Helaas zijn de accounts verdwenen, maar ik heb nu al een PM gekregen met mijn nieuwe hosting details. Hebben jullie je account al terug? Ik wilde ook even zeggen dat ik het herstellen van Server 2 best wel snel vond. Ik heb nu alweer mijn account. Goede service hier 
Server 2 doet het weer
het is hier zeker een goede service! Bij mijn vorige host duurde het weken tot de server weer operational was, (daarom ben ik ook overgestapt, mijna ouwe host is failliet gegaan btw
) Marre.. ik heb ook al mijn account terug 
De account creators draaien nu overuren voor jullie
Kheb in de modhoek alvast een bakkie koffie gezet
Kheb in de modhoek alvast een bakkie koffie gezet
nou ik hoop dat ik hem ook snel zal trug hebben
Ik hoop dat ik hem ook snel terug zal hebben. Maar zijn de gegevens nu verloren of hebben jullie ze nog? Ik zou het alleen erg vinden als ik mijn database kwijt ben, de rest vind ik niet zo erg dat heb ik toch nog allemaal op mijn pc staan. Ik had beter af en toe een backup gemaakt van de database
. Maarja ik zou al blij zijn als ik terug hosting heb, dat is een les voor in de toekomst om af en toe een back up te maken 
Alle gegevens zijn verloren, databases, bestanden, scripts...
Dit komt omdat de oude Hard-Drive niet meer terug gezet kon worden, maar er moest een nieuwe Hard-Drive in gezet worden...
Maarja... Een nieuw begin is ook wel eens handig...
Dit komt omdat de oude Hard-Drive niet meer terug gezet kon worden, maar er moest een nieuwe Hard-Drive in gezet worden...
Maarja... Een nieuw begin is ook wel eens handig...
Jes, heb me account ook weer terug eens even kijken of ik mijn site nog bij elkaar kan harken 
Is de server nu sneller geworden? Ik heb m'n website terug geupload en ik vind dat hij nu veel sneller laad dan eerst.
Bedankt, hopelijk hebben jullie nu niet zoveel problemen.
Ik heb niet zoveel posts dus ik zal wel even moeten wachten. Ik verwacht niet dat er iemand midden in de nacht nog bezig is met activeren, by the way.
Wat doe ik dan hier? Jaloers zijn op de rest! hahah
Kus van Anouk
Wat doe ik dan hier? Jaloers zijn op de rest! hahah
Kus van Anouk
| Noukiesims2 wrote: |
| Ik heb niet zoveel posts dus ik zal wel even moeten wachten. Ik verwacht niet dat er iemand midden in de nacht nog bezig is met activeren, by the way.
Wat doe ik dan hier? Jaloers zijn op de rest! hahah Kus van Anouk |
Ze zijn toch nog midden in de nacht bezig hoor, ik heb mijn account ook nog om 1u17 gekregen.
Ik heb nu trouwens ook de nieuwe DirectAdmin
Vanochtend wakker geworden, maar weer proberen of het werkt. En "yes" mijn mail vraagt om een ander wachtwoord. Goed teken!
Mail gekregen: met de boodschap:
We regret to inform you that the server crashed due to a hard disk failure. Unfortunately the hard disk is completely corrupted causing all data to be lost. We have replaced the hard disk with a new one. Your account has been recreated and should be working again. Our sincere apologies for all problems caused.
Bummer maar even zo goed wel een verklaring, die ik snap pech gewoon
En ja dus, start all over from scratch
Nieuwe kansen!
Chappeaux voor de MODS voor hun inspanning 
We regret to inform you that the server crashed due to a hard disk failure. Unfortunately the hard disk is completely corrupted causing all data to be lost. We have replaced the hard disk with a new one. Your account has been recreated and should be working again. Our sincere apologies for all problems caused.
Bummer maar even zo goed wel een verklaring, die ik snap pech gewoon
En ja dus, start all over from scratch
Nieuwe kansen!
het is een zeer mooie nieuwe server, deze is veel beter.
check: www.mcmoes.be
check: www.mcmoes.be
En nu niet meer, de server werkt niet
Maar toch wel één pluspuntje, ik heb mijn account terug, die account creators, hebben die geen slaap nodig? Mijn account was om half 4 gemaakt door ene mathiaus.
