FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Voetbal - Gatorade cup

Wie wint de gatorade cup?
PSV
47%
 47%  [ 8 ]
Ajax
35%
 35%  [ 6 ]
Roda JC
5%
 5%  [ 1 ]
AZ
5%
 5%  [ 1 ]
Heerenveen
5%
 5%  [ 1 ]
Total Votes : 17

GamingParadise
Wie denken jullie wie de Gatorade cup gaat winnen:

1) PSV
2) Ajax
3) Roda JC
4) AZ
5) Heerenveen
marocsite
Niet dat ik voor psv ben ofzooo maar psv is tog denk ik wel de winnaar ze zijn egt wel goed en spelen beter dan de teams hieronder aangegeven
GamingParadise
marocsite wrote:
Niet dat ik voor psv ben ofzooo maar psv is tog denk ik wel de winnaar ze zijn egt wel goed en spelen beter dan de teams hieronder aangegeven

Ja PSV heeft een goed team, maar je weet nooit of Ajax nog een goede Comeback krijgt maar je zag gisteren wel dat PSV het nog bijna weggaf in de laatste minuten, maarja dat is maar 1 wedstrijdm dat ze het bijna weggaven, maar PSV heeft zeker wel een goede kans op het Kampioenschap in de Eredivisie en de Gatorade Cup dus een grote kans dat ze wéér de dubbel pakken, maar wie weet.... Ajax heeft ook nog altijd een grote kans, ik vind het wel verassend dat Feyenoord er al uit ligt dat is wel erg ondermaats Confused Maarja Ajax presteert ook ondermaats in de Eredivisie maar wie weet hoe ze in de beker presteren, dat is ook vaak met clubs, dat ze goedi n de champions league presteren maar echt diep ondermaats in hun divisie
marocsite
GamingParadise wrote:
marocsite wrote:

Ja PSV heeft een goed team, maar je weet nooit of Ajax nog een goede Comeback krijgt maar je zag gisteren wel dat PSV het nog bijna weggaf in de laatste minuten, maarja dat is maar 1 wedstrijdm dat ze het bijna weggaven, maar PSV heeft zeker wel een goede kans op het Kampioenschap in de Eredivisie en de Gatorade Cup dus een grote kans dat ze wéér de dubbel pakken, maar wie weet.... Ajax heeft ook nog altijd een grote kans, ik vind het wel verassend dat Feyenoord er al uit ligt dat is wel erg ondermaats Confused Maarja Ajax presteert ook ondermaats in de Eredivisie maar wie weet hoe ze in de beker presteren, dat is ook vaak met clubs, dat ze goedi n de champions league presteren maar echt diep ondermaats in hun divisie

haha ajax is enit beter dan psv ajax is neit meer wat het was ik weet nog van vroeger dat ajax een top team had dat is neit meer zo een soort van comback kun je neit meer dan van dromen dat is cker of stam ajax gaat redden nee die gast is al bejaard Wink
GamingParadise
marocsite wrote:
GamingParadise wrote:
marocsite wrote:

haha ajax is enit beter dan psv ajax is neit meer wat het was ik weet nog van vroeger dat ajax een top team had dat is neit meer zo een soort van comback kun je neit meer dan van dromen dat is cker of stam ajax gaat redden nee die gast is al bejaard Wink

Kijk ik zeg ook niet dat Ajax beter is dan PSV maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren in de competitie EN de Gatorade cup, Roda JC die van Feyenoord wint Question Dat was ook best wel een verassing alhoewel Roda wel een redelijk team heeft, en Stam komt pas aan het einde van het seizoen, dus waarom zou hij dan dit seizoen of de gatorade cup kunnen redden, dit seizoen is voor ajax om op te bouwen gast....
Ze hebben veel spelers verloren, ze moeten nog opnieuw opbouwen dat duurt een tijdje, Stam is een goede speler ja, ook al mag je spelers niet vergelijken het is een soort cocu die naar PSV terugkeert, maar dan Stam die naar Ajax gaat, ook al is het niet te vergelijken.
Maarja Heerenveen heeft een redelijk team, maar Samaras en Huntelaar weg dat is wel jammer voor heerenveen maar ze hebben iig wel een nieuwe spits gehaald, dus je ziet vanavond wel heerenveen - ajax, wie weet wie wint alles kan gebeuren in de Gatorade Cup Laughing
wanroij
Ik zeg PSV wint de Cup, ik ben voor PSV maar ik denk ook dat we de meest constante verdediging hebben.. We moeten wel veel hebben van cocu want toen hij eruit ging was het zeer slecht..

