FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

XFire

kansloos
Xfire is een handig programma waarmee je kan zien, wat je vrienden spelen & waar. Bovendien met 2 klikken joinen en kun je de favorieten van je vriendjes bekijken, ik geloof zelfs dat Xfire ook voor je patches download als je dat wilt.

En voor de MSNners onder ons er zit ook een chatfunctie in

Lady Elensar
Dus het gaat om dat stukje plaatje wat je als signature kan gebruiken? En ik zie dat als je er op klikt dat je dan op een website profiel (van jou in dit geval) terecht komt.. en daar kan je blijkbaar allemaal informatie vinden. Wel grappig Smile, voor degenen die dat soort spellen spelen.. Je hebt het wel over online spellen trouwens? RPG, MMORPG enz.?
Code of Ruin
Ik heb X-fire wel een tijdje gebruikt maar ik vond het maar een stuk overbodig programmatuur. Servers browsen en joinen kon ik veel handiger vanuit de game interfaces zelf. Patches installeer en download ik zelf wel, dan heb ik tenminste overzicht over wat er gebeurt. De favorieten van mijn 'vriendjes' heb ik niets aan want ik speel toch wat ik zelf wil. Voor in-game chat gebruik ik nog altijd teamspeak. Veel sneller en accurater, daar kan ik overigens ook meer controle over uitoefenen wat ik bepaald niet onprettig vind. Vind me gerust ouderwets in mijn opvattingen maar mijn praktijkervaringen met xfire waren nou niet om over naar huis te schrijven.
BCP88
Zelf gebruik ik ook xfire, en ik vind het wel handig. Je kan zien wat je vrienden spelen en je kan ze altijd bereiken als ze een spel aan het spelen zijn wat bij bv msn niet is. Ook als ze een singleplayer spel spelen zie je het. En als je ze een bericht stuurt komt er terwijl ze het spel spelen rechts onder een kleine pop up met jou bericht. Je kan dan op ScrLk + X duwen en dan krijg je het chatvenster zodat je iets terug kan zeggen.

Teamspeak gaat wel makkelijker om te praten maar als je vriend teamspeak niet heeft opstaan kan je heb niet bereiken. Zelf zet ik ook meestal xfire op en ik zet pas teamspeak op als er iemand anders online komt. Soms kun je teamspeak ook niet opzetten als je ergens bent waar er te veel lawaai is.

Ik vind Xfire een prima programma
Timonator
jah daar gaik volledig mee akkoord ik speel ook wel eens geregeld battlefield 2 met men vrienden en omdat vele te lui zijn om msn opt e zetten kan ik ze niet bereiken. Je kan xfire ook instellen om te starten samen met windows. Als je vrienden add in je vriendenlijst staan niet alleen de vrienden in je vrienden lijst maar ook de vrienden van je vrienden staan erin zo kunje als geen vriend van je online is toch nog met iemand spelen. FF voorbeeldje als ik Piet ben en ik heb Jan in men lijst staan en Hans staat in de vriendenlijst van Jan, als Hans online is maar Jan off line en ik heb Hans niet in men lijst staan dan zie ik hem online staan in de lijst met vrienden van vrienden die online zijn
newby
ik gebruik Teamspeak dan kan je weliswaar niet zien of je vrienden online zijn maar je kan wel met ze praten Very Happy over je eigen server('s) opzich best handig.... vooral als je een eigen server opzet of er eentje kraakt natuurlijk Twisted Evil
Christo
Ik game best wel veel en zit daarom ook vaak op Teamspeak én Xfire en natuurlijk daarnaast nog op skype en msn. Maar Xfire zet ik de laatste tijd vaak uit vanwege de irritante geluidjes die erin zitten. Verder is het wel een heel erg makkelijk programma maar die praat functie die erin zit is wel rommel. Gewoon Teamspeak Cool
kansloos
Christo wrote:
...Maar Xfire zet ik de laatste tijd vaak uit vanwege de irritante geluidjes die erin zitten...

De Irritante geluidjes kan men gewoon uitzetten, maar over teamspeak heb je zeker gelijk...
maddog
Ik vind xfire echt heel handig, het is zeker de moeite waard om daar een account op aan te maken, dat kan op www.xfire.com.
Ik speel zelf voornamelijk Cod, en dan is het best makkelijk dat je je vrienden zo kunt zien en volgen, kortom, ik vind het echt een aanrader voor de gamers, en voor degenen die mijn xfire ook willen hebben: kevinbonnes..Smile verder: Ja, ik heb een clan, een rifle only clan, wij bestaan nog niet zo heel lang, sinds 5 januari, maar we doen het behoorlijk goed nu. Very Happy Smile Shocked Twisted Evil
Jaap W.
Ja, het is wel handig, alleen heeft het een s-u-p-e-r irritant geluidje wanneer iemand je probeert te berijken. En iedereen kan je zien. Sad
confu
Ik gebruik Xfire al zo'n 2 jaar, het bevald me goed. Het kost amper CPU van je pc, en al het irritante (zoals de geluidjes, en de popups) kun je natuurlijk ook uitzetten. Het programma is handig want je kunt ook in-game praten met je vrienden (game-vrienden) door gewoon op SCROLL LOCK + X te duwen. Smile nou dit was mijn mening Razz
Bengt
Ik heb het gebruikt; heel veel problemen gehad ermee; soms opgelost soms niet, ik ken nog veel mensen die het goed vinden, maar ook veel die het niet goed vinden;
voor mij: ik blijf HLSW server tool gebruiken Very Happy
kve
ik ben echt een fan van Xfire het is makkelijker als Alt + tab en sneller, het is klein dus vertraagt je PC niet en het is effectief, je profiel vind ik gewoon ook wel cool zo kun je zien hoe verslaaft iemand is maar het is gewoon voor de lol die funtie vind ik, verder zijn de funties perfect ze doen precies wat je moeten doen,alleen wat ik irritant vond was dat auto downloade, zo was ik al snel er achter gekomen nadat ik mijn datalimiet had berijkt door ongeveer 50 fimpjes te downloade terwijl ik was aan het spelen , niet echt om te lachen vond mijn vader, verder vind ik het gewoon geweldig
marocsite
kansloos wrote:
Xfire is een handig programma waarmee je kan zien, wat je vrienden spelen & waar. Bovendien met 2 klikken joinen en kun je de favorieten van je vriendjes bekijken, ik geloof zelfs dat Xfire ook voor je patches download als je dat wilt.

hhaha grappig houd ie bij of je games speelt ?
traxion
marocsite wrote:
kansloos wrote:

hhaha grappig houd ie bij of je games speelt ?

jep welke spellen en hoeveel uur

verder kun je der screenshos mee maken en online zetten

ik heb het ook gebruikt. bij online gamen is het erg handig
Bengt
xfire is veel verbetered tov vroeger, ik heb er ook nog last mee gehad,
ik vind het zeer goed dezer dagen Very Happy
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.