hallo allemaal, weet er iemand nog wat leuks om over te zeveren? Want ik denk dat mijn puntjes zwaar aan het dalen zijn sinds de examens en ik vind hier geen enkele topic meer waar ik over mee kan praten *pruilpruil* allemaal over php, xampp, shiovheno236blablabla en zo
daar ben ik te dom voor!
zou wel graag php leren, maar ik heb er de moed niet echt voor. Anyway, als de moderators vinden dat ik hier maar wat puntjes zit te verzamelen, gooien ze dit bericht maar weg.
't Is enkel een oproep naar een lekker goeie stevige geweldige discussie, LOL
ohja nog even wat aan toevoegen, dan wordt dit wél een "echte topic"
waar leer je al die nerd-taal? Want echt waar, mijn mond valt soms open van al die threads van puterexperts. Ik zou zo zelf ook vanalles willen kunnen en kennen en zo, maar ik vond het al geweldig dat ik HTML en CSS kon leren. Moet je dan echt een freak zijn of zo, en 24/24u ermee bezig zijn? Neem nu php, ik snap er nog steeds geen moer van. Misschien daagt het me op een dag nog wel eens, maar voorlopig zie ik de logica er niet van in (hoewel het waarschijnlijk logischer is dan eender wat).
Goed, zwets zwets, hehe. Toedels!
zou wel graag php leren, maar ik heb er de moed niet echt voor. Anyway, als de moderators vinden dat ik hier maar wat puntjes zit te verzamelen, gooien ze dit bericht maar weg.
't Is enkel een oproep naar een lekker goeie stevige geweldige discussie, LOL
ohja nog even wat aan toevoegen, dan wordt dit wél een "echte topic"
Goed, zwets zwets, hehe. Toedels!