Hallo mensen!
Is het al vaker voorgekomen dat de frihost server weggevallen is? Wat is eigenlijk de uptime?
Het komt allemaal behoorlijk amateuristisch over dat alle data zomaar verdwenen is...
Groeten.
Jasper
Soms doet ie het niet, maar het is volgens mij nog nooit gebeurd dat alle data weg was. En hoe bedoel je amateuristisch? Het kan toch gebeuren dat de server het begeeft, en ik vind het niet erg hoor. Het is een gratis webhost, goede service en alles.
Laatst is alle data verdwenen van een van de server. HD crash. Ze hadden geen backup. Mag je best amateuristisch noemen toch?
Groeten.
En toch is iedereen erg tevreden over deze host. Kijk maar naar de reacties bij "wat vind jij van Frihost." Dat er geen back-up is van je data... ik neem aan dat je zelf een back-up heb. Let wel, het is wel een gratis host he!! Dus je kan niet alles verwachten.
Vooral over het Cpanel ben ik erg tevreden, werkelijk alles zit erin.
btw, als je de zoekfunctie gebruikt, staat ergens een php-scriptje met de up-time.
Als je meer wil weten hoe ik ergens over denk, zie "Wat vind jij van Frihost". Graag geen dubbele discussies.
SBrian
Inderdaad, er is reeds een topic waar je je mening kan geven over de FriHost diensten. Verder zou ik je ook willen vragen een beetje begrip op te brengen voor de situatie, en op te merken dat het niets met de hosting te maken heeft, maar met een technische dwaling van de server waar FriHost op staat.
-close-