FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

zeurkous ;)

Vlien
hallo allemaal, weet er iemand nog wat leuks om over te zeveren? Want ik denk dat mijn puntjes zwaar aan het dalen zijn sinds de examens en ik vind hier geen enkele topic meer waar ik over mee kan praten *pruilpruil* allemaal over php, xampp, shiovheno236blablabla en zo Cool daar ben ik te dom voor!

zou wel graag php leren, maar ik heb er de moed niet echt voor. Anyway, als de moderators vinden dat ik hier maar wat puntjes zit te verzamelen, gooien ze dit bericht maar weg.

't Is enkel een oproep naar een lekker goeie stevige geweldige discussie, LOL Laughing

ohja nog even wat aan toevoegen, dan wordt dit wél een "echte topic" Cool waar leer je al die nerd-taal? Want echt waar, mijn mond valt soms open van al die threads van puterexperts. Ik zou zo zelf ook vanalles willen kunnen en kennen en zo, maar ik vond het al geweldig dat ik HTML en CSS kon leren. Moet je dan echt een freak zijn of zo, en 24/24u ermee bezig zijn? Neem nu php, ik snap er nog steeds geen moer van. Misschien daagt het me op een dag nog wel eens, maar voorlopig zie ik de logica er niet van in (hoewel het waarschijnlijk logischer is dan eender wat).
Goed, zwets zwets, hehe. Toedels!
James007
Very Happy Very Happy Very Happy Als je iets nuttigs vindt, zever je maar hoor Very Happy
Dan doe ik ook mee Very Happy.
Misschien kunnen we hier een "bespreek het nieuws" topic aanmaken?
Ik gil maar wat Smile

James Smile
kansloos
We kunnen er ook een Flame topic van maken...
of een Spam topic...
Verkoop topic
onzin topic
enz....

EDIT: Unox topic?!?

Last edited by kansloos on Sun Feb 05, 2006 9:36 pm; edited 2 times in total
James007
kansloos wrote:
We kunnen er ook een Flame topic van maken...
of een Spam topic...
Verkoop topic
onzin topic
enz....

Oeh dan ga ik aan het bannen hoor Twisted Evil
Slecht idee dus Smile
rvec
Vlien wrote:
hallo allemaal, weet er iemand nog wat leuks om over te zeveren? Want ik denk dat mijn puntjes zwaar aan het dalen zijn sinds de examens en ik vind hier geen enkele topic meer waar ik over mee kan praten *pruilpruil* allemaal over php, xampp, shiovheno236blablabla en zo Cool daar ben ik te dom voor!

zou wel graag php leren, maar ik heb er de moed niet echt voor. Anyway, als de moderators vinden dat ik hier maar wat puntjes zit te verzamelen, gooien ze dit bericht maar weg.

't Is enkel een oproep naar een lekker goeie stevige geweldige discussie, LOL Laughing

ohja nog even wat aan toevoegen, dan wordt dit wél een "echte topic" Cool waar leer je al die nerd-taal? Want echt waar, mijn mond valt soms open van al die threads van puterexperts. Ik zou zo zelf ook vanalles willen kunnen en kennen en zo, maar ik vond het al geweldig dat ik HTML en CSS kon leren. Moet je dan echt een freak zijn of zo, en 24/24u ermee bezig zijn? Neem nu php, ik snap er nog steeds geen moer van. Misschien daagt het me op een dag nog wel eens, maar voorlopig zie ik de logica er niet van in (hoewel het waarschijnlijk logischer is dan eender wat).
Goed, zwets zwets, hehe. Toedels!

Ik snap html, css,php,vbs en alles wat erop lijkt maar ik kan het simpelste script nog niet zonder hulp schrijven. Zelfs als ik een link wil maken op een pagina kijk ik eerst op een willekeurige pagina in de bron om te zien hoe dat ook al weer ging. Ik denk dan ook dat je gewoon wat van die talen moet proberen en als je er maar genoeg mee bezig bent dan leer je ze vanzelf. En sites als phpfreakz of hotscripts geven je op een makkelijke manier scripts die je zelf in je pagina's kan gebruiken en aanpassen dus ik weet ook niet of het wel veel zin heeft om die talen te leren.
potzet
Vlien wrote:
Moet je dan echt een freak zijn of zo, en 24/24u ermee bezig zijn? Neem nu php

Shocked Ik hoop het niet Confused

Dan word ik ook een freak Laughing woe moeten dat straks voor school leren Crying or Very sad Laughing

//potzet
McWilson
Kijk hoe meer je bezig bent met forum/site hoe meer je van die php leert neem mij nou een anderhalf jaar geleden wist ik niet eens wat php was Embarassed
moeslimoen
ik weet ook bijna niets van php maar volg nou tutorials en begin meer te leren van php. en mijn vrienden weten veel over php dus die leren mij ook met php werken Smile
Code of Ruin
Vlien wrote:
Waar leer je al die nerd-taal? Want echt waar, mijn mond valt soms open van al die threads van puterexperts. Ik zou zo zelf ook vanalles willen kunnen en kennen en zo, maar ik vond het al geweldig dat ik HTML en CSS kon leren. Moet je dan echt een freak zijn of zo, en 24/24u ermee bezig zijn?

Moi? Een nerd? Een mogelijke freak? Vlien wat ben ik diep geschokt. Wat verraadde dat ik een freak was? Toch niet het feit dat er bloed op mijn kleding zit of altijd rondloop met een 9 mm? Man, ik dacht dat ik alle sporen had uitgewist. Al die nerd-taal, zoals je het zo fijnzinnig noemt, leren we door ons bezig te houden met onderwerpen die voor ons nuttig zijn en waarbij een jargon hoort dat kennelijk niet door iedereen te bevatten is. Om php te leren heb ik volgens mij niet al teveel van mijn menselijkheid ingeleverd. De vorm van logica van php lijkt een beetje op die van wiskunde. Het leren is niet zo heel moeilijk en je hoeft er zeker niet 24/7 mee bezig te zijn.
Noukiesims2
Tsja, ik snap er zelf erg weinig van. En mijn site is weer eens down Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Nou ik wacht het af...
GamingParadise
Snap er niet echt veel maar ook niet weinig van Laughing
Vlien
Code of Ruin wrote:
Al die nerd-taal, zoals je het zo fijnzinnig noemt, leren we door ons bezig te houden met onderwerpen die voor ons nuttig zijn en waarbij een jargon hoort dat kennelijk niet door iedereen te bevatten is. Om php te leren heb ik volgens mij niet al teveel van mijn menselijkheid ingeleverd. De vorm van logica van php lijkt een beetje op die van wiskunde.

Ik typ er een woord naast en ik heb al ambras *staande ovatie* Cool maar ik bén een en al fijnzinnigheid! 't Is maar een manier van spreken he. Ik ken jou niet, dus waarom zou ik jou een nerd noemen? 't Zit zo: ik heb namelijk eerder een linguďstisch dan een mathematisch aangelegd brein en als dit brein dan zo'n hele resem onmogelijk te interpreteren code ziet (dit wel zou willen, maar-het-niet-meteen-toegeeft), dan komt er "at random" het woord NeRd boven Wink

Laat het echter een compliment zijn, want: niets is dus minder waar! Ik bewonder dat echt allemaal, hoor. Kan er niet bij hoe je het allemaal geleerd krijgt. Maarrr ik ben volop al die tutorials aan het uitproberen en wie weet, op een mooie zomerdag, wanneer ik besef dat ik eigenlijk beter in het zonnetje zou gaan liggen, gaat het licht der php en aanverwanten branden en kan ik ook mijn site van zelfontworpen polls en zo voorzien.
Ach, voorlopig leg ik me toch nog maar toe op het schrijven...
Yjaxygames
Vlien wrote:

Je bent niet de enige die niks snapt van dat php gedoe en he MySQL gedoe enzo. Ik snap er ook niks van, al die codes enzo.
keempe
James007 wrote:
Very Happy Very Happy Very Happy Als je iets nuttigs vindt, zever je maar hoor Very Happy
Dan doe ik ook mee Very Happy.
Misschien kunnen we hier een "bespreek het nieuws" topic aanmaken?
Ik gil maar wat Smile

James Smile

Bha nieuws
geen nieuws
ik haat het nieuws Very Happy
het is toch elke dag het zelfde Rolling Eyes
Code of Ruin
Vlien wrote:

Ik typ er een woord naast en ik heb al ambras *staande ovatie* Cool maar ik bén een en al fijnzinnigheid! 't Is maar een manier van spreken he. ...
Laat het echter een compliment zijn, want: niets is dus minder waar! Ik bewonder dat echt allemaal, hoor. Kan er niet bij hoe je het allemaal geleerd krijgt. Maarrr ik ben volop al die tutorials aan het uitproberen en wie weet, op een mooie zomerdag, wanneer ik besef dat ik eigenlijk beter in het zonnetje zou gaan liggen, gaat het licht der php en aanverwanten branden ... Ach, voorlopig leg ik me toch nog maar toe op het schrijven...

Over het feit of je een en al fijnzinnigheid ben, kunnen we lange discussies houden. Ik twijfel er echter geen moment aan of je bent net zo geraffineerd als suiker. Mijn verstand heeft ook een linguďstische bedrading en van wiskunde heb ik nooit veel gesnapt maar dat heeft mij er niet van weerhouden php te leren en tal van andere scripting en programmeertalen. Dus wie weet is er nog hoop voor je. Ik ben niet in het minst gekwetst want ik heb een totaal gebrek aan gevoel dus maak je daar maar niet druk over. Overigens heb ik tijden lang columns geschreven en je kunt je vast wel voorstellen dat een talent om daarbij wat ambras te scheppen van pas komt. Gewoon blijven oefenen en dan komt php vanzelf.
Vlien
Oh serieus? Humo ofzo? Uitlaat-commentator? Cool Hrm... ik sprak toch niet van kwetsen? Anyroad, het maakt me niet uit. Laten we kennismaken want we lijken alletwee even sarcastisch te zijn. Tssss Rolling Eyes
Code of Ruin
Vlien wrote:
Ik ken jou niet, dus waarom zou ik jou een nerd noemen?

Wel ik dacht dat deze zin impliceerde dat ik zeer op mijn tenen getrapt zou zijn. Ik was bepaald geen humoristische columnist. Dat mocht niet meer want ik veroorzaakte discussies die bijna uitdraaiden op rellen. Nadat er een poging werd gedaan mijn vrijheid van meningsuiting in te perken ben ik natuurlijk snel weggegaan bij de site in kwestie. Sindsdien heb ik politiek commentaar geleverd, games gerecenseerd, hardware gerecenseerd, mode besproken, kortom je kunt het zo gek niet verzinnen of ik heb er wel wat mee te maken gehad. Misschien lichtelijk ten overvloede maar; we hebben al kennis gemaakt. Overigens is dit de eerste keer dat iemand spreekt over kennismaken met als achterliggende reden een gedeeld sarcasme. Tsss Rolling Eyes
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.