Gister op het eind lieten we ze even aan de overwinning ruiken maar niet laten winnen.. Laughing

PSV WINT DE BEKER
GamingParadise
wanroij wrote:
Ik zeg PSV wint de Cup, ik ben voor PSV maar ik denk ook dat we de meest constante verdediging hebben.. We moeten wel veel hebben van cocu want toen hij eruit ging was het zeer slecht..

Gister op het eind lieten we ze even aan de overwinning ruiken maar niet laten winnen.. Laughing

PSV WINT DE BEKER

Cocu is wel de motor bij PSV ja, PSV heeft wel een constante verdediging alhoewel Alex af en toe nog wat belangrijke foutjes wilt maken, maar is maar zelden, zoals ik al zei heeft PSV een hele grote kans om de beker te winnen ja.
Hoogeveense RAT
Ik denk dat PSV de grootste kans maakt. Gewoon het beste team. Daarnaast kunnen zij het zich permiteren door slechter te spelen dan hun tegenstander en toch te winnenm getuige de wedstrijd van gisteren in groningen.

Zelf geef ik Heerenveen ook een kans op de zege, want ondanks het vertrek van de twee spitsen, is het toch nog een sterk team.
keempe
Hoogeveense RAT wrote:
Ik denk dat PSV de grootste kans maakt. Gewoon het beste team. Daarnaast kunnen zij het zich permiteren door slechter te spelen dan hun tegenstander en toch te winnenm getuige de wedstrijd van gisteren in groningen.

Zelf geef ik Heerenveen ook een kans op de zege, want ondanks het vertrek van de twee spitsen, is het toch nog een sterk team.

Ik denk dat het zal gaan tussen PSV en AZ,
PSV heeft wel het beste team... maar AZ heeft denk ik de meeste wilskracht om te winnen, maar we zullen zien elke wedstrijd moet gespeeld worden.. ook maakt heerenveen een goede kans denk ik
Yjaxygames
Ik weet niet wie de cup zal winnen. Ik haat die naam...Gatorade Cup... Bah...
Loathing in Fear
Zoals Yjax al zei, ik vind het ook een ongelooflijk slechte naam!

Ik denk toch dat psv gaat winnen... ze spelen echt heel erg goed de laatste tijd...
wanroij
keempe wrote:
ook maakt heerenveen een goede kans denk ik

Heerenveen zit niet meer in de beker Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
moeslimoen
ik denk ook dat PSV zal winnen Smile
ze staan al eerste in de eredievisie.
ik denk dat ze in de finale komen met AZ.
wanroij
moeslimoen wrote:
ik denk ook dat PSV zal winnen Smile
ze staan al eerste in de eredievisie.
ik denk dat ze in de finale komen met AZ.

PSV moet in de halve finale al tegen AZ

Zou knap zijn als ze ook in de finale tegen AZ zouden moeten
keempe
wanroij wrote:
keempe wrote:
ook maakt heerenveen een goede kans denk ik

Heerenveen zit niet meer in de beker Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

oh? spijtig ja sorry ik ben belg en volg jullie competitie wel maar beker niet Smile
maja dan zal het psv of az wel worden...
hun duel in de halve finale zou dus wel eens beslissend kunnen zijn
mvg keemp
traxion
keempe wrote:
heerenveen zit niet meer in de beker Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

oh? spijtig ja sorry ik ben belg en volg jullie competitie wel maar beker niet Smile
mvg keemp[/quote]

psv speel heel erg goed en az ook. maar az die moet het hebben van hun techniek, psv die kan ook voetballen op wilskracht (psv roda 0-2 na 5 min einduitslag 3-2)
psv die heeft meerdere speciale krachten. gomes, alex en oojer. daarna cocu op het middenveld. dan hebben wij Kone en farfan 2 tot spitse. en natuurlijk jan vennegoor of hesselink. een hele goede spits

volgens mij is psv beter en stabiler dan az.

az is nou op 5 punten achter psv en feynoord 3 punten.
dus het zou mooit zijn als psv dit jaar weer de dubbel kan pakken.
keempe
traxion wrote:
keempe wrote:
heerenveen zit niet meer in de beker Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

mvg keemp

psv speel heel erg goed en az ook. maar az die moet het hebben van hun techniek, psv die kan ook voetballen op wilskracht (psv roda 0-2 na 5 min einduitslag 3-2)
psv die heeft meerdere speciale krachten. gomes, alex en oojer. daarna cocu op het middenveld. dan hebben wij Kone en farfan 2 tot spitse. en natuurlijk jan vennegoor of hesselink. een hele goede spits

volgens mij is psv beter en stabiler dan az.

az is nou op 5 punten achter psv en feynoord 3 punten.
dus het zou mooit zijn als psv dit jaar weer de dubbel kan pakken.[/quote]
PSV is op papier inderdaag beter dan AZ en het zou logisch zijn moesten ze de dubbel weer pakken, maar ik zeg het je pasop voor de underdog (AZ in dit geval) zo'n ploegen zijn niet in te schatten en zeker niet te onderschatten er kan vanalles gebeuren.
piershil
De biercup vond ik al een rot naam, haha, maar de gatorade cup is helemaal geen gehoor...

Ik denk dat RODA de cup gaat winnen omdat zulke ploegen hele goede outsiders zijn! ajax kun je op dit moment ook als outsider zien maar ik denk toch dat AZ en RODA de betse kansen hebben.

Outsiders zijn cupfighters, vergeet dat niet he Smile
GamingParadise
Ik denk dat:

PSV wint van AZ
Ajax wint van Roda JC

Finale dus PSV - Ajax

Tja en dan moet het maar uitwijzen Very Happy je weet maar nooit.
piershil
GamingParadise wrote:
Ik denk dat:

PSV wint van AZ
Ajax wint van Roda JC

Finale dus PSV - Ajax

Sja, je gaat er dus vanuit dat de op papier betere ploegen van de op papier kleinere ploegen winnen.

Maar met bekervoetbal is alles mogelijk dus ik blijf bij AZ-RODA!
keempe
piershil wrote:
GamingParadise wrote:
Ik denk dat:

PSV wint van AZ
Ajax wint van Roda JC

Finale dus PSV - Ajax

Sja, je gaat er dus vanuit dat de op papier betere ploegen van de op papier kleinere ploegen winnen.

Maar met bekervoetbal is alles mogelijk dus ik blijf bij AZ-RODA!

jup ben ik volledig mee eens ik denk ook dat AZ wel zal winnen van PSV...
Hoogeveense RAT
Dat PSV van AZ verliest denk ik niet. Thuis is PSV gewoon onverslaanbaar. Sinds 18 dec. 2004 heeft PSV nooit meer vloren thuis. Ook niet in de champions league.

Dat Ajax er wel eens uit zou kunnen vliegen tegen Roda JC denk ik ook. Ajax is thuis nemlijk niet zo sterk en Roda JC gaat steeds beter draaien. Ik houd het op PSV - Roda JC in de finale. En dan wint PSV denk ik.
Yjaxygames
Hoogeveense RAT wrote:
Dat PSV van AZ verliest denk ik niet. Thuis is PSV gewoon onverslaanbaar. Sinds 18 dec. 2004 heeft PSV nooit meer vloren thuis. Ook niet in de champions league.

Dat Ajax er wel eens uit zou kunnen vliegen tegen Roda JC denk ik ook. Ajax is thuis nemlijk niet zo sterk en Roda JC gaat steeds beter draaien. Ik houd het op PSV - Roda JC in de finale. En dan wint PSV denk ik.

Ajax speelt sowieso niet zo goed.
Klaasie
Heerenveen gaat winnen!!!
wanroij
Klaasie wrote:
Heerenveen gaat winnen!!!

Zoals hierboven al ergens staat zit heerenveen niet meer in de beker..... Jammer voor je.... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
De_Luis
Als je de huidige stand bekijkt lijkt PSV-Ajax de meest logische affiche voor de finale, al zie ik het nog wel gebeuren dat AZ in Eindhoven wint. Het is nog de enige kans op een fysieke prijs voor AZ dit seizoen en PSV geeft normaliter niet zo veel om de beker. Mocht het wel gewoon in de finale geraken, dan krijg je de vreemde situatie dat het al weken vrij is als kampioen en dan nog een bekerfinale moet spelen in mei.
Klas2a
Oké, je mag me verbeteren als ik er helemaal naast zit, maar Huntelaar is best goed (zul je net zien dat hij niet meedoet in dat team van Ajax, ja hoor, woman talking... Razz Embarassed ) dus volgens mij maakt Ajax een grote kans. Jammer dat Huntelaar trouwens niet mee mag doen met het Nederlandse team, daar was hij net niet goed genoeg voor, toch?!
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.