FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

perl?

Deedee2
Je kon hier toch een gratis ruimte "verdienen"? Embarassed

Kun je dan ook "perl" gebruiken?

en een gastenboek maken of amdere dingen?

De onwetende amateur Deedee
Yjaxygames
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Rauf
Wat is perl eigenlijk?

Volgens mij is dat ook een scriptingtaal die lijkt op PHP, of heb ik het nou mis. Nouja in iedergeval ik snap niks van PHP dus weet ik ook niet hoe ik iets van perl moet snappen.
Code of Ruin
Het is inderdaad mogelijk hier gratis ruimte te verdienen. De regels daarvoor staan in het forum beschreven.
Als je op de eerste pagina kijkt die je krijgt als je www.frihost.com opent zie je staan bij alles wat je krijgt: Php and Perl scripting languages to fulfill all your programming needs. Je kunt dus gebruik maken van perl. Rauf heeft gelijk, Perl is een scriptingtaal. PHP is alleen wat wijdverbreider. Beide zijdes hebben zo hun fans. Perl is ietwat veelzijdiger en heeft gewoon mogelijkheden die PHP niet heeft maar PHP is voor de beginner misschien wat eenvoudiger te leren vanwege een grote gemeenschap en wijdverbreide documentatie. Het is simpelweg een keus die je moet maken als je wilt gaan scripten.
En je kunt inderdaad gastenboeken maken en andere dingen. Voor gastenboeken gebruik ik in ieder geval graag PHP omdat dat afdoende is voor de benodigde code en heel makkelijk aansluit op MySQL databases. Van Perl weet ik niet of dit ook zo is.

Code of Ruin
johanfh
Yep, Perl sluit geweldig aan op MySQL.
JohanFH
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.