FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

War Rock

kansloos
War Rock is een gratis spel dat lijkt op Battlefield 2, maar het legt de nadruk op de infanterie, hoewel gratis heeft het een grafische motor die sommige commerciele titels het schaamrood op de wangen brengt.

Er zijn 5 karakterklassen (engineer, medic, patrol, assault en antitank), elk met unieke vaardigheden en wapens en er zijn verschillende voertuigen (tanks, APC's, Hummers en Helikopters).

Het spel vertoont echter nog vele kinderziektes zo werkt het spel met WASD en kan je de toetsen niet zelf configureren, Bovendien zijn er geen Europese servers, waardoor je vaak lastr zult hebben van lag.

Nu ja eeen gegeven paard kijk je niet in de bek toch? :-)

www.warrock.net
BCP88
Ik hou het toch bij battlefield 2. Ik heb het spel nog niet gezien, maar gratis is meestal niet veel. Er word niet zoveel werk in gestoken als in een betalende game. En meschien dat er in de toekomst toch voor betaald zal moeten worden of meschien dat als je betaald dan extra wapens krijgt. Want wie gaat er nu zoveel tijd ergens in steken en er niks aan verdienen.
En als je veel lag hebt is het ook niet fijn om te spelen.

De website gaat zelfs niet bij mij. Bij andere wel?
Code of Ruin
Ik moet zeggen dat voor een gratis game de graphics indrukwekkend zijn. Ik heb het spel gespeeld maar erg onder de indruk ben ik niet. De lag bij het spelen is echt erg en de ping heb ik zelden zo hoog gezien. Ik zit op een 2 mb breedband verbinding dus bij mij kan het probleem niet liggen Cool . Natuurlijk wordt er minder geld en tijd in gestoken dan in een betaalde game maar de toewijding van bedenkers en de community is vaak geweldig. Voor veel mensen is het een soort labour of love. De website gaat bij mij overigens gewoon hoor.
Christo
Ben hem nu aan het downloaden maar Battlefield 2 is wel vet natuurlijk. Speel het de laatste tijd heel vaak. Ik heb ook een manier gevonden om met meerdere mensen online met bots te spelen Very Happy .

Je moet gewoon poort 16567 open zetten dan in het spel een Solospel starten. Als je dat hebt gedaan kan iemand anders via de "Verbinden met IP" functie jouw ip invoeren (www.watismijnip.nl) en dan joined diegene jou solospel Razz . Erg leuk zou je eens moeten proberen Smile
Yjaxygames
Bij mij doet de site het ook niet.

EDIT: HUh.. oh, laat maar de site doet het al. Is kijken hoe het spel eruit ziet...
NOG EEN EDIT: HEt spel ziet er goed uit. Misschien download ik het nog wel eens.
Christo
Nou heb het gedownload en gespeeld. Beetje apart spel moet ik zeggen heb direct m'n eigen room aangemaakt en met iemand op Teamspeak (die het ook het gedownload) in zo'n map op motortjes gecrosst. Cool Dat was wel grappig maar het schieten enzo vind ik een beetje barre maar dat zal wel aan mij liggen aangezien ik veel COD2 en BF2 speel.

PS: Had het spel zo binnen was maar ong. 175mb!
gertjang
ziet er op het eerste zicht goed uit: gratis variant Battlefield
dus downloaden maar
ik had het spel ook meteen binnen.
De graphics zijn op en top in orde (zeker aangezien het een gratis game is)

ik geef het spel 6.5/10
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.