FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Server

marocsite
Ik weet dat de server plat ligt enzo maar ik had nog effe gelezen, en ik zag dat ze waarschijnlijk alle data niet zouden terug halen. dus dat betekent dat me php-nuke pleiten is waar ik zo lang mee bezig ben geweest?? :s en ook staat er bij die vermelde link bij de "onder werp van website werkt niet meer " dat het 1 dag zou duren maar het duurt nu al langer dan een dag Sad kan ik hierop antwoord krijgen
Lady Elensar
Heb je het Announcements and Rules forum gelezen? Stond daar het antwoord in? Niet? Nou, dan weten wij het ook niet hoor.

Ik heb een aantal posts gelezen, en wat ik er van begrepen heb is dat er nog wel gegevens zijn, maar dat het alleen niet makkelijk is om het over te plaatsen, omdat er meer dan alleen gegevens over geplaatst moet worden.

Je zult gewoon geduld moeten hebben. Ze doen hun best. Smile Zij willen ook het beste voor iedereen.
Loathing in Fear
Lees de announcements nog eens goed door, bondings zei dat het hardware installeren misschien wel een dag zou kunnen duren, en dan nog ongeveer een dag voor de software en files van alle accounts over te zetten...
Ze hebben alle hardware vervangen, behalve de hard-disk, dus ik denk wel dat de meeste bestanden er nog op zitten Wink
marocsite
Loathing in Fear wrote:
Lees de announcements nog eens goed door, bondings zei dat het hardware installeren misschien wel een dag zou kunnen duren, en dan nog ongeveer een dag voor de software en files van alle accounts over te zetten...
Ze hebben alle hardware vervangen, behalve de hard-disk, dus ik denk wel dat de meeste bestanden er nog op zitten Wink

ik wil niet iritant doen maar het is nu al wel lnag bezig en bondings zij volgens mij dat er een kans is dat er gegevens terug zouden komen maar dat het neit zeker was en toen ik naar de posts ging kijken zag ik allemaal berichten over mensen die bondings voor een backup smeekte etc
Arnie
Wacht nou maar gewoon. Niemand hier kan je meer vertellen dan in het officiele topic staat. Of denk je soms dat ze de Nederlanders wel vertellen wat ze weten en de rest van het forum niet?

Dat andere mensen om backups smeken zegt niks over de kans op dataherstel. Zij weten ook niks meer dan je uit dat topic kan halen. En daarin staat dat als het goed is alles behouden zou moeten zijn, maar dat dat niet zeker is.
Bondings
Op het moment is het besturingssysteem en DirectAdmin al een tijdje geïnstalleerd. Alles lijkt goed te werken, behalve Apache(webserver), maar dat is waarschijnlijk maar een klein syntaxfoutje. Dus op dat vlak is alles wel ok.

Daarentegen steekt enkel de nieuwe harde schijf in de server. Ik weet niet wat met de oude gebeurd is, maar de techniekers zijn gecontacteerd en zouden de oude harde schijf er weer moeten bijsteken.

In ieder geval, op het moment kan ik enkel wachten tot ze me iets melden, als ik meer nieuws heb zal ik het wel posten in het Engelstalige topic.
Loathing in Fear
Bondings wrote:
Daarentegen steekt enkel de nieuwe harde schijf in de server. Ik weet niet wat met de oude gebeurd is, maar de techniekers zijn gecontacteerd en zouden de oude harde schijf er weer moeten bijsteken.

Als ik het goed begrijp zullen er dus 2 harde schijven in komen te zitten...?
Of vervangen ze die nieuwe harde schijf weer met de oude? Confused

Dus eigenlijk... als alles goed blijkt te werken, en het besturing systeem, en DirectAdmin al geinstalleerd zijn... dan zal het toch niet meer zo lang gaan duren, of toch nog wel (aangezien de rest van de hardware nog geinstalleerd moet worden)
James007
Nu is het gewoon spannend of de tweede harddisk er nog is of niet... Sad
Bondings
Ja, volgens mij was het de bedoeling dat de oude harde schijf er bleef inzitten totdat de data gerecupereerd was. Of anders dat ik voor 2 harde schijfen zou betalen voor een maand of zo.

En nu juist is Apache terug gecompileerd en het blijkt te werken. Ik heb nog niet alle andere services compleet getest, maar die lijken te werken. Van hardware is ook alles in orde/aan het werken.

Het is dus gewoon nog wachten totdat ze de oude harde schijf er weer instoppen, hopelijk met alle data erin.
marocsite
haha het maakt me eigenlijk al niet mer uit als ik maar me site weer online kan krijgen want zo verlies ik bezoekers :d
deedee
Volgens de laatste ontwikkelingen komt er dus niets meer terug?
Zo ziet de post van Bondings in het Engelstalige topic eruit... Of heb ik verkeerd gelezen?

Graag even antwoord, want mijn .frih.net domein doet het niet en de config ook niet.
Arnie
Frihost doet het weer maar alle data is verloren. Daar komt het op neer.
James007
We hebben Bondings nog net uit de servermachine kunnen trekken voor de machine ontplofte...

(grapje eigenlijk mag hij daar niet binnen Very Happy is ook in America dus Razz )
Rauf
HUH??

Ik kan op de inlogsite komen, dat is dus het gedeelte waar je je username en password moet invullen, maar nu typ ik mijn wachtwoord daarin maar werkt het niet, heeft dit iets te maken met dat alle data verloren is gegaan?
En houd dat dan ook in dat je account ook "kwijt" is?

Edit:// Whoops, heb dat topic eronder niet gezien. Sorry Sad
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.