FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

probleem met m'n ftp

keempe
Goeieavond.
ik zit met een vrij groot probleem ik kan niet meer inloggen via men ftp bij frihost ik heb de instellingen en gegevens al een paar keer gecontroleerd maar het lukt me niet meer weet iemand hoe dit komt?

mvg
Keemp

dit is m'n fout melding:

Quote:

De externe host heeft een verbinding verbroken.
Cannot login waiting to retry (30s)...
Client closed the connection.
RoomRooz
Ik heb dat ook gehad. Eerst was dus die server gehackt, en account weg. Later kreeg ik een emailtje (zo ingesteld bij het aanmelden) dat ik een nieuw privébericht had. Toen bleek dat m'n account hersteld was, en dat m'n wachtwoord nu anders was. Ik heb alles weer helemaal opnieuw ingevuld, en toen kon ik weer gewoon uploaden. Ik zou gewoon helemaal opnieuw gaan proberen dus...

Succes dermee!
keempe
RoomRooz wrote:
Ik heb dat ook gehad. Eerst was dus die server gehackt, en account weg. Later kreeg ik een emailtje (zo ingesteld bij het aanmelden) dat ik een nieuw privébericht had. Toen bleek dat m'n account hersteld was, en dat m'n wachtwoord nu anders was. Ik heb alles weer helemaal opnieuw ingevuld, en toen kon ik weer gewoon uploaden. Ik zou gewoon helemaal opnieuw gaan proberen dus...

Succes dermee!
thx het is opeens gelukt ik had ingesteld dat hij om de 30 seconden trug opnieuw moest proberen en het is gelukt nu:)
topic mag gesloten worden tenzij iemand weet hoe het komt dat het niet werkte?