FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Moppen tappen

confu
Nu we toch gezellig hier zitten Smile, leek het mij wel leuk wat nieuws in het leven te roepen. Dus laten we wat moppen gaan tappen, kunnen we nog een beetje lachen ook. Dubbelposts maken niet uit, als je er 1 weet, gewoon neerzetten.
Ook leuk als er nog leuk op gereageerd wordt.
Dus mensen, doe je best!

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
confu
Heb er gelijk al 1 Very Happy

Een kunstenaar vraagt aan de galeriehouder waar zijn schilderijen tentoongesteld worden en of er al potentiele kopers geweest zijn.
De eigenaar kijkt hem een beetje somber aan en zegt:
"Ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is, is dat er een man langs geweest is die vroeg naar je werk en wilde ook weten of de werken meer geld waard zouden worden na je dood. Toen ik hem vertelde dat dit zeker het geval zal zijn, kocht hij alle 20 schilderijen".
"Maar dat is toch geweldig?" juigde de kunstenaar.
"Wat is dan het slechte nieuws?" vroeg hij twijfelachtig.
De galerie houder keek hem sip aan en zei uiteindelijk:"die man was je dokter".
Yjaxygames
K heb er ook een. De namen die ik gebruikt heb zijn Piet, Jan en Klaas, maar de mop is leuker als je hem zegt met namen van je vrienden.

Piet, Jan en Klaas waren doodgegaan, want ze hadden een auto-ongeluk niet overleefd. Ze komen aan bij de hemelpoort, en de poortwachter zegt tegen ze: 'Jullie mogen naar binnen. Maar kijk uit, je moet niet op zwarte wolkjes gaan staan. Dat brengt ongeluk.' Dus Piet, Jan en Klaas gaan de hemel in, zitten gewoon rond te hangen, en dan zegt Piet tegen Klaas: 'Weet jij waar Jan is?' en Klaas zegt: 'Nee, geen idee'. Even later komt Jan terug met een héél lelijke vrouw, ze ziet er echt niet uit. Vraagt Piet aan Jan: Hoe kom je daar nou weer aan?' zegt Jan: 'Ik ben op een zwart wolkje gestapt'. Daarna gaan ze gewoon weer wat rondhangen, en vraagt Jan aan Klaas: 'Waar is Piet?' 'Geen idee', zegt Klaas. Niet veel later komt Piet aan, met een nog lelijkere vrouw dan waar Jan mee aankwam. Dus Klaas vraagt aan Piet: 'Hoe kom je daaraan?' Zegt Piet: 'Ik ben ook op een zwart wolkje gaan staan'.
Niet veel later is Klaas opeens weg. Piet vraagt aan Jan: 'Weet jij waar Klaas is?' 'Nee, geen idee', zegt Jan. Even later komt Klaas terug met een lekker ding, mooie benen, echt perfect. Piet en Jan kijken helemaal verbijsterd en vragen: 'Hoe kom je daaraan???' Waarop de vrouw zegt: 'Ik ben op een zwart wolkje gaan staan'.
moeslimoen
dat was een goeie mop Laughing
ik heb er ook een.
Er zaten eens 99 nederlanders en 1 belg in een vliegtuig. plots viel de bodem uit het vliegtuig. Allemaal konden ze zich vasthouden aan de bagagehouders boven zich. de piloot kwam en zei, kijk, één iemand moet zich opofferen en moet springen. Die belg: ja kijk , ik ben de enige belg , ik zal me opofferen. Die nederlanders allemaal applaus en ze storten naar beneden Laughing
moeslimoen
ik ken er nog een.
Een militair wordt wegens straf, hij wedde te veel, overgeplaatst. Op zijn nieuwe kazerne meldt hij zich eerst bij zijn nieuwe commandant, die al op de hoogte was gesteld van de wedlust van de nieuwkomer. De commandant vraagt tijdens het eerste gesprek waarom hij zoveel wedde. "Gewoon, voor de lol", zegt de militair. "Ik wed met u voor honderd euro dat u een moedervlek op uw linkerbil hebt." De commandant wist heel zeker van niet en neemt gelijk de uitdaging aan. Hij staat op, laat zijn broek zakken, en inderdaad, geen vlekje te zien. De militair, eerlijk als hij is, geeft hem direct honderd euro. Even later gaat de telefoon van de commandant. Het is de vorige commandant
van de militair. Hij wilde weten of hij er al was. Glunderend vertelt de commandant dat de nieuwe militair er al is, en dat hij er zelfs al honderd euro aan heeft verdiend. Het is even stil aan de andere kant van de lijn... "Je hebt toch niet toevallig je broek laten zakken he?! Want hij heeft met ons gewed voor duizend euro dat hij je binnen vijf minuten in je blootje zou zetten!!"
Laughing
Vlien
*wijzend vingertje* er is wel een moppenforum he! Cool t t t, oeps, backseat moderating! Thehe.

Ik weet er ook nog één.

Een Amerikaan, een Duitser en een Marokaan wandelen een café binnen. Zegt de caféhouder: "Hey, da's hier geen mop he!"
Code of Ruin
Een man keert terug van een bedevaart naar Lourdes. Bij de grens wordt hem gevraagd of hij iets aan te geven heeft.
'Nee.'
'Juist. Maakt u die koffer toch maar even open.' De douanier haalt er een grote fles uit. 'Wat zit er in die fles?'
'Wijwater uit Lourdes'.
De beambte doet de kurk van de fles en ruikt aan de inhoud. 'Nou moet u me niet in de maling proberen te nemen. Er zit pure cognac in.'
Waarop de pelgrim op de knieën valt en uitroept: 'O lieve heer, dan heeft u toch een wonder laten gebeuren!'

Een boer gaat een chic restaurant binnen, zoekt een tafeltje bij het raam, knoopt zijn servet om de hals en roept de ober. De gerant fluistert de ober in het oor dat hij het boertje zo voorzichtig mogelijk aan het verstand moet brengen dat het hier op zijn zachtst gezegd niet de gewoonte is om je servet om de hals te knopen. De ober loopt naar de boer toe en vraagt allervriendelijkst: 'Wat zal het zijn meneer, knippen of scheren?'
ncp
Bejaarden Tehuis

Er zitten 3 bejaarden mannen te klagen over hun kwaaltjes.
Zegt de 70 jarige man: Ik word iedere ochtend om 7.00 uur wakker en kan pas om 8.00 uur plassen, terwijl ik altijd heel nodig moet!
Zegt de 80 jarige man: Dat is nog niks, ik word iedere ochtend om 8.00 uur wakker en moet dan heel nodig poepen, maar ik kan pas om 9.00 uur!
Zegt de 90 jarige man: Ik plas om 7.00 uur als de beste en om 8.00 uur poep ik als de beste!
Wat is dan het probleem? vragen de andere 2 bejaarden,... ...

Ik word pas om 9.00 uur wakker!
moeslimoen
Laughing ik ken er nog een. een beetje ingewikkeld maar jah.

Mijn vader en ik woonden boven een sigarenzaak en wij bezaten een televisie. Boven ons woonden een knappe weduwe en haar even knappe dochter. Zij bezaten geen televisie en kwamen daarom vaak bij ons kijken. Na een paar weken werd ik verliefd op de knappe weduwe en trouwde haar. Mijn vader werd verliefd op de knappe dochter en trouwde ook.

En toen begon de narigheid...

Daar mijn vader trouwde met de dochter van mijn vrouw, en dus ook mijn dochter, is mijn dochter thans mijn moeder. Tegelijkertijd ben ik haar vader want ik ben immers met haar moeder getrouwd. Verder is mijn vader de schoonvader van mijn vrouw, omdat ik zijn zoon ben en haar echtgenoot. Mijn vader is echter ook de schoonzoon van mijn vrouw, die tevens zijn schoondochter is omdat zij getrouwd is met mij.

Maar dat is nog niet alles...

Mijn vrouw krijgt een prachtige zoon en nu begint de ellende pas goed. Mijn zoon is allereerst mijn zoon. Goed maar hij is de broer van mijn moeder, omdat zij de dochter is van mijn vrouw en getrouwd is met mijn vader. Zodoende ben ik een neefje van mijn zoon en daardoor een neefje van mijn dochter, omdat zij een zuster van hem is. Zij, mijn moeder, die trouwens ook mijn dochter is, is dus tegelijkertijd mijn tante; en mijn vader, haar echtgenoot, is dus mijn oom. Mijn vader is tevens grootvader geworden. Zijn echtgenoot, mijn dochter, is dus grootmoeder. Mijn vader en ik zijn dus over-grootouders geworden van onze zoon.

Maar het werd nog veel en veel erger...

De jonge vrouw van mijn vader wordt moeder en haar zoon wordt mijn broer, die tevens zoon van mijn tante is en dus mijn neef. Verder is mijn eigen zoon de oom van mijn broer , omdat mijn broer een zoon is van zijn zuster. Mij vrouw is grootmoeder geworden, want de jonge zoon van mij vader is de zoon van haar dochter. Aangezien ik met haar getrouwd ben, ben ik grootvader. Let wel, grootvader van mijn broer. Aange-zien de grootvader van broer ook mijn grootvader is, ben ik dus mijn eigen grootvader!

Volgens mij hadden die knappe weduwe en haar knappe dochter beter zelf een televisie kunnen aanschaffen. Dan had het allemaal niet zover hoeven komen.
piershil
Ik ken een hele simpele en hele flauwe mop, lol Razz

Er komt een gabber bij de slager...

Zegtie:

Hebbie nog gehakt??

Die is erg leuk als je 40 glazen bier leeg hebt, haha!
James007
Vlien heeft gelijk, dicht gaat deze. Geen moppentopics alsjeblieft...
-close-

James Smile
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.