FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Conversie van DAT naar AVI

BCP88
Ik zou graag een bestand van DAT naar AVI converteren. DAT is het bestand van een video cd.

Ik heb al enkele programma's geprobereerd zoals Advanced X Video Coverter, Open Video Converter, STOIK Video Converter 2 maar bij al deze programma's komt er na enkele seconden zo'n verster van xp met fout... verzenden of niet verzenden. Het programma valt natuurlijk uit als ik niet het weg xp venster wegklik. Vanaf het moment dat het xp venster komt stoppen de programma's ook met werken.
Is dit een fout in xp ofzo?

Het DAT bestand kan ik met power dvd zonder problemen afspelen dus daar ligt het niet aan denk ik.

Zou iemand me kunnen helpen om het bestand wel in avi formaat te krijgen?

edit: Ik heb het al met 2 veschillende films geprobeerd, bij beide films komt er na enkele seconden een foutmelding van xp dat programma moet worden afgesloten ...
James007
www.vcdgear.com even de tool daar downloaden.
vcdgear.exe openen.
Vervolgens in het keuzelijstje DAT TO MPEG nemen, je bestand aanduiden en op start klikken.

Gratis Smile

James Smile
BCP88
Bedankt James007 hiermee gaat het wel Very Happy
BCP88
Nu wou ik dat mpeg bestand omzetten naar avi weer niks. Nu heb ik eens geprobeerd om de pc van mijn vader. Daar gaat het gewoon.

Dus het ligt aan mijn computer telkens als ik een bestand wil omzetten naar avi krijg ik een error. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
James007
codecpackje installeren?
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Codec-Packs-Video-Codecs/KLite-Codec-Pack.shtml

James Smile
BCP88
Die heb ik er al opstaan.
tjarlett
ik heb een cd-rom gekregen waar foto's op staan. Deze moeten in media player worden afgespeeld maar ze doen het niet. Ik krijg telkens een fout over codecs o.i.d. ik heb een codec pakket geïnstalleerd, maar nog doet ie t niet. De bestanden die er op staan zijn DAT-bestanden. Als ik deze wil omzetten met vcdgear krijg ik ook een fout melding.. enig idee wat er fout gaat en hoe ik dit kan oplossen, zodat ik de foto's wel kan zien?