Ik lag toen al lang en breed in bed, maar nu even to the point.
Ik hoop dat de server het snel weer doet.
Rauf
PS: Bondings, jij OWNED!!
Ik lag toen al lang en breed in bed, maar nu even to the point.
Ik hoop dat de server het snel weer doet.
Rauf
PS: Bondings, jij OWNED!!
Ik heb weer een nieuwe account maar alleen kan ik niet inloggen!
Het link werkt niet!
Het link werkt niet!
Ik had eerst nog de oude DirectAdmin, maar ondertussen heb ik ook de nieuwere versie.
Ik ben blij dat ik nog niets belangrijks had geupload naar mijn domein. Daardoor is me toch maar weer een hoop moeite bespaard gebleven. En Bondings gecomplimenteerd met de uitstekende informatievoorziening en directe, effectieve actie. Veruit de beste service die ik ooit heb gezien bij welke host dan ook. 
ooow bij mij werkt ie wel heb wel spijt dat ik geen backup had gemaakt :s
Ik heb ook geen backup gemaakt, maar ik had gelukkig wel al mijn bestanden voor mijn site nog (html bestanden, plaatjes, enz.). Dus ik hoefde ze alleen maar opnieuw te uploaden. Alleen mijn forum moest opnieuw geinstalleerd worden. Vond ik niet zo erg, want ik had een paar probleempjes die ik nu niet meer heb. Alleen al de members moeten zich opnieuw registreren.
Ik heb rond 12 uur al mijn account-details gekregen
maar ik kan niet inloggen
elke keer als ik op login klik, dan vernieuwd mijn browser de pagina gewoon
P.S. Ik heb ook geen back-up gemaakt... Ik wou net een back-up gaan maken, toen de server crashte....
Last edited by Loathing in Fear on Sun Feb 05, 2006 4:01 pm; edited 1 time in total
P.S. Ik heb ook geen back-up gemaakt... Ik wou net een back-up gaan maken, toen de server crashte....
Last edited by Loathing in Fear on Sun Feb 05, 2006 4:01 pm; edited 1 time in total
Ahhh dat is wrang Loathing!
Ik hoop maar dat je niet zoveel dingen kwijt bent!
Mijn website doet het weer helemaal. Ik was alleen een stel html files kwijt, maar die stonden gelukkig op mijn pc! Dus ik blij.
Alles werkt weer en DirectAdmin ziet er trouwens toppie uit!!
Ga maar kijken op www.noukiesims2.net als je interesse hebt voor The Sims 2 (maar anders slaat die hele site nergens op haha!)
Kuss van Anouk
Ik hoop maar dat je niet zoveel dingen kwijt bent!
Mijn website doet het weer helemaal. Ik was alleen een stel html files kwijt, maar die stonden gelukkig op mijn pc! Dus ik blij.
Alles werkt weer en DirectAdmin ziet er trouwens toppie uit!!
Ga maar kijken op www.noukiesims2.net als je interesse hebt voor The Sims 2 (maar anders slaat die hele site nergens op haha!)
Kuss van Anouk
| Loathing in Fear wrote: |
| Ik heb rond 12 uur al mijn account-details gekregen P.S. Ik heb ook geen back-up gemaakt... Ik wou net een back-up gaan maken, toen de server crashte.... |
Daar had ik eerst ook last van. Ik weet niet of jij zo dom bent als mij maar ik gebruikte het oude wachtwoord weer

Whaha! Nee, dat probleem had ik niet, maar het klinkt wel als een probleempje wat ik ook zou kunnen hebben
Maar bij mij vernieuwde hij de pagina gewoon,
het probleem is nu trouwens opgelost
Maar bij mij vernieuwde hij de pagina gewoon,
het probleem is nu trouwens opgelost
Voorheen was de host niet super stabiel heb ik gemerkt, af en toe niet bereikbaar.
