FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Gratis .info domeinnaam!!

Loathing in Fear
Ja mensen!! het is weer die tijd van het jaar!!!
Ik heb net uitgevonden dat 1and1.com Gratis .info Domeinnamen weggeeft!!! (voor een jaar) Very Happy
Yjaxygames
En wanneer doen ze .net of .com domeinen???
Loathing in Fear
Dit jaar in ieder geval niet Wink Misschien volgend jaar Very Happy
j0zman
Maar je moet er wel een pakket bij aanschaffen...Die dus niet gratis is.
marocsite
haha feli maar .info is ook niet egt goed wel beter dan .nl.tt of tk maar .nl/.com is het best denk ik
Lady Elensar
Kom op, ga nou niet spammen. Ander kan ik dit topic ook nog gaan sluiten.

En over dat gratis domein.. Ik weet niet zeker of dat wel gratis is hoor..

Dit staat er in de payment policy:
Quote:
Free .info Domain Offer
.info domain offer is available with new package orders only. Offer not applicable to internal or external domain transfers.
Limit 5 domains per customer, household, mailing address, or e-mail address.
Offer applies to one years' registration of ordered .info domains. After one year, customer will be billed at standard 1&1 domain rate.
Note to Affiliates: free .info domain names may not be eligible for commission.

En dan staat er ook nog dit:
Quote:
Please note: The services at 1and1.com are only available to residents of the U.S. and Canada. Residents of the U.K. can join at http://1and1.co.uk.

Dus wij kunnen helemaal niet zo'n domein krijgen, als ik het goed heb. Neutral
Loathing in Fear
1. Je kan een .info domeinnaam aanvragen (gratis, dus NIET betaald) het staat ergens aan de linkerkant

2. Ik heb familie in amerika, dus ik zou het wel kunnen aanvragen...Confused Maar ik kwam er ook net pas achter dat je in amerika / canada moet wonen...
Wink (sorry peeps)

Maar, idd... .info staat niet zo goed Confused... het is over het algemeen wel betaald,
maar ik vind het niet zo goed staan als .tk / .nl.tt / .be (kan niet meer aangevraagd worden)
Dus... misschien zou het toch nog wat beter zijn, als je dit topic closed... om spamz0r te voorkomen Wink

-close-
marocsite
Hoezo spamman?? kijk een forum is er om vooral over dingen te babelen mee praten wat te weten komen voor zover ik weet is dat bij iedere forum. ik weet dat deze forum er wat van afdwaalt door de puntentelling
maar ik vind dat zo`n bericht als die ik hierboven had geplaatst wel zou mogen jullie zien spam als korte berichten heb nooit veel te zeggen dus houd het kort ikka ook wel een bericht van 2 meter typen met alemaal onzin erin. maar ik heb daar alleen me menig gebruikt Wink

PS: is de punten telling strenger geworden ?? want ik krijg nu minder punten per post als ik het goed heb
Lady Elensar
Marocsite, het ging niet zozeer over jouw bericht, want het 2e en 3e bericht gingen niet over een .info domein. En zelfs kilometers lange berichten kunnen spam zijn. Dat ligt er maar net aan wat er in staat.

En wat betreft de puntentelling, die is inderdaad veranderd, maar dat is al zowat 2 weken zo volgensmij. Er is een topic over gemaakt. Moet je maar even zoeken. In het Announcements en Rules forum staat het ook wel aangegeven. Smile
Loathing in Fear
Ja, de puntentelling is inderdaad ietsje strenger geworden, je krijgt nu niet meer automatisch 1 punt per bericht (maakt niet uit hoe groot) maar, je begint gewoon bij de 0... De maximale punten zijn wel omhoog gegaan, je kan nu 3 punten halen i.p.v. 2...

Ik heb een .info domein aangevraagt, maar ik denk toch dat ik bij mijn .be blijf... ik vind het zelf beter staan dan .info Wink
James007
Krik krak
-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.