FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Accepteren

j0zman
Het kan zijn dat ik gewoon kippig ben, maar ik kan nergens vinden hoe lang de acceptatie van een hosting aanvraag duurt? Ik heb het vorige week woensdag aangevraagd en het is inmiddels donderdag. Als ik niet geaccepteerd word, dan zou ik dat ook graag horen.

Ik heb de zoekoptie gebruikt, maar het is teveel om door te zoeken.
Kan iemand mij helpen door het antwoord te geven op mijn vraag?

Alvast bedankt.
GamingParadise
Je krijgt een berichtje op Frihost of je aanvraag geaccepteerd of geweigerd is.
j0zman
Dat was mij inmiddels wel duidelijk. Maar hoe lang duurt nou zoiets voor je zo'n berichtje krijgt? (En zeg nu niet; "Wacht maar af, komt vanzelf").

Een indicatie ben ik al blij mee.
Timonator
Nou ik heb laatst aangevraagd en ik had de dag erna een bericht in mijn frih message box dat ik geaccepteerd was dus dat was in een dag.
rvec
het is nu veel drukker en er zijn veel mensen die de laatste tijd een aanvraag hebben gedaan. Dus het kan best wat langer duren maar binnen 2 weken zal het wel klaar zijn. James007 zal het wel zeker weten?
BCP88
Ik heb ook 2 weken moeten wachten voor ik de hosting kreeg. Ik dacht ook al dat er iets mis was maar ze hebben heel veel aanvragen waardoor het wat langer kan duren.
SBrian
ik had het ook redelijk snel... maar ongeveer 2 weken kan het toch wel duren Very Happy geef tog nie... Wink
Hoogeveense RAT
Ik had mijn hosting binnen vijf minuten binnen, maar toen bestond FriHost ook nog niet zo lang en was het dus ook niet zo druk. Very Happy
Reyntjensw
toen ik mijn hosting aanvroeg had ik het binnen de 2 dagen!
en ook op de normale manier, met een pm in je inbox met alle info van servers, uw url enz

grtz
Christo
Ik kreeg ook snel antwoord maar mijne was eerst 2x afgekeurd Think
Maar toen daarna werd hij goedgekeurd en kreeg ik ook alle info met een pm Angel
Loathing in Fear
Dat aanvraag gebeuren duurt ongeveer:
1 minuut tot 1 week, maar omdat het de laatste tijd steeds drukker word, kan het zijn dat de wachttijden veel langer gaan duren...
Maximus
ik had hem ongeveer na 1 dag
v-d-online
Ik had hem ook pas na een week ongeveer.. kan even duren, maar houd je berichten in de gaten Very Happy
Yjaxygames
Weer zo'n topic over hosting... al die vragen zijn al 10 keer gevraagd.
Loathing in Fear
het begint best wel irritant te worden ja... als alle mensen nou eens zouden gaan zoeken dan, zullen er heel wat minder topics komen in dit forum...Confused
j0zman
Als er nou eens geen 293949483838383 topics zijn dan is het zoeken idd makkelijker. Ik heb echt gezocht in Announcements, de FAQ en zoekfunctie. Maar de zoekfunctie is geen doen Wink.

Dus vertel mij niet dat ik geen moeite heb gedaan.
Ben zelf Admin op vele (grote) forums en weet hoe irritant dit kan zijn.
Lady Elensar
Conclusie: De tijd tot het accepteren van je aanvraag op hosting kan verschillen van 5 minuten tot 2 weken.

Er is al eerder naar gevraagt hoe lang het duurt voordat je hosting geaccepteerd wordt, en daar werd op geantwoord dat het er maar net aan ligt hoe druk het is. Er kan dus geen exacte tijd aangegeven worden. Je zult dus gewoon geduld moeten hebben. Smile
j0zman
Ok, nou dat is wat ik wou weten.

Bedankt.
Noukiesims2
Maar waarop wordt je applicatie dan afgewezen? (Ik ben wel aangenomen, daar niet van Wink ) Behalve natuurlijk het T.O.S.

Net zo spannend als solliciteren op een baantje dat je leuk vindt Smile