Supper goed dat na de crash alles weer zo snel draait, en ik hoop (ook zeker voor jullie, is een hoop extra werk) dat alle problemen zijn opgelost.
Bedankt voor de snelle service, en ik hoop dat alle aangeboden features zo blijven onder deze condities.
Keep up the good work!
Misschien trouwens een tip om ergens (misschien bij de welkomsmail) er bij te schrijven dat het voor iedereen raadzaam is al zijn gehoste bestanden als back-up op zijn eigen PC te houden? Ik neem aan dat de meeste mensen dat wel doen, maar jullie kunnen ook onmogelijk hiervoor aansprakelijk worden gesteld, zeker aangezien de host gratis is.
Grz. Joe.
Supper goed dat na de crash alles weer zo snel draait, en ik hoop (ook zeker voor jullie, is een hoop extra werk) dat alle problemen zijn opgelost.
Bedankt voor de snelle service, en ik hoop dat alle aangeboden features zo blijven onder deze condities.
Keep up the good work!
Misschien trouwens een tip om ergens (misschien bij de welkomsmail) er bij te schrijven dat het voor iedereen raadzaam is al zijn gehoste bestanden als back-up op zijn eigen PC te houden? Ik neem aan dat de meeste mensen dat wel doen, maar jullie kunnen ook onmogelijk hiervoor aansprakelijk worden gesteld, zeker aangezien de host gratis is.
Grz. Joe.
ben heel blij dat de server terug online is. spijtig van de gegevens die weg zijn (zeker i de database) maar eigenlijk moet het een les wezen hé!
backuppen die database en dan heb je geen problemen:p
heb het ook niet gedaan mar ik ga er nu wel voor zorgen dat ik backups neem van alles want ben heel wat uren werk kwijt en ik mag opnieuw beginnen:s
hetgeen mij een beetje raar lijkt is waarom dat de webmasters die nieuwe directadmin er nog niet op hebben gestoken! ze moesten tog alles opnieuw instaleren. het is niet de bedoeling om op de kap de zitten van de webmasters, ik vindt dat ze dat prachtig hebben gedaan in zo een korte tijd! dikke pluim voor de admins
grtz
backuppen die database en dan heb je geen problemen:p
heb het ook niet gedaan mar ik ga er nu wel voor zorgen dat ik backups neem van alles want ben heel wat uren werk kwijt en ik mag opnieuw beginnen:s
hetgeen mij een beetje raar lijkt is waarom dat de webmasters die nieuwe directadmin er nog niet op hebben gestoken! ze moesten tog alles opnieuw instaleren. het is niet de bedoeling om op de kap de zitten van de webmasters, ik vindt dat ze dat prachtig hebben gedaan in zo een korte tijd! dikke pluim voor de admins
grtz
De server is compleet nieuw aangezien juist voor de crash alles behalve de harde schijf vervangen was. Jammer genoeg was die juist het probleem en nu steekt er een nieuwe harde schijf in. De oude ook, maar hij reageert gewoon niet, dus vermoed ik dat we hem wel na een tijdje eruit gaan halen.
Over de snelheid van de server kan ik geen uitspraken doen, maar op dit moment staan er in ieder geval veel minder websites op en ze werken nog niet allemaal volkomen vermoed ik. Voor de crash was er iets raars gaande met de server, waarschijnlijk doordat er al problemen met de harde schijf waren. Er zit nu ook iets meer geheugen en een snellere processor in.
Ik zal het zeker meer benadrukken dat alle belangrijke data een kopie moet bestaan. Het stond al in de tos, maar ik zal het wat meer benadrukken, ook in de welkomst pm. Ik moet bekennen dat ik ook niet verwachtte dat zoiets zou kunnen gebeuren. Ik zal in het vervolg proberen om een automatisch backup systeem te installeren, maar kan niets garanderen. Een eigen backup blijft natuurlijk altijd nodig.
Over de snelheid van de server kan ik geen uitspraken doen, maar op dit moment staan er in ieder geval veel minder websites op en ze werken nog niet allemaal volkomen vermoed ik. Voor de crash was er iets raars gaande met de server, waarschijnlijk doordat er al problemen met de harde schijf waren. Er zit nu ook iets meer geheugen en een snellere processor in.
Ik zal het zeker meer benadrukken dat alle belangrijke data een kopie moet bestaan. Het stond al in de tos, maar ik zal het wat meer benadrukken, ook in de welkomst pm. Ik moet bekennen dat ik ook niet verwachtte dat zoiets zou kunnen gebeuren. Ik zal in het vervolg proberen om een automatisch backup systeem te installeren, maar kan niets garanderen. Een eigen backup blijft natuurlijk altijd nodig.
beste admin,
ik vind dat je een heel goed werk hebt verricht! men post hierboven was niet aanvallend bedoelt! zeker niet! maar het was gewoon iets waarop ik niet had gerekend ( de crash ) en iets dat ik beter had gedaan! maar er zijn geen problemen, khad bijna nog alles op men schijf staan en hierdoor werd alle schade beperkt!
een grote pluim voor jou
grtz
ik vind dat je een heel goed werk hebt verricht! men post hierboven was niet aanvallend bedoelt! zeker niet! maar het was gewoon iets waarop ik niet had gerekend ( de crash ) en iets dat ik beter had gedaan! maar er zijn geen problemen, khad bijna nog alles op men schijf staan en hierdoor werd alle schade beperkt!
een grote pluim voor jou
grtz
Het was inderdaad balen dat mijn hele website is weggevaagd en ook nog exra balen dat ik nog geen backup heb gemaakt. Laat dit maar weer eens een belangrijke les voor ons zijn dat backuppen van je site een wezenlijk onderdeel moet zijn van je site onderhoud.
Ik had binnen twee dagen weer mijn nieuwe accountgegevens, dus wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen dat dat wel goed geregeld is.
Voor de toekomst maar hopen dat dit soort major problems niet meer zo vaak de kop op steken.
Succes in ieder geval.....
Ik had binnen twee dagen weer mijn nieuwe accountgegevens, dus wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen dat dat wel goed geregeld is.
Voor de toekomst maar hopen dat dit soort major problems niet meer zo vaak de kop op steken.
Succes in ieder geval.....
Ben ik even blij dat ik mijn gegevens nog niet gewist had
Hoef alleen alles nog een keer up-te-loaden of te uploaden, weet niet hoe je dat schrijft
Het is wel 125 MB maar beter dan alles opnieuw te maken...ufff!
Nu inderdaad even kijken hoe die server het doet. En of de snelheid goed is...en of er minder uitval is dan voorheen. Ik kreeg namelijk best vaak commentaar van mensen dat mijn website niet te bereiken was voor een aantal dagen....
Hoef alleen alles nog een keer up-te-loaden of te uploaden, weet niet hoe je dat schrijft
Het is wel 125 MB maar beter dan alles opnieuw te maken...ufff!
Nu inderdaad even kijken hoe die server het doet. En of de snelheid goed is...en of er minder uitval is dan voorheen. Ik kreeg namelijk best vaak commentaar van mensen dat mijn website niet te bereiken was voor een aantal dagen....
is het mogelijk dat server 2 op dit moment problemen heeft?
want ik kan momenteel niet op men site:s
grtz
want ik kan momenteel niet op men site:s
grtz
Volgens mij ook, mijn site is ook niet bereikbaar. Maar er staat geen announcement...
kan maar voor heel even zijn!
wel raar is dat de ftp server nog perfect gaat, heb er nog iets opgezet en hij gaf geen fout dusja:s
ik zou het niet weten!
grtz
wel raar is dat de ftp server nog perfect gaat, heb er nog iets opgezet en hij gaf geen fout dusja:s
ik zou het niet weten!
grtz
Ik kom er ook niet op
FTP en directadmin doen het wel maar dit is net zo een probleem als eerst voor de hele data wis. De site doet het niet maar de FTP wel
Hoop dat dit word aangepast want dit is niks
FTP en directadmin doen het wel maar dit is net zo een probleem als eerst voor de hele data wis. De site doet het niet maar de FTP wel
Hoop dat dit word aangepast want dit is niks