Nog amper een paar dagen en het is weer Valentijnsdag. Krappe budgetten, vlinders in de buik, sterke emoties, weinig creativiteit of juist een overvloed daaraan?
Waar verras jij je vriendin/vriend/partner/man/vrouw/geliefde/ minnares mee de 14e?
Och de tijd vliegt, de druk om elk jaar weer wat nieuws te verzinnen. Dit jaar een ritje in een Lotus Elise, leert m'n vriendin tenminste ook eens hoe een echte auto rijdt en hoe je een auto moet besturen. Daarna een goed diner bij een uitstekende Italiaan en een filmpje.
Ik verras mijn geliefde door te vertellen dat ik van haar houd
begin moet er zijn 
Maar Confu... met Valentijnsdag mogen er ook anonieme kaartjes verstuurd worden hè.
En aangezien ik geen vriend heb..... Ga ik dat misschien wel doen.
Of een roos. Dat doen ze bij mij op school altijd. Worden er rozen uitgedeeld. (Moet je eerst kopen, + kaartje). Maar vaak zijn het gewoon vriendinnen die elkaar een roos geven, of stelletjes. Maar goed.
Haha, nee, ik denk dat Valentijnsdag voor mij niet zo'n heel bijzondere dag gaat worden.
(Tenzij iemand mij weet te verassen).
ik heb gelukkig al iemand voor valentijn, ik veras zo iemand met cadeautjes en
liefde hahaha
Als ik dit zo allemaal lees, krijg ik ineens het gevoel dat ik het heel erg overdone heb. 
Ah, beter te teveel dan te weinig 
| Code of Ruin wrote: |
Als ik dit zo allemaal lees, krijg ik ineens het gevoel dat ik het heel erg overdone heb.  |
Tell me why
(Als je wilt
)
| Lady Elensar wrote: |
Maar Confu... met Valentijnsdag mogen er ook anonieme kaartjes verstuurd worden hè. En aangezien ik geen vriend heb..... Ga ik dat misschien wel doen.
Of een roos. Dat doen ze bij mij op school altijd. Worden er rozen uitgedeeld. (Moet je eerst kopen, + kaartje). Maar vaak zijn het gewoon vriendinnen die elkaar een roos geven, of stelletjes. Maar goed.
Haha, nee, ik denk dat Valentijnsdag voor mij niet zo'n heel bijzondere dag gaat worden. (Tenzij iemand mij weet te verassen). |
Dat doen ze bij mij op school ook. Dan moet je een kaartje met 50 cent in een doosje stoppen en dan word er een roos gekocht voor degenen die op het kaartje staan. Ik lees wel is een horoscoop (niet dat ik het echt geloof ofzo hoor) en mijn horoscoop zei dat ik het druk kreeg op Valentijnsdag...ik denk het niet.
| Yjaxygames wrote: |
| Lady Elensar wrote: | Maar Confu... met Valentijnsdag mogen er ook anonieme kaartjes verstuurd worden hè. En aangezien ik geen vriend heb..... Ga ik dat misschien wel doen.
Haha, nee, ik denk dat Valentijnsdag voor mij niet zo'n heel bijzondere dag gaat worden. (Tenzij iemand mij weet te verassen). |
Dat doen ze bij mij op school ook. Dan moet je een kaartje met 50 cent in een doosje stoppen en dan word er een roos gekocht voor degenen die op het kaartje staan. Ik lees wel is een horoscoop (niet dat ik het echt geloof ofzo hoor) en mijn horoscoop zei dat ik het druk kreeg op Valentijnsdag...ik denk het niet. |
Ik dacht altijd dat het een origineel idee van onze school was.
Naja, een roos via school klinkt zo 'goedkoop'. ik geef de voorkeur aan buiten school om, persoonlijk enzo. Veel romantischer 
Lieve Lady Elensar...

wij zijn vandaag naar de nieuwe echo van objMe.girlFriend.childNode gaan kijken - ik kom er dus relatief goedkoop vanaf dit jaar. Alhoewel ...
myBaby as new Person;
if (myBaby.born==true)
{
objMe.setMoney("blut");
objMe.setFreeTimeLeft("NULL");
objMe.setSleep("never_again");
}
| James007 wrote: |
Lieve Lady Elensar...
 |
Aahh wat lief! Dankje James... 
Ik doe niets op de 14e zelf... Ik vind het zo'n commercieel ver-americaansd spectakel... Het gaat alleen maar om geld geld geld...
Ik doe wel iets met mn vriendin maar gewoon een andere datum ofzo.. Ik en zij hechten niet zoveel waarde aan valentijnsdag..
| confu wrote: |
Nog amper een paar dagen en het is weer Valentijnsdag. Krappe budgetten, vlinders in de buik, sterke emoties, weinig creativiteit of juist een overvloed daaraan?
Waar verras jij je vriendin/vriend/partner/man/vrouw/geliefde/ minnares mee de 14e? |
vriendin voor mij aub
maar nu niet
voel me best goed als vrijgezel nu
maar kheb wel een valentijntje gewoon voor de fun 
@Lady Elensar: Het was gewoon een grapje. Toch nog maar weer wat schaven aan mijn gevoel voor humor. 
Ik denk dat wij gezamelijk een bioscoopje pakken en daarna nog even gezellig uit eten gaan, niet echt om valentijnsdag, maar gewoon een reden om iets leuks te doen! 
moewaah, liefde staat een beetje op een laag pitje daarvoor. Valentijn is een beetje laat.
| wanroij wrote: |
Ik doe niets op de 14e zelf... Ik vind het zo'n commercieel ver-americaansd spectakel... Het gaat alleen maar om geld geld geld...
Ik doe wel iets met mn vriendin maar gewoon een andere datum ofzo.. Ik en zij hechten niet zoveel waarde aan valentijnsdag.. |
ver-americaansd? wat bedoel je daar mee?
| Code of Ruin wrote: |
@Lady Elensar: Het was gewoon een grapje. Toch nog maar weer wat schaven aan mijn gevoel voor humor.  |
Dacht je dat ik dat niet door had dan

Tsja, als je me om verklaringen gaat vragen, krijg je verklaringen.
Tot zoverre valentijn mijn schatjes
-close-