FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Ogame

Frosty
Wie van jullie speelt Ogame op www.ogame.nl en vinden jullie het leuk

Ogame is een spel op het internet, wat zich afspeelt in de ruimte/ toekomst persoonlijk vind ik het heel leuk (ben eigenlijk verslaafd Razz) alleen op het begin is het nogal lastig maar daarna is het vele malen makkelijker.

Voor meer informatie kan je het beste gaan naar: http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/
Yjaxygames
bestaat er niet al een topic over Ogame?
Frosty
Ja, maar in deze topic word wat meer uitgelegd Very Happy
Christo
Ogame, tja ik speel het niet maar allemaal anderen bij ons op school wel. Beetje raar spel je drukt op vorige en je kan van wat die gast net voor je heeft ge'ogamet allemaal weer verpesten.

Vind het ook niet een geweldig spel.
Maximus
yup ik speel t Very Happy
welk universum zit je?
hoeveel punten etc etc
Ik zit in UNI 3 , ik heet daar Maximus en heb ongeveer 5000 punten
rvec
ik zit ook in 3 heet cs rvec en heb ongeveer 12k punten
Yjaxygames
Ik zit in universum 4. Het probleem met het spel is alleen dat ik niet weet wanneer mijn vloot sterk genoeg is.
Loathing in Fear
Ik zit ook in Universum 4, maar ik vond het na een uurtje of twee alweer saai worden... dus nu ben ik gestopt Smile
Maximus
dat kan je wel weten hoor Smile
dan moet je even naar het forum gaan, programma's en dan de Speedsim downloaden , dat is een gevechtsimulator waarbij je simpelweg je vloot van jou en je tegenstander invult + alle bijbehorende en hij rekent de uitslag voor je uit
Lady Elensar
Er bestaat al een topic over Ogame, waar naar mijn idee ook aardig wat uitgelegd is. En daar kan altijd meer gevraagd en uitgelegd worden. Dit is een beetje dubbelop dus.

Ogame: http://www.frihost.com/forums/vt-23188.html

-close-