FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

domein namen??

maddog
zijn er nog meer gratis domein name behalve .tk of.nl.tt,

ik zoek een domein die niet zo lang is en waar geen banners/pop-ups op staan.. Wink

gr robin
McWilson
op .nl.tt kan je de reclame uitzetten, verder ken ik alleen .nl.tp en .nl.tc
Yjaxygames
ik ken geen andere gratis domeinnamen. .tk en .nl.tt zijn het bekendst. Maar er zou toch een andere moeten zijn. Ik denk alleen niet of daar geen banners of pop-ups bij zijn.
deleenheir
tot 14 dagen geleden kon je gratis .be domein namen krijgen voor een jaar... Maarja dat zijn vijgen na pasen Rolling Eyes

vandaar mijn nieuwe domeinnaam http://www.appeltjes.be die ik graag naar hier wil wijzen zodat ik die HTML paginas kan vervangen door mooie php...
joe_nl
Die .be-domeinen zijn veranderd naar .info dacht ik. Weer slechts een jaar gratis...

In ieder geval, je hebt bijvoorbeeld ook nog iscool.nl

Misschien dat je hier wat aan hebt, soms staat het wel leuk namelijk.
SBrian
Je heb dacht ik ook nog iets van www.jouwurl.punt.nl, maar dat zou je even na moeten zoeken.

Zelf zou ik adviseren om een .com te nemen, het heeft mijn bezoekersaantallen drastisch verhoogt, en ik ben ook veel beter zichtbaar in Google. Kost wel wat..., maar je krijgt er ook wat voor terug!
Lady Elensar
Je kunt opzicht domeinnamen al heel goedkoop krijgen. Ik weet zo even geen voorbeelden, maar ben vaak lage prijzen tegen gekomen. Smile (Zoals bijv. 2/3 euro per maand).

En anders kun je hier ook een kijkje nemen: http://www.webhosters.nl/perserv.php , daar had ik er namelijk wat tussen gevonden. Smile