FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Webvraagjes.

Lorre
Paar vraagjes.

1- Hoe laat je nou deftig 'n MP3tje spelen op je site, zonder van die lelijke templates te moeten downloaden die eigenlijk enkel maar samples laten afspelen en je kwijlend achterlaten.

Meer dan een Now Playing-weergave, een start, stop, next en geluidsknop heb ik niet nodig o_o...

2- Hoe omzeil je een universiteitsnetwerk-firewall?
Thing is, ik kan geen muziek downloaden (P2P), ik kan niks torrenten, maar kan wel bijvoorbeeld op Anime-websites afleveringen downloaden van rond de 180 MB. I mean...hypocriet, wat :p
En eerlijk, ik kan niet zonder m'n muziek Sad

3- een password-protected intranet-achtig iets, is dat al meteen PHP?

Thx Very Happy

(even kopieren naar het engelse gedeelte.)
midimine
1.: mogelijk dat je bij het programmeren in het navolgende iets hebt:

Quote:
This is going to be a very short lesson, with only a couple of miscellaneous tidbits that you can explore further if you'd like. Neither of these items are required on the website project, but they offer an endless amount of variety and things to play with.

Soundbites
You may decide to add sound files to your final project. This is actually a very simple line of code to add, if all your readers use Internet Explorer. Unfortunately, the tag <bgsound> is not supported by any other browser. Other browsers treat audio multimedia as separate documents, downloaded and displayed by special helper applications, applets, or plug-ins.

But, if you have Internet Explorer as one of your browsers, you can try the following:

In the body of your document, add the <bgsound> tag, along with two attributes.
src="exit.wav" is going to be the name of your sound file. wav files have the capability of being readable by all browsers.
loop="2" attribute tells the browser how many times to repeat the sound file. You could also put loop="infinity", but people tend to get irritated by too much noise.
This is how your code will look: <bgsound src="exit.wav" loop="2">
You can listen to this sound file that has been added to this home page, but only if you have Internet Explorer. If you're using Netscape, Mozilla, Safari, or any other browser, the page will look just the same and you won't hear anything.

You can find lots of sound files, music and special effects at this site: http://www.wavsource.com

A word of caution about sound files: they take time to download, and in our attention deficit disordered world, if your page hasn't loaded in 17 seconds, your readers will be gone.

2.: Kan het niet via FTP transfer?

3.:How about Mambo ? http://forum.mamboserver.com/showthread.php?t=51018
Code of Ruin
Hoe een firewall te omzeilen:
Afhankelijk van de mate van beveiliging kan een firewall omzeild worden door gewoonweg instelling van je browser te veranderen.
Het kan zijn dat je wat moet sleutelen aan het register of wat bestanden verwijderen/wijzigen.
Als dat ook geen optie is, is er nog de zogenaamde http tunnel. Hiermee kun je alles doen op het internet terwijl de firewall denkt dat je 'gewoon' naar sites zit te kijken.

Een password protected intranet achtig iets is niet noodzakelijkerwijs PHP. In de meeste gevallen heeft php er niets mee te maken en is het een beveiligde verbinding. PHP is gewoon een scripting taal, in een cliënt server configuratie log je vaak in op de server met een systeem dat al in het OS is ingebed.
marocsite
Code of Ruin wrote:
Hoe een firewall te omzeilen:
Afhankelijk van de mate van beveiliging kan een firewall omzeild worden door gewoonweg instelling van je browser te veranderen.
Het kan zijn dat je wat moet sleutelen aan het register of wat bestanden verwijderen/wijzigen.
Als dat ook geen optie is, is er nog de zogenaamde http tunnel. Hiermee kun je alles doen op het internet terwijl de firewall denkt dat je 'gewoon' naar sites zit te kijken.

Een password protected intranet achtig iets is niet noodzakelijkerwijs PHP. In de meeste gevallen heeft php er niets mee te maken en is het een beveiligde verbinding. PHP is gewoon een scripting taal, in een cliënt server configuratie log je vaak in op de server met een systeem dat al in het OS is ingebed.

soow sow je weet er wel veel van ik hoor hier dingen die ik nooit gehoord heb Smile
Code of Ruin
@ Marocsite:
Dank je voor het compliment. Ik heb gewoon geluk gehad dat ik een aantal van dit soort grappen toevallig te weten kwam.
deleenheir
kan je jep2p progje niet instellen op een open poort? 80, 110, 21,...
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.