Sesamstraat bestaat uit een internationaal team vrijwilligers dat zonder winstoogmerk als doel heeft om Euro biljetten te volgen over de hele wereld. Elke deelnemer geeft het serienummer en de locatie van elk biljet dat ze ontvangen in bij Sesamstraat.
dit is compleet gratis..!!!!!!!
dit is echt wel leuk en eens de moeite om mee te doen..
http://www.sesamstraat.nl/
laat hier dan weten welke reizen jullie biljetten maken..
// aangepast door James007
Hehe, humor!
Ik zal er eens naar kijken als ik tijd over heb 
Welk een ludiek idee is dit, maar wel zeer vermakelijk. Zodra ik ergens geld vandaan weet te halen zal ik er eens aan mee doen.
JA , en dan?
leuke wetenschap?
de euro is om uittewisselen te betalen, watever, maar toch niet om te volgen, het is dood saai en dan heb je nog niks, het maakt mij niet uit of het geld 100 eigenaren terug van de zwarte markt komt daar is toch niks aan te doen je kan beter je website verbeteren
Mij intereseert het niet van waar men geld komt, zolang ik er maar heb zeker
Nee, ik wil en moet niet weten waar m'n briefjes naartoe gaan
Een hobby als een ander, zegt mij niks, maar ik kan geloven dat dat wel een kick kan geven voor die mensen. Moet wel fijn zijn om te zien waar je biljet is geweest, maar voor mij en de meeste niet fijn genoeg om zelf actief deel te nemen.
Groeten,
Het is een hobby zoals een ander,
Maar waarom zie ik dan dat er overal gespammed wordt voor Sesamstraat? (op elk forum zie je wel iemand die zich registreert, die post zet en nooit meer weer keert...).
Vindt ik wel jammer (slechte reclame)
Saluuuut. Spammers...
(echt hilarisch als je al de reclame vervangt door Sesamstraat...
)
-close-