farm1.static.flickr.com/15/21470089_2db47c90da_o.jpg
Pim