FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

PHPMYADMIN, MYSQL, PHP 5(hetliefst)

newby
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op mijn server instaleer xampp werkt wel maar stopt er na verloop van tijd mee en dat werkt pas weer als ik windows opnieuw instaleer Confused dus ik vroeg me af of iemand me kan helpen met het instaleren hiervan

bijvoorbad

dank

newby
Loathing in Fear
Dat zit allemaal hier inbegrepen bij frihost, dus ik zou niet weten waarom je het op een eigen server zou willen installeren...
marre... hier komen nog wat voorgeprogrammeerde apache servers...
www.wampserver.com
www.easyphp.org (Website is in het frans, maar het programma in het engels)

Ik hoop dat dit het is wat je bedoelt, het zijn allemaal servers met: phpmyadmin, mysql en php 5 inbegrepen Wink
---------------------
Loathing Wink
newby
ja k denk dat ik hier wel een heel stuk mee verder kan komen Laughing thanx!!!!!!!!!!!!!!!
the666bbq
heb trouwens nog nooit problemen gehad met xampp - werkt prima hier als lokale testserver; switchen tussen php4 en 5 alsof het een lieve lust is maar rebooten heb ik nog nooit moeten doen (tenzij je nieuwe extensies ofzo installeerd natuurlijk)

tenzij je zelf een server wil draaien lijken de voorstellen van loathing nog niet zo slecht Wink
newby
ik heb ook geen probleem met xampp maar xampp met mij elke keer als ik een paar filetje's aanpas stopt ie d'r gewoon mee maar goed dankzij deze goede tip's heb ik easy php draaien en nog geen enkel probleem gehad Laughing Very Happy thanxx!!!!!!!!
joe_nl
Wammp had je toch ook pas geprobeert Newby, en die was toch ook vast gelopen?
Beetje vreemd dat dat steeds gebeurt, maar nix aan te doen.

Je kan toch trouwens ook eens proberen je Windows Server (waar het allemaal op draait), gewoon proberen te configureren zodat het werkt?
Als je nou per se de (naar mijn mening veel betere Apache) wilt gebruiken, dan kan je er ook altijd nog voor kiezen Linux te nemen. Daarom was Apache nou eenmaal als eerste uit, en daarvoor is het nou eenmaal ook gebouwd.
DX-Blog
Check deze site:
http://mpcon.org/apacheguide/index.php

Een handige guide om apache, php en mysql ondersteuning snel en gemakkelijk te installeren op je systeem zonder easy installers te gebruiken